איך להשיג עוקבים באינסטגרם ומנויים בפייסבוק


כולנו רוצים להיות מבוקשים, אהובים, מחוזרים ולקבל תשומת לב חיובית מהסביבה. בעידן הרשתות החברתיות אנו יכולים לקבל את כל זה ויותר באמצעות עוקבים רבים באינסטגרם ומנויים בחשבון הפייסבוק שלנו. עכשיו נשאלת השאלה איך משיגים עוקבים בחשבון האינסטגרם שלנו, וכיצד לגרום לאנשים להיות מנויים שלנו בפייסבוק. ריכזנו לכם מספר טיפים כיצד להפוך גולשים לעוקבים ומנויים שלכם. מילת המפתח – תהיו מעניינים ומקוריים!

ראשית, על מנת להשיג עוקבים עליכם לבדוק את הגדרות החשבון שלכם בשתי הרשתות החברתיות. בדקו האם החשבון שלכם מוגדר כציבורי, האם כל הגולשים יכולים לראות את הפעילות שלכם. בפייסבוק הגדירו את החשבון שלכם פתוח להרשמה עבור מנויים, באינסטגרם הפכו את החשבון לזמין עבור כל המשתמשים.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

אם גם אתם נמנים על מכורי אינסטגרם, וברצונכם להשיג הרבה עוקבים, עקבו אחר הטיפים הבאים וכך תוכלו להשיג בכמה צעדים פשוטים מלא עוקבים –

  • קודם כל סדרו את החשבון שלכם שיראה אטרקטיבי לעין. הוסיפו לינקים היכן ניתן למצוא אתכם ברשתות החברתיות הנוספות, ספרו על עצמכם במספר מילים, מי אתם ולמה כדאי לעקוב אחריכם. שימו לב, הימנעו מפרסום פרטים שעלולים לפגוע בפרטיותכם למען ביטחונכם האישי.
  • לאחר שהחשבון שלכם נראה טוב מבחינת נתונים עליכם, כעת עליכם לראות אילו תמונות תרצו לפרסם. אל תעלו תמונות בכל רגע נתון. תנו לעוקבים שלכם להיות צמאים לתמונות שלכם. כאשר אתם מפרסמים תמונה, תדאגו שתראה הכי טוב שאפשר. תוכלו לעשות זאת עם מגוון הפילטרים שמוצעים ברשת לעיצוב תמונות.
  • חשוב! חשוב! חשוב! אם אתם רוצים הרבה עוקבים באינסטגרם, ושכמה שיותר משתמשים יחשפו לתמונות שלכם, הוסיפו תמיד לכל תמונות שאתם מעלים את התיוגים המתאימים לתמונות. תיוגים הכוונה להאשטג – הסימן #. ברגע שלכל תמונה שלכם יהיה # כך ימצאו אתכם יותר עוקבים.
  • תהיו אקטיבים ולא פאסיביים. בצעו פעולות באינסטגרם ואל תחכו שיפלו לכם העוקבים מהשמיים. כמו שאתם רוצים לייקים ועוקבים, כך גם משתמשים אחרים. ראיתם תמונה שאהבתם? פרגנו בלייק או השאירו תגובה מפרגנת.
  • אינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על שיתוף תמונות, אך אין הדבר אומר שאתם יכולים להזניח את הוספת התיאורים או ההסברים לתמונות שאתם מעלים. העניקו לעוקבים שלכם את מלוא תשומת הלב, הוסיפו תיאורים לתמונות ותהיו כמה שיותר מקוריים ומעניינים.
  • אל תגנבו תמונות שלא שייכות לכם. פרסמו רק תמונות שאתם צילמתם. מעבר לעובדה שקיים חוק "זכויות יוצרים", אנשים לא אוהבים לראות שאנשים משתמשים בתמונות שלא שייכות להם.
  • ולסיום, יש לכם תמונה? רוצים להעלות אותה? שימו לב שהיא לא דומה לתמונה הקודמת שפרסמתם. הרי אתם לא רוצים לשעמם את העוקבים שלכם באינסטגרם.
  • רוצים להשיג הרבה עוקבים לאינסטגרם אבל אין לכם כוח או חשק ליישם את כל הטיפים שהצענו כאן? תוכלו לקנות עוקבים בסכומים מצחיקים בפייבר.
עוקבים באינסטגרם

