משחקים לילדים WeGames שחקו 435

דפי עבודה אנגרי בירדס

דפי עבודה מתאימים כהכנה לכיתה א' בדרך כלל, ואפילו במהלך השנה הראשונה בבית הספר היסודי. דפי עבודה מתאימים לקטנים ועשויים להוות עבורם הן אמצעי חינוכי והן אמצעי תעסוקה המספק להם גם הנאה, מהעובדה שהדמויות האהובות עליהם, אנגרי בירדס – מתנוססות בגאווה על מגוון דפי עבודה וחשיבה שמוצעים ברשת כולה.

אנגרי בירדס
אנגרי בירדס

צוות האתר מבין את החשיבות של שילוב של למידה המציעה ערך מוסף יחד עם חיוך של כיף, לכן אספנו עבור הילדים המתפתחים מגוון דפי עבודה אשר מתאימים לגן חובה ולכיתה א', וישנם דפים גם עבור יותר מתקדמים. כאמור, הקטנטנים ישמחו לשבת ולעבוד יחד עם דמויות אהובות, ואין צורך להכביר במילים על האהבה של הקטנים אל הציפורים הכי כועסות (ומתוקות) ברשת ומחוצה לה, הציפורים והחזירים המופיעים כולם במשחקי אנגרי בירדס השונים.

הציפורים הכועסות בכל מקום, גם בלמידה

הדמויות של ציפורי האנגרי בירדס כבר ממזמן יצאו אל מחוץ לרשת הוירטואלית וניתן לפגוש אותן כמעט בכל מקום במיוחד עם ילדים. בתחילה יצאו משחקים המוצעים להורדה למכשירים סלולאריים אך עד מהרה אותם משחקים הופיעו גם ברשת כמשחקי און ליין, ומשם הכל כבר היסטוריה של הצלחה, כאשר הציפורים מופיעות בנוסף למשחקים גם על בגדים, כובעים, תיקים, בגדים, מצעים, שלגונים והרשימה ממשיכה ואינסופית עד הסרט שעתיד לצאת, סרט קולנוע על חבורת ציפורי האנגרי בירדס, שכולם אוהבים גם גדולים, גם קטנים. כאשר ילדים כל כך מעריצים דמויות מסוימות מומלץ לנצל זאת לטובת למידה יחד עם הנאה. אנגרי בירדס הגיעו גם לדפי עבודה המכינים את הקטנטנים לבית הספר.

מגוון דפי עבודה של אנגרי בירדס מציעים לקטנים הכרה, התנסות ולמידה של כתיבת אותיות האלף בית, כמובן שגם למידת כתיבת המספרים, גם היא מופיעה בדפי העבודה. אילו עוד עבודות נוכל לראות ולבצע עם הציפורים הכועסות? בנוסף לדפי עבודה אספנו לקטנים וגם ליותר מתקדמים מבוכים, משחקי סודוקו קלים, משחקים של נקודה אל נקודה ועוד… באתר תוכלו למצוא ספר דפי צביעה להדפסה של אנגרי בירדס להנאתכם בשמחה.

בטעינה