משחקים להורדה למחשב


משחקים להורדה מאפשרים לכם ליצור במחשב או בסלולר תיקייה של משחקים מועדפים. בניגוד למשחקים ברשת, המפוזרים בה בהמוניהם באתרים שונים, כאשר מורידים משחקים מהרשת – אתם מלקטים רק את הדובדבנים שבקצפת ונהנים מהמבחר המובחר ביותר.

משחקים שמוצאים חן בעיניכם, משחקים המרתקים אתכם מאפשרים לכם לשקוע בהם ולהתמכר אליהם בכיף, תכלו למצוא בשפע ברחבי הרשת, תוכלו להוריד אותם לפלטפורמה שבה תרצו לשחק, ו…זהו, אפשר להתחיל.

על פי רוב המשחקים להורדה קלים ל…הורדה. לא מעט ממי שנחשפו זה מכבר אל המשחקים להורדה מתארים אותם במונחים אנושיים, כחברים שלעולם אינם מאכזבים, חברים שהם זמינים תמיד, אין להם דרישות והם מארחים חברה נעימה.

בחרו, הורידו ו…שחקו

משחקים להורדה מאפשרים לשחקנים להיחשף אל עולמות קסומים – דמיוניים, אפשריים. משחקים אלה משנים את המציאות הקיימת ובוראים עולמות חדשים. הם מאפשרים לנו להיפגש עם אנשים חדשים, עם דמויות אהובות, עם גיבורים, עם אנשים בעלי תעוזה, עם כוכבי קולנוע וטלוויזיה.

משחקים להורדה מאפשרים לכם להביא לידי ביטוי כישורים שונים: חשיבה, זיכרון, מהירות, קבלת החלטות בתנאים משתנים, יכולת להערים על אויבים ולהפתיע אותם, שאיבת כוחות על חושיים מיצורים מהחלל החיצון ועוד.

משחקי בישול ומשחקי הלבשה, משחקי פעולה ומשחקי מלחמה, משחקי ספורט, מרוצים ועוד ועוד שפע בלתי נדלה של משחקים אטרקטיביים. משחקי פלאש מרהיבים ממתינים לכם להורדה ישירה מהרשת.

המבוקשים בטבלת ההורדות

  • סדרת משחקי GTA– סדרת משחקי מלחמה, פשיעה, שוטרים וגנבים. סדרה משחקים פופולארית אך לא מומלצת לילדים קטנים. המטרה במשחק לעמוד במשימות, לבצע פשעים, להרוויח כסף ולברוח מהשוטרים. לסדרת משחקי GTA מספר חלקים שבכל אחד מהם ישנה עלילה, אתגר וכיף אחר. הסדרה מתחילה עם שני חלקים ראשונים דיי דומים עם מספר שדרוגים GTA 1 ו- GTA 2 לאחר מכן מגיע המשחק השלישי GTA 3 משחק שכבר מוצע בפלטפורמת תלת מימד. משחקים נוספים בסדרה: GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA 4, GTA Chinatown Wars ונוספים שניתן למצוא באתר הבית של מפתחת המשחקים.
  • משחקי כדורגל FIFA – סדרת משחקי FIFA משחקים שלא משאירים אדישים לא בנות ובטח לא בנים. מדובר בסדרת משחקי כדורגל מהפופולאריות בכל הזמנים. מדובר במשחקים המוצעים להורדה למחשב האישי, וכן לפלטפורמות נוספות כמו פלייסטיישן, אקס בוקס, ווי, PSP. סדרת משחקי FIFA מאז שנת 1993 ממציאה עצמה מחדש כל שנה. בכל שנה נוכל להכיר משחק חדש בסדרה. משחקים להורדה שמומלצים מאוד לחובבי ז'אנר של משחקי כדורגל אמיתיים.
  • מגדל הקרח Icy Tower – משחק מלא תנועה, קפיצות וכיף. במשחק Icy Tower על השחקנים לקפוץ כמה שיותר גבוה במעלה מגדל הקרח, נפלת? נפסלת. המשחק פופולארי בכל העולם הן בגרסת האון ליין וכמובן בגרסת המשחק להורדה למחשב. מי שמעוניין באתגר וחוויה איכותית מומלץ להוריד את המשחק למחשב האישי, בגרסה זו מוצעת לשחקן חווית משחק מאתגרת מאוד בהשוואה לגרסת משחק הרשת.

משחקים להורדה תמיד שם

מי מכם שתעדיפו משחקי משחקים להורדה שניתן ומומלץ לשחק אותם עם חברים ירוויחו רווח כפול מהמשחק. המשחקים המחייבים קשר עם הזולת ושיתוף פעולה עמו או אפילו תחרות (טיפ: בכל מקרה השתדלו להיפרד כידידים – מנצחים ומנוצחים גם יחד) עשויים להעשיר אתכם בערך מוסף הגלום במשחקים.

