משחקים חינם שחקו 1.63K

סוגר שטחים להורדה

ילידי שנות השמונים יזכרו תמיד את המשחק סוגר שטחים Xonix שיצא לאור בגרסת דוס בשנת 1984. מאז ועד היום המשחק צועד בגאווה בראש רשימת המשחקים של כל הזמנים. שחקנים שנולדו בשנים מאוחרות יותר גם הם מכירים את המשחק ונהנים לשחק בו. המשחק סוגר שטחים הוא קלאסיקה ולא סתם אחת, אלא קלאסיקה תוצרת כחול לבן. שמם של מפתחי המשחק דני כץ ואילן רב מתנוסס על גבי המשחק המקורי שמוצע להורדה למחשב.

    

המשחק סוגר שטחים מתאים לכל גיל, מהרגע בו יש לשחקן שליטה על מקשי החצים המקלדת. משחק פשוט וקל להבנה ויחד עם זאת משחק חשיבה מאתגר וממלא באנרגיות ואדרנלין מהכיף שבו. במרוצת הזמן עם השנים, בעקבות ההצלחה המסחררת של המשחק סוגר שטחים, יצאו גרסאות נוספות למשחק מעת מפתחים שונים בעולם. גרסאות המשחק הפופולאריות שביניהם Volfied, AirXonix, Antix ו- Super Xonix. ישנם גם משחקי רשת רבים שניתן לשחק בהם און ליין שגם הם מציעים חיקוי לא רע בכלל למשחק המקורי.

סוגר שטחים משחקים בכל מקום

אתם רוצים לשחק במשחק אך מתלבטים היכן מתחילים? ראשית, עליכם להחליט היכן תהיו מעוניינים לשחק במשחק סוגר שטחים. האופציות העומדות לרשותכם הן:

  • משחק און ליין ברשת באתרי משחקים שתבחרו.
  • הורדת המשחק למכשיר הנייד (סמארטפונים).
  • הורדת המשחק למחשב האישי.
  • משחק בפייסבוק.

לאחר שאתם יודעים היכן תרצו לשחק, פשוט הורידו את המשחק דרך אחת מהאפשרויות שאנו מציעים כאן, אם החלטתם לשחק בגרסת המשחק להורדה, או גלשו דרך כאן למשחק און ליין באתר או באפליקציית המשחק פייסבוק… וזהו תהנו!

בטעינה