משחקי באבלס משחקים שאוהבים


משחקי באבלס, הם קלילים ונעימים. יש בהם כל מה שעשוי להתחבב על אנשים בכלל ועל ילדים בפרט משחקי רשת: צבע, תנועה, קול, ממשק פשוט, מגוון עשיר. הבועות ממתינות לנו בכל אתר משחקים, במספר רב של גרסאות, באין ספור וריאציות על מטרה אחת סובב המשחק באבלס, פיצוץ בועות.

ניתן לשחק במשחקי באבלס ברשת ואף להוריד אותם ללא קושי למחשב הפרטי, ובכך אפשר ליהנות מהמשחקים גם על מחשב שאינו מחובר לאינטרנט ואף למכשירים סלולאריים שונים. כמובן שטרם הורדה יש לבדוק על איזו גרסה משחק מדובר. כאשר מדברים על משחקים טובים – אין כמו משחקי באבלס. כדאי לוותר על הסבר מה הן הסיבות להתמכרות (הטובה כמובן)… נסו והיווכחו!

משחקי באבלס און ליין ולהורדה

כאשר מחפשים במנועי החיפוש השונים בכלל ובגוגל בפרט משחקי באבלס אפשר להתוודע אל מספר עצום של משחקים. בסיוע העכבר (על פי רוב באמצעות המקש השמאלי שלו) או לחילופין באמצעות מקשי החצים ומקש הרווח, אפשר לבצע את הפעולה המבוקשת – יריות ופיצוץ בועות, באמצעות כלים אלו תוכלו לפוצץ את הבועות המיועדות לפיצוץ, אלה שפיצוצן יזכה אתכם בנקודות ויאפשר לכם להתקדם ולהשתדרג אל משחקים ברמה גבוהה יותר ממשפחת באבלס.

אם מי מכם שואל את עצמו: "מה כדאי? לשחק ברשת? או להוריד את המשחק למחשב?" הרי ששתי התשובות הללו נכונות יחדיו, אפשר לשחק און ליין באינטרנט ומתי שרוצים גם שווה להוריד את אותם משחקים לילדים שאתם אוהבים, שיהיו על מחשבכם תמיד. כאשר המשחקים על המחשב שלכם, אתם מנותקים (בקטע טוב) מהרשת, ומנותקים מהתלות בפתיחת דפדפן. לכל אפשרות יש את היתרונות שלה. משחקי באבלס ברשת זמינים תמיד למשחק און ליין בעוד שאותם משחקים להורדה לא תמיד ומנגד משחקים אלו המוצעים להורדה, לאחר שהורדתם אותם תגלו כי המשחקים מתנהלים בקצב מהיר יותר מאשר על גבי משחק ברשת.

משחק שמתאים לכולם

בועות הבאבלס מדברות באותה שפה יפה ורכה – ללא מלים – הנוגעות בנפש האדם באשר הוא. גם המבוגרים נכנעים לקסמן, במיוחד מי מהם שמשחקי באבלס מחזירים אותם אל ימי התום של ילדותם, אי אז, פעם, כאשר הפריחו בועות סבון שהתפוצצו מעצמן, טרם היות המחשב והאינטרנט לפני הגעתם של משחקי עולמות וירטואלים לרשת.

משחקי באבלס, אף שהם נמנים עם קטגוריית משחקי הפלאש – לא מדובר בפלאש ססגוני ורעשני במיוחד, אבל הצבע והתנועה בהחלט מוסיפים עניין וטעם למשחק, לעיתים גם המוזיקה מוסיפה ערך מוסף של הנאה במשחק.

מאיפה מתחילים, למי שלא בעניינים

אם בכל זאת אתם נמנים עם אותם אנשים שטרם נחשפו למשחקי הבאבלס השונים (איך הצלחתם?!) אז להלן בקצרה כיצד תתחילו להתמכר וליהנות כמו שאר השחקנים מהקהילה המכורה.

