משחקים חינם שחקו 1.69K

אייסי טאוור להורדה

אייסי טאוור אחד המשחקים החמים ברשת הן להורדה והן למשחק און ליין. באתר תוכלו למצוא מגוון גרסאות של המשחק עבור משחק און ליין ברשת. כאן אתם מקבלים בחינם את המשחק אייסי טאוור להורדה ישירה למחשב שלכם. אייסי טאוור 1.5 הגרסה המעודכנת ביותר להורדה למחשב.
 

אייסי טאוור הישן

למי מאיתנו ששמע על המשחק הלוהט הזה אך טרם שיחק בו, מדובר במשחק מאתגר, מהיר, צבעוני ובעיקר ממכר! המטרה במשחק היא לקפץ בין שלב לשלב בגובה מגדל הקרח, דהיינו משם המשחק בלועזית icy tower להגיע כמה שיותר גבוה מבלי ליפול. בדרך במעלה המגדל ניתן לצבור נקודות בדרכים שונות, האחת באמצעות קפיצות מתונות בין שלב לשלב אחד אחד, האחרת, קפיצות גדולות יותר של מספר שלבים המזכות אתכם ביותר נקודות.
 
ההנאה הגדולה של המשחק אייסי טאוור מקורה בפשוט המשחק ויחד עם זאת האתגרים הגדולים שהוא מספק לשחקנים. כפי שקל לטפס במעלה מגדל הקרח כך גם קל ליפול ממנו ולהיפסל. במשחק ישנו שעון ואתם משחקים נגדו, כל חצי דקה קצב המשחק עולה ומתגבר ועליכם לשם לב שהשחקן שלכם גיבור המשחק – הרולד, עומד בקצב ומטפס במהירות הנכונה בין השלבים. ככל שמהירות המשחק עולה כך גם המסך של המשחק עולה בהתאמה, אם יגיע הרולד לתחתית המסך תיפלו מהמגדל והמשחק נגמר.
 

אייסי טאוור להורדה 1.5

במשחק אייסי טאוור 1.5 אייסי טאוור להורדה בדומה לגרסת המשחק און ליין קופצים עם מקש הרווח וזזים עם מקשי החצים במקלדת.
גודל קובץ: 6.68MB
מחיר: חינם

בטעינה