משחקים לילדים WeGames שחקו 459

משחקי באבלס במגוון גרסאות, משחקי בבלס משפרים מיומנויות

משחקי באבלס מרתקים וממכרים. אנשים – יהיה גילם אשר יהיה – נשאבים אליהם. רבים המנסים לשמור על מסגרת זמן קצובה ומוגבלת למשחק, לא אחת מוצאים עצמם נסחפים ומבלים הרבה מעבר לזמן הקצוב. משחק בבלס ממכר משום שהוא מחייב ערנות ודריכות ועמידה על המשמר בכל רגע נתון. יש בו תנועה וצבע. יורים, מחברים, מפוצצים. משחקי באבלס נמנים הם המשחקים היותר אטרקטיביים ברשת. הם מאפשרים גם לנו, המבוגרים, להיות הילדים הקטנים שהיינו לפנים, אף שבתקופתנו עדיין לא היה אינטרנט וממילא משחקי הרשת היו שונים. משחק בבלס אינו מהווה בריחה מהמציאות אלא מציאות חלופית. הוא מאפשר לנו להתנסות בסימולציה של מצבים שנקרים לפנינו גם בחיים האמיתיים, שבהם עלינו להגיב בזריזות, לבחור לאלתר בין חלופות שונות.

בבלס או משחקי באבלס בועות פורחות באוויר
משחקי באבלס משלבים, בין השאר, גם משחקים אחרים כגון באבלס מריו, בבלס כדורגל ועוד. התאמת בועות בצבעים שונים זו לזו במשחקי פלאש מרהיבים. משחקי באבלס אשר משלבים חשיבה ומיומנות שונות. משחק בבלס קוסם לרבים בשל פשטותו וצבעוניותו. יש משהו בבועות בבלס שנוגע ללב מיליוני המשחקים במשחקים אלה. התפשטותם המהירה של משחקים אלה ופיתוח מתמיד של גרסאות חדשות שלו מעיד על הביקוש הגובר להן בכל דור ודור של שחקנים. אחד היסודות המשמרים את אותם משחקי בבלס בראש סדר המשחקים המבוקשים והמשוחקים ברשת היא המענה שניתן למצוא בהם ליצר תחרותי מעודן – לא אגרסיבי, לא טוקפני. במיוחד קוסם המשחק באבלס למי שרגילים להתמודד נגד עצמם ולשפר בכל פעם את יכולתם.

בבלס
בבלס

משחקי באבלס עולם של בועות זה בבלס
בבלס משחק פשוט. לא נדרשים אמצעים מורכבים. די בעכבר. משחקי באבלס מגלמים את המשותף לכלל בני האדם בכלל ולצעירים בפרט. הם מבטאים את העובדה, שלא נדרשים משאבים גדולים כדי לאפשר לנו ליהנות; הם מסמלים רוח של תקופה, שבה אין משום חטא בהתמכרות אל תענוגות קטנים ו…זולים; הם נוסכים תקווה בעצם העובדה שרבים מצטרפים אל מאגר המשחקים בבלס. משחקי באבלס חוצים תרבויות, לאומים, גילאים, מעמדות. לא נדרשים תנאי סף הכרחיים להצטרף אל מעגל המשחקים. המגוון של משחקי בבלס מאפשר לכל אחד מאתנו למצוא את המשחק המתאים לו. בכל רגע נתון אפשר להתחיל במשחק, ובכל רגע נתון להפסיקו. אפשר להתחיל מהמקום שבו הפסקנו או להתחיל הכול מהתחלה.

משחקי באבלס לכולם, משחקי בבלס לצעירים ולמבוגרים
משחקי באבלס לא רק משפרים מיומנויות אלא גם מרבים שמחה. הם מזמנים הצלחה ובכך גורמים סיפוק. משחק בבלס הוא מעין חדר המתנה שנעים לשהות בו ולהאריך את השהייה בו ללא קשר למקום שהיינו בו לפני שנכנסו אליו ולמקום שנצא אליו. משחקי באבלס כאן ועכשיו מספקים לנו שקט ורגיעה. משחק בבלס פשוט ואנושי בדיוק כמו הבועות שהפרחנו בילדותנו עת נשפנו מבעד לפומית שטבלנו במי הסבון, שיצרו את הבועות. היכולת לא להסתפק במשחק בבלס עם עצמנו אלא ליהנות ממנו בחברת חברים הופכת אותו גם, הלכה למעשה, לסוג של משחק חברה. אין בו כל סיכון. אין בו כל סוג של הימור. הוא לא מאיים על הסדר החברתי, הוא לא יוציא אף לא אחד מהמשחקים בו לתרבות רעה. כל כולו טבוע בחותם הטוב.

משחקי באבלס או בבלס שווה לכל נפש
משחקי באבלס מאמנים אותנו להגיב במהרה, לנצל את שבריר השנייה אשר ניצולו יביא לנו ניצחון. המשחק בבלס לא מאפשר לנו לשקוע במחשבות. הוא משחק פעולה. נדרשת מאתנו תגובה מהירה, נקודתית. עלינו להיות על משמר הבועות. משחקי באבלס פותחים לנו שער שנפתח לאחור – אל הילדות. זה שער זהב של זיכרונות נעימים. אבל משחק בבלס הוא גם שער אל העתיד. המיומנויות שאנחנו רוכשים ומשכללים במהלך המשחק בו עשויים להועיל לנו בתחומים שונים, לרבות בתחום החשוב מאין כמוהו – קבלת החלטות תוך כדי תנועה, בתנאים שמשתנים כל העת, בחוסר ודאות. מגרש המשחקים הזה פתוח 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. לונה פארק הבועות מאפשר למשתתפים ולצופים בו חוויית פלאש מרנינה.

באבלס
באבלס

בטעינה