איך להשיג מנויים בפייסבוק

כולם רוצים מלא לייקים ומנויים בפייסבוק אך לא תמיד מצליחים להשיג הרבה מנויים כמו שרוצים. אז מה עושים? הנה כמה טיפים להשגת מנויים ועוקבים בפייסבוק –

  • ראשית, הגדירו את החשבון שלכם למעל גיל 18 (כמובן רק במקרה שאתם בגיל זה). אל תנסו לעבוד על פייסבוק כי אתם מסתכנים במחיקת החשבון.
  • אם אתם מעל גיל 18 עליכם לפתוח את האופציה של הרשמת מנויים לפרופיל שלכם, ולהירשם בלינק הזה. כעת הפרופיל שלכם פתוח עבור הרשמה של מנויים לפייסבוק שלכם.
  • עכשיו שאנשים יכולים להירשם כמנויים שלכם בפייסבוק, עליכם לדאוג שיהיה מעניין בפרופיל שלכם שתוכלו לאסוף מנויים נוספים. אנשים לא סתם ירצו להיות מנויים שלכם אם ישעמם אצלכם על הקיר.
  • מנויים הם אנשים שאתם לא מכירים ובכל זאת תנהגו כלפי כולם כאל חברים. ברגע שתהיו נחמדים לכולם ותדברו בשפה יפה ירצו לעקוב אחריכם, להיות מנויים שלכם ולראות מה אתם מפרסמים, ולפרגן כמובן בתגובות ולייקים.
  • תנו לעוקבים להרגיש בבית גם אם הם לא חברים שלכם. אנשים אוהבים שייכות ורוצים שתתייחסו אליהם כפי שאתם מתייחסים לחברים בפרופיל. אם אתם רוצים לפרסם סטטוסים רק לחברים אמיתיים, הגדירו לפני פרסום הססטוס את הפרטים המתאימים. ברגע שהעוקבים נחשפים לתכנים שלכם, תנו להם תשומת לב כפי שהם נרשמו אליך כמנויים בפייסבוק ומעניקים לך את תשומת ליבם.
  • גם מנויים לפייסבוק אפשרי לקנות בכסף כמו שציינו בעוקבים לאינסטגרם. אם אתם לא מצליחים להשיג עוקבים לאחר שיישמתם את כל הטיפים מעלה. תוכלו לקנות מנויים באתר פייבר בסכומים נמוכים.

אין דבר כזה תוכנה להשגת עוקבים ומנויים

כמה מילים חשובות לסיום. כולם רוצים עוקבים ברשת האינסטגרם, כולם מעוניינים בכמה שיותר מנויים ברשת החברתית פייסבוק, אך אל תשכחו! לא עושים הכל בשביל מטרה זו! מה שנראה קל מידיי הוא גם מזויף ולא אמיתי! אין מתנות חינם ולא משנה כמה יגידו לכם שזה וזה עובד 100% ומבטיחים לכם עוקבים ומנויים אחרי שתעשו ככה וככה. נכון לכתיבת שורות אלו, לא קיימת שום תוכנה להשגת עוקבים ומנויים, אז שלא תיפלו בפח שאנשים שמים. לעיתים מדובר אף בוירוסים (!) אז עם כל הכבוד לכך שאתם רוצים מנויים בפייסבוק ועוקבים באינסטגרם אל תהיו פתיים לכל דבר, חשבו לפני כל צעד שאתם עושים כי כולם רואים.

רוצים עוד טיפים? שימו במועדפים! https://www.wegames.co.il