משחקים חינם שחקו 1.38K

במבה בממלכה הקסומה

במבה בממלכה הקסומה הם משחקים שכל כולם תום של ילדות קסומה. הם מאפשרים לכם ליהנות מיכולתו של התינוק המפורסם של במבה. הוא ממושמע וצייתן: לא נדרשת לחיצה על לחצנים כדי להזיזו, די בלחיצה על העכבר. במבה בממלכה הקסומה הם אמנם משחקים וירטואליים, אבל תוך כדי חוויית המשחק אפשר לחוש כאילו התינוק הזה הוא הבייבי הפרטי שלנו. הוא חמוד ומשעשע. יש בכל משחק בסדרת משחקים זו, כל מה שעשוי לחבב את משחקי הרשת על המכורים להם. הוא מנפח עבורנו בועה חמימה של נועם. הוא פותח בפנינו מניפה של צבעים. אנחנו יכולים לשחק בהם, לבחון ביניהם, ליהנות מהם.

עולם קסום של אפשרויות בממלכת הבמבה

במבה בממלכה הקסומה הם משחקים בטוחים ומאובטחים. על מנת להגן על השחקנים ניתן לשחק בכל משחק רק לאחר שנרשמים. כאשר מורשים ונכנסים למשחק שבחרנו מסדרת משחקים זו של ילד הבמבה, מגלים לפתע כי אכן כי כן העולם של התינוק הוא בומבה של עולם – במבה בממלכה הקסומה. עולם מלא גירויים ודמיון משתרע לפנינו, עולם של דרכים משתלבות ומתפצלות, עולם שפתוחות בו אפשרויות ועלינו לבחור אחת מהן. ולדעת, כי כל בחירה היא גם ויתור ולזו וגם לזה יש מחיר – אם כי שונה. כמו בחיים שמחוץ לרשת, גם כאן, בסדרת משחקים של במבה, עלינו לדחות סיפוקים ולא להתמכר לשיקויים כבר בהתחלה, כדי שלא ניוותר עם חצי תאוותנו בלבד..

במבה בממלכה הקסומה משלב לשלב

על מנת לא להקדים את המאוחר ולא להעיב על חוויית הגילוי הראשוני למי מכם שרק שמעו על אחד או כמה מהסדרה של משחקים עם התינוק של במבה, אבל טרם שיחקו באחד מהם רק נגיד כי במבה בממלכה הקסומה הם משחקים שככל שמתמידים בהם מרוויחים: בכסף שברשותכם תוכלו לרכוש אביזרים שבאמצעותם תוכלו לשדרג את תינוק במבה ולהגיע לשלבים גבוהים יותר. יתרון נוסף של כל משחק הוא בכך שסדרת המשחקים היא בעברית, ולכן לבד מהדמות הישראלית האופיינית, תרגישו בבית גם בשל השפה המוכרת לכם. משחקי במבה בממלכה הקסומה יכבשו אתכם וישאבו אתכם אליהם ולא תרגישו ככל איך המחוגים עושים סיבובים בשעון בעודכם מרותקים לדמותו של במבה העושה כבשלו בממלכה הקסומה. בסולם 10 יש שיעניקו לבמבה בממלכה הקסומה ציון 11…

סדרת משחקי במבה

כאמור, במבה בממלכה הקסומה הם סדרת משחקים חינם עם התינוק הכי מפורסם בין חטיפי ישראל והתינוקות הצבריים בכלל. חברת אוסם מציע לגולשים שאוהבים משחקים ברשת ליהנות מטעם הבמבה גם ברשת הוירטואלית. לטעות מטעמה הייחודי תוך כדי משחקים מרתקים לקטנים אבל גם לגדולים. משחקים שמתאימים לכל מי שמוצא את עצמו אוהב את הדמות שמתנוססת מעל המותג, במבה. בסדרת משחקים של במבה נמנים משחקים אלו – במבה בממלכה הקסומה, במבה בעקבות החטיף החטוף, המונה (כיום) שלושה חלקים של משחק מתמשך. מי שהחליט כי הוא ממש רוצה להכיר את עולמו הקסום של התינוק של במבה המותג, תחילה כאמור, עליו להירשם למשחק בו החליט לשחק, לאחר מכן, הגבול עובר היכן שתשימו אותו, בממלכה כמובן. משחקים שתמיד כייפיים!

בטעינה