משחקים לילדים WeGames שחקו 471

משחקים מיקמק עולמם הווירטואלי של המיקמקים

הכיף וההנאה שיש במגוון משחקים של מיקמק מתחילים מהגיית שמו – מיק מק. נסו להגות אותו פעם אחר פעם, ברצף, ללא הפוגה, כשכל פעם היא חוליה, וחוליה נכרכת לחוליה ותכף תרגישו איך הצחוק פוקע את בטנכם… העולם הווירטואלי של מיקמק מיועד לילדים עד בני ובנות מצווה. משחקים ועולמו של מיק מק בנויים מיצורים זריזים וחביבים שיכולים לשחק לככב בשלוש-עשרה זירות שונות המכונות – אזורים: בעיר או מחוץ לה, ביער, בים, בחלל, בפארק ובגו'נגל. מיקמק וכל המיקמקים הם לא רק יצורים וירטואליים הם גם תלויי מקום וזמן ויחגגו אתכם ולכם את חגי ישראל ומועדיהם במגוון משחקים. חיש קל אתם עשויים להילכד בקסם עולמם של מיק מק וכל המיקמקים ולהתמכר לו. אתם יודעים מתי אתם מתיישבים על הכיסא כאשר אתם מתחילים לשחק עם אותם משחקים של המיקמקים – אך אינכם יודעים מתי אתם עשויים לקום ממנו, אם בכלל.

מיקמק – נעים מאוד

משחקים מיקמק שלא הולך יחף
מיקמק אינו מסכן. יש לו ציוד. הוא לא תועה בשבילי החיים. הוא מפלס בהם את נתיבו האישי. הוא יעשה הכול כדי לצבור נקודות וללקט פרסים במגוון משחקים. מיק מק יזכה בפרסים וירוויח כסף דמוי מטבעות שבאמצעותן יוכל לקנות כאוות נפשו, כצרכיו וכהעדפותיו: ריהוט, לבוש, מכונית ועוד. ככל שייצבר ברשותו רכוש רב יותר, כך ייפתחו בפניו אפשרויות רבות יותר. מיקמק מציע לכם עולם של משחקים מלא הרפתקאות. הכיף שלו הוא הכיף שלכם. הוא יציר הרוח והדמיון של הוגי רעיון הבאתו לעולם הווירטואלי אבל הוא גם יציר רוחכם ולו רק בשל יכולתכם לעצב אותו בצלמכם ובדמותכם. אין שום ספק: מיק מק ובכלל כל המיקמקים הם חברים טובים וחביבים, שלעולם לא יאכזבו אתכם. הם מהירים, גמישים, בעלי אומץ לב, יצירתיים, מקוריים.

מיקמק משחקים חינם ויש כסף
מיקמק מתגמל אתכם על הצלחות במגוון משחקים והרפתקאות. תוכלו להרוויח בו מטבעות ולסחור בהן. וכל זאת לאחר שתוכלו להירשם ללא תשלום, אבל אם אתם רוצים ליהנות משפע אפשרויות תוכלו להיות מנויי עולם המיקמקים עולמו של מיק מק ולהיחשף ליותר משחקים ופעילויות, ליהנות מאזורים מיוחדים השמורים רק למנויים, ליהנות ממגוון אביזרים מיוחדים המופיעים בקטלוג ולהיחשף למידע ול… אזורי משחק חדשים ומפתיעים. מיקמק מעמיד בפניכם אתגרים, חד לכם חידות, מציע לכם משימות, מטיל עליכם מטלות (והכול כדי לשפר את הסיכוי שלכם לזכות במטבעות נוספים). בהקשת מקש, חיש קל, יחליפו מיק מק והמיקמקים אזורי משחקים ופעילות ובמיומנות של זיקיות וביכולת ההסתגלות המופלאה והמדויקת שלהם אל סביבתם ילמדו לתפקד באופן מופתי בכל סביבה נתונה שייקלעו עליה.

מיקמק לא רק משחקים
מיקמק הוא עולם ומלואו עולם של משחקים ופעילויות אך לא רק . כשאתם שרויים בעיצומו של המשחק – אתם מזדהים עם דמותו של מיק מק. במשחק וירטואלי צבעוני ומלהיב עם מיקמק אתם יכולים לשחק לבדכם ולהיענות לאתגרים אישיים או עם חברים. המשחק אינו מציע רק מענה למי שרוצים להפיג באמצעותו שעמום, אלא מגוון משחקים מאפשר לבלות זמן איכות כייפי וחווייתי עם חברות וחברים, אשר כמוכם אף הם יגלו במשחק עם מיק מק את העושר המרתק הגלום בו. כאשר אתם משחקים עם מיקמק לעולם לא תתאכזבו. בכל רגע נתון צפויה להם הפתעה. בכל אזור תוכלו להתנסות בפעילות המאפיינת אותו וכך לעבור רצף מגוון ואטרקטיבי של חוויות. גם בעולם הווירטואלי תחושו ואולי אף ביתר שאת חוויות המוכרות לכם מהעולם האמיתי.

בטעינה