משחקים להורדה – ברובם – אינם כרוכים בתשלום ובכך הם מבטאים וממחישים את מהותה של הרשת – היותה זמינה ושוויונית בפני כל הגולשים. מורידים ומתחילים לשחק. עם זאת, דווקא בשל העדר מגבלות, חוקיות וטכניות, חשוב לשמור על גבולות ועל מידות. ככל שהדברים תלויים בכם – הישמרו והימנעו מהורדת משחקים שיש בהם אלימות צרופה. לא כל משחק אמור להיות חינוכי ומחכים, אבל הוא ודאי לא אמור לחשוף אתכם ל"מציאות" – במירכאות ובלעדיהן – מעוותת, אלימה, בלתי נורמטיבית בעליל. הוא ודאי לא אמור להזיק.

המבחר העצום של משחקים להורדה מאפשר לכם לבחור את התחומים ואת סוגי המשחקים המועדפים עליכם. השפע מאפשר גיוון והגיוון הוא ערובה לכך שלא תשתעממו ואם כן – תוכלו להפיג את השעמום חיש קל.

משחקים מהעבר להורדה גם היום

  • סוגר שטחים – המשחק סוגר שטחים מוכר לכולנו מהעבר וגם כיום מדובר במשחק מבוקש מאוד. האתגר נשאר תמיד ברמה גבוהה בכל משחק מחדש. המטרה במשחק כשמו, לסגור שטחים. אתם הריבוע שיש להזיז ולכבוש שטחים כאשר מכשולים שונים ינסו להפריע לכם. אסור שמכשולים יפגעו בכם אחרת תיפסלו. יש לחשב את נקודת הכניסה ללוח המשחק שתדעו כי אתם סוגרים שטחים ויוצאים מהלוח בשלום בדרך לסגירת השטח הבא מבלי להיפגע. למשחק סוגר שטחים גם גרסאות משחק און ליין, הפופולארית והמוכרת יותר היא הגרסה של פקמן סוגר שטחים.
  • סופר מריו 3 – המשחק עם האיטלקי סופר מריו המשחק הפופולארי ביותר ממשפחת משחקי סופר מריו בעבר ובהווה. סופר מריו 3 (האמיתי) הוא משחק מבית ניטננדו, משחק להורדה למחשב וגם אונליין בקטגוריית משחקים של פעם, המציע לחובבי הז'אנר להכיר את עולמו של מריו מקרוב. במשחק זה מריו יכול לשנות את דמותו בהתאם לכוחות שהוא צריך במשחק, דביבון, צפרדע, פטיש וטנוקי. במשחק על מריו להציל את הנסיכה פיץ' שנחטפה ולהשיבה חזרה לזרועותיו. סופר מריו 3 אחת מהמשחקים הגדולים מכל הזמנים המוצעים להורדה למחשב, וישנן אף גרסאות משחק לפלטפורמות נוספות.
  • כדור בעננים Sky Roads – משחק שלישי ונוסף למשחקים מהעבר שנחשבים לחלק ממשחקי כל הזמנים, הוא המשחק סקיי רודס Sky Roads במשחק האון ליין הוא נקרא כדור בעננים. יכולים ליהנות מהמשחק קטנים כגדולים, בנות ובנים. המשק מלא בשלבים ואתגר שאף פעם לא משעמם לחזור ולשחק. במשחק האון ליין כדור בעננים ניתן אף ליצור שלבים לבד באתר של יוצר המשחק. במשחק כדור בעננים וגם בגרסת ההורדה למחשב Sky Roads על השחקנים לגלגל כדור בשחקים על מסלול עם מכשולים, מבלי שהכדור ייפול מהמסלול, אחרת, נפסלים. המכשולים הם רבים ומאתגרים כל פעם מחדש. מתחילים מרמת קושי נמוכה ומתקדמים עם השלבים לרמות קושי מתקדמות, קשות וכפיות.

משחקים לשני המינים

משחקים להורדה שאתם משחקים בביתכם מאפשרים לכם, בין השאר, להחליף תפקידים, לשאול זהויות, להתנסות כבנים במשחקים המוגדרים כמשחקים לבנות – וההיפך. בכלל, על פי ניסיונם ועדותם של רבים המשחקים במשחקים להורדה, אין כמעט משמעות לזהות ולאפיון המגדריים של המשחקים, הואיל ותחומי העניין, רובם ככולם, משותפים ל… כולם.

בשורה התחתונה: בקניון המשחקים הווירטואליים הגדול בעולם, הפתוח ללא הפסקה, מוצגים, זמינים להורדה בכל עת, שפע משחקים לבילוי ולהנאה.

משחקים להורדה בשפע תמצאו באתר משחקים שלנו http://www.wegames.co.il רק משחקים מובילים בשבילכם!