משחקים חינם שחקו 1.49K

צמחים נגד זומבים להורדה

אם אתם חובבי משחקי זומבים ומשחקי אסטרטגיה המשחק Plants vs. Zombies צמחים נגד זומבים הוא משחק שלבטח תהנו ממנו מאוד. המשחק הוא מבית היוצר PopCap Games. המשחק יצא לראשונה בגרסת משחק למחשב בשנת 2009, ועד מהרה הבינו שחקנים בכל רחבי העולם שמדובר במשחק ששווה כל דקה מהזמן הפנוי. המשחק צמחים נגד זומבים Plants vs. Zombies עד מהרה הושק גם עבור מכשירים חכמים ואיך לא עבור משחק און ליין ופלייסטיישן, כך שאפשר ליהנות ממנו בכל מקום. פשוט להוריד את המשחק ולשחק! יש לציין שהמשחק מתאים לגילאי 10 ומעלה, מתחת לגיל זה מומלץ למצוא משחקים אחרים ליהנות מהם, ויש בשפע.
 

צמחים נגד זומבים המשחק

המשחק צמחים נגד זומבים מספר על צמחים שצריכים להילחם ולהגן על הבית שלכם מפני זומבים פולשים. איך הם עושים זאת? בעזרת אנרגיית השמש ובעזרתכם! עליכם לבנות אסטרטגיית לחימה כדי לחסל את צבאות הזומבים ולעזור לצמחים לנצח. לאורך המשחק צמחים נגד זומבים יפלו פתיתי שמש שעליכם לאסוף, דבר שיספק לכם כוחות וצמחים. עם אנרגיית השמש שאספתם, תוכלו לשתול צמחים שונים בעלי כוחות מיוחדים. שימו לב, הפרחים שיביאו לכם הכי הרבה פתיתי שמש הן החמניות.תבנו צבא של צמחים שיוכל להילחם בזומבים שפולשים, ותחסלו אותם. המטרה במשחק לשדרג את צבא הצמחים שלכם כל הזמן,

 
כאשר תתקדמו במשחק תוכלו לזכות במתנות, כמו כן, במהלך המשחק בשלב מתקדם, תופיע לפניכם חנות עם אפשרות של רכישת עזרים ופריטים לשדרוג הצמחים, אך שימו לב הזומבים לא נשארים אדישים! המשחק צמחים נגד זומבים מורכב למעשה משישה חלקים, כאשר בכל חלק ישנם עשרה שלבים לעבור. כל חלק מתאפיין במיקום, עלילה ואווירה שונה. בתחילת המשחק נוכל לראות את העלילה בגינת הבית, בחלקים אחרים נשחק במקומות כמו הגג (שמופיע בסוף), ביניהם נשחק בגינת הבית לאור יום הכוללת גם בריכה, אותו הדבר בחושך הלילה ועוד. לפניכם מספר אופציות להורדת המשחק צמחים נגד זומבים והן: הורדת המשחק למחשב, הורדה למכשירי אנדרואיד, למכשירי אפל כגון אייפון, אייפד וכן הלאה.

בטעינה