משחקים לילדים WeGames שחקו 172

משחקים ברשת הפופולארי בועות בצרורות

עולם האינטרנט מציע לגולשיו מבחר רחב ומגוון של משחקים ברשת אותם ניתן לשחק און ליין במחשב. על ידי לחיצה אחת על העכבר מגיע הגולש אל עולם משחקים עשיר. המשחקים הנמצאים ברשת מיועדים כמעט עבור כל קבוצות הגילאים (לרוב מגיל 6 וומעלה) והם מספקים לקהל הגולשים הנאה, שיחרור ואף פיתוח ורכישה של מיומנויות מחשבה. מיומנויות המחשבה מתפתחות בראשו של הגולש תוך גירויו להמשיך ולהשתפר במשחק. משחקים ברשת מפתחים את מיומנות האירגון של הגולש ומסייעים לו בפתרון בעיות לוגיות עתידיות. מעולם המשחקים האינטרנטי נהנים ומופרים מבוגרים וילדים כאחד. בועות בצרורות הינו מהמשחקים הפופולרים ברשת. מאמר זה סוקר ומנתח את הצלחתו של המשחק בועות בצרורות.

משחקים ברשת בועות בצרורות הרעיון מאחורי המשחק
בועות בצרורות הינו משחק אשר נחשב לפופולארי בהשוואה של משחקים ברשת המוצעים לגולשים, משחק אשר מסייע רבות לפיתוח מיומנויות החשיבה. המשחק נגיש וניתן לשחק בו ללא תשלום און ליין, באתרים רבים המכילים משחקים ברשת. את המשחק בועות בצרורות ניתן לשחק בשני אופנים: אופציה ראשונה שחקן אחד, אדם המשחק מול המחשב, באופציה השניה ניתן לצרף שחקן נוסף, השחקן הנוסף יכול לחבור אל שחקן היושב לצידו ולהתמודד יחדיו. המשחק מורכב מכמה שלבים, בכדי לעבור משלב לשלב על השחקן לפוצץ בועות על ידי דמותו המשחקית בעלת הכוחות. הכוחות ניתנים לו במהלך המשחק באמצעות אסיפת בונוסים שונים. במשחק בועות בצרורות הבועות המתפוצצות מתפצלות בצרורות ועל השחקן "להשתלט" על כמות הבועות. למשחק שלבים רבים ודרגת הקושי עולה משלב לשלב.

משחקים ברשת בועות בצרורות 1
בועות בצרורות 1 הינו הגירסה הראשונה של המשחק אשר זכה להצלחה עצומה ברחבי תבל. המשחק בועות בצרורות 1 כמו רבים מבין משחקים ברשת אחרים הינו משחק פלאש. הכוונה, שהמשחק מוצע למשחק ישירות און ליין במחשב, ברמת רזולוציה גבוה ללא צורך בהורדת המשחק. כל שנדרש כדי לשחק היא תוכנת פלאש המותקנת ישירות במחשב. משחקים ברשת המשוחקים און ליין ניתן לבחון על ידי כמות הצפיות של הגולשים באתר המשחק. בועות בצרורות 1 זכה לכמות צפייה גדולה ומרשימה והוא ממוקם ברשימת המשחקים המצליחים בעולם. המשחק בגירסתו הראשונה מציג דרגת קושי עולה, שכן פיצוץ בועות בצרורות נראה בתחילה כמשימה פשוטה, אך עם התקדמות השלבים הקושי עולה ואיתו המוטיבציה להצלחה אצל השחקן.

משחקים ברשת בועות בצרורות 2
בעקבות הצלחתו הגדולה של המשחק בועות בצרורות 1 יצא לעולם הגדול של משחקים ברשת המשחק בועות בצרורות 2. גם משחק זה בדומה לגירסתו הראשונה, הצליח לכבוש ולסמן את מקומו כאחד המשחקים המצליחים ביותר מבין משחקים ברשת אחרים. השלבים אותם עובר השחקן במשחק בועות בצרורות 2 הינם קשים ומאתגרים יותר, דבר ההופך חוויה כמו משחקים ברשת למעניינת ומסקרנת. הבועות ממשיכות להתפצל בצרורות רק שעכשיו הן עושות זאת באופן מהיר ומאתגר יותר. אופציה נוספת שהצטרפה למשחק הינה שילוב של שחקן נוסף. שני השחקנים יכולים לבחור לשחק אחד נגד השני או לחבור יחדיו אל מול הבועות המתפצלות. בנוסף ניתן לצפות בטבלת שיאים שם תוכלו להתוודע לשיאים של גולשים נוספים מכל העולם, ולהשוות את רמתכם מולם.

משחקים ברשת הצלחת המשחק בועות בצרורות
הסיבות להצלחתו הגדולה של המשחק בועות בצרורות והפיכתו לאחד מבין משחקים ברשת הפופולאריים בעולם, הינן רבות ומגוונות. הרזולוציה הגבוהה ורוויון הצבעים המשתקף מצג המסך מושכים את עיניו של הגולש וגורמים לו לבחור במשחק בועות בצרורות מבין האופציות הרבות של משחקים ברשת אשר מוצעים. האתגר המשחקי והגירוי להמשיך ולהשתפר מחזירים את הגולשים פעם אחר פעם להמשיך לבחור במשחק. הימצאות טבלת השיאים מוסיפה ומגדילה את המוטיבציה של השחקן להשתפר ולבחון את יכולתו האישית. העובדה כי למשחק בועות בצרורות מספר שלבים רבים ומאתגרים, מעצימה את המוטיבציה של השחקן להמשיך ולנצח את דרגת הקושי הבאה. ככל ששחקן משחק יותר במשחק בועות בצרורות כך רמת המיומנות שלו עולה ויכולתו האישית גדלה ומתפתחת.

 

מעבר למשחק המדליק בועות בצרורות במרחק הקלקה על התמונה!

בטעינה