במשחק באבלס בועות בצבעים שונים. בדרך כלל מספר הצבעים לא יעלה על 5 צבעים שונים, בכדי לא לבלבל את העין של השחקן יותר מידיי, אך עדיין יהיה ברמה שווה לכל שחקן בכל מצב. המטרה שלנו לרוקן את שטח המשחק מבועות כדי שנוכל לעבור שלב. עד כאן נשמע פשוט? נכון. אבל… איך עושים זאת? איך משחקים ונפתרים מכל הבועות שעל המסך? אז כך: על השחקנים לפוצץ (לפחות) שלישיות של בועות באבלס בצבעים זהים שצמודות אחת לשניה, ברגע שהשחקן ירה ופגע בשלישיית בועות שכזו, היא תעלם מהמסך והשחקן יזוכה בנקודות. וכך ממשיכים עד שמנקים את המסך מבועות באבלס ומתקדמים בשלבים. על הכתב המשחק לא נשמע מפתה ומעניין, אך מי שמכיר את המשחק אפילו במעט, יודע כי מי שמתחיל לשחק במשחק אינו יודע כמה זמן יחלוף עד שימאס לו ממנו…

משחק באבלס אחד – שפע גרסאות

כאמור, באבלס הוא משחק פשוט. ההוראות בהירות וקלות להבנה. אין צורך ברישום, קל וחומר בתשלום. מדי יום עולים לרשת משחקי באבלס חדשים, המאפשרים גם למי שהתנסו בגרסאותיו השונות להתרענן ולהתחדש תמיד בגרסאות של משחקים אונליין חדשות.

משחקי באבלס הגרסאות הפופולאריות

  • באבלס המשחק הקלאסי – ישנם שחקנים שתמיד ישארו נאמנים לגרסת המשחק הראשונה שיצאה לבאבלס. משחק הבאבלס הקלאסי, נקי מגרפיקה מיותרת, אין בו מוזיקה שתפריע לנו להתרכז, משחק קליל ומאתגר גם יחד, פשוט משחקים ונהנים מסאונד נפלא של פיצוץ בועות. מגרסה זו של המשחק אפשר ליהנות גם במשחק און ליין ברשת וגם בגרסה של הורדה למחשב או כיום אף ניתן להוריד גרסת משחק המתאימה לפלטפורמות שקיימות במכשירים החכמים.
  • באבלס סיני – המשחק באבלס סיני בעל אותו עקרון ומטרה כמו במשחק באבלס הקלאסי, רק שבגרסת משחק זו יש לנו אלמנטים נוספים שלא ראינו בגרסה הראשונה. במשחק באבלס סיני נפגוש פצצות ועוד בונוסים ויכולות. המשחק בגרסה זו ללא ספק משודרג יותר ומאתגר לא פחות מקודמו אף יותר. גרסת משחק זו מתאימה למתקדמים יותר, לשחקנים השולטים במקלדת ובמשחק ומיומנים כבר בפיצוץ בועות.
  • באבלס ווביז – גרסת משחקים נוספת ואהודה של משחק הבאבלס הוא המשחק באבלס ווביז. מה זה ווביז? מי שטרם נחשף לגרסת משחק זו וודאי ישמח לדעת כי "ווביז" הן בובות חמודות במשחק (הכירו את הקטגוריה משחקים לבנות תמצאו שם עוד מלאאא משחקים מעולים), שממלאות את תפקיד הבועות. במשחק באבלס ווביז יש לנו בובות ווביז במקום באבלס, המשחק נשאר עם אותה מטרה, אותו אתגר, אותה הנאה, רק השחקנים שלנו השתנו. עלינו להעלים שלישיות (לפחות) של בובות ווביז בצבעים זהים, וכן הלאה כמו שאתם כבר יודעים.

משחק באבלס שייך למשפחת משחקים נעימים ומהנים. אין בו לחצים. אין בו מתחים. ודאי אין בו אלימות. הוא משחק שמפיג שעמום. הוא משחק שמעשיר את הזמן הפנוי. אפשר להתחיל לשחק בכל רגע נתון ולהפסיק בכל רגע נתון אחר. תמיד אפשר להתחיל מחדש, ולאתגר את עצמכם בצבירת עוד ועוד נקודות ופיצוץ בועות.

דיוק, סבלנות, התמדה, מהירות תגובה רק אחדות מהתכונות והכישורים העשויים לסייע לכם להתמיד במשחק ולהצליח בו. ההנאה היא הבסיס. היא העיקר. באבלס הוא משחק שאין בו משמעות להפסד ולו מהטעם שכל מי שמשחק בו חש עצמו כמנצח.

                                                            משחקי באבלס