משחקים לילדים WeGames שחקו 466

דפי צביעה להדפסה הלו קיטי

אין הורה שלא יודע מי זו הלו קיטי כאשר הילדים מבקשים דפי צביעה להדפסה של החתלתולה, אין זה משנה כלל אם יש לכם בת או בן. דמותה של הלו קיטי מקורה ביפן ושמה האמיתי הוא קיטי וייט. הלו קיטי התפרסמה ברחבי העולם בעקבות סדרת טלוויזיה מצוירת, בעקבות הצלחת הסדרה יצאו אינספור גימיקים ומוצרים שעליהם מתנוססות בגאווה דמויות הסדרה, החל מצעצועים, משחקי מחשב, דפי צביעה להדפסה ואון ליין, תחפושות, בגדים ועוד.

החבורה של הלו קיטי רובה מורכבת מחתולים והצבע השולט בכל הוא הצבע הורוד. כמובן שהדמות הראשית בחבורה היא החתלתולה הלו קיטי. כפי שניתן לראות במשחקים שונים של הלו קיטי, בסדרת הטלוויזיה, וכן במגוון דפי צביעה להדפסה מדובר בחתולה לבנה וקטנטנה, חתולה המשדרת תמימות ומתיקות, לראשה בדרך כלל יהיה סרט צבעוני או פרח. נקודה בולטת בדמותה של הלו קיטי היא העובדה שהחתולה מוצגת ללא פה, מפיקי דמותה מספרים כי הדבר נובע מכך שאין היא צריכה פה כי דבריה יוצאים מהלב.

הלו קיטי

הלו קיטי דפי צביעה להדפסה לבד ועם חברים

כאמור, הלו קיטי היא גיבורת סדרת טלוויזיה לילדים, אך היא לא לבדה בעולם. במגוון דפי צביעה להדפסה נראה את החתלתולה עם דמויות נוספות, חלקן משפחה, וחלקן חברים וחברות. להלן הדמויות הבולטות בסדרה שהן חלק ממשפחתה: חתלתולה בשם "מימ ווייט" שהיא למעשה החברה הטובה של קיטי ובנוסף גם התאומה שלה. "מרי וייט" כמובן אמן של השתיים חתלתולה חמה ואוהבת. "ג'ורג' ווייט" אביהן של השתים חתלתול מצחיק בל חוש הומור. "סבא וסבתא ווייט" בדיוק הדמויות שלסבא וסבתא שכל אחד חולם יהיו לו. "דניאל היקר" הוא רקדן, חבר של הלו קיטי מגיל ינקות. במגוון דפי צביעה להדפסה נפגוש גם את חבריה של הלו קיטי: פיפי הסטודנטית, מורי החפרפרת, טרייסי הדביבון, רורי הסנאית, טים ותמי הקופים המצחיקים, ג'ואי העכבר, קאטי הארנבת ועוד…

בטעינה