משחקים לילדים WeGames שחקו 956

דפי צביעה בוב ספוג

אין אדם אשר אינו מכיר או לא שמע על ייצור משעשע בצורת ספוג צהוב הנקרא בוב ספוג. הייצור הצהוב והמתוק שמככב על מגוון דפי צביעה בוב ספוג שהגיע עם חבריו לישראל מהטלוויזיה של ארצות הברית בשנת 1999, ומאז ועד היום לא מפסיק לרגע לשעשע, ללמד ולהצחיק קטנטנים ואף יותר גדולים, בטלוויזיה, בפעילויות שונות ובמשחקים. כמו כל דמות מובילה בעולמם של הילדים גם הספוג הצהוב בוב ספוג תפס נוכחות מרשימה ברשת האינטרנט, וכמובן מציע גם דפי צביעה בוב ספוג במגוון ווריאציות מאתגרות לטווח גילאים רחב. מקור הדמות הצהובה והאהובה בסדרת אנימציה לילדים הנקראת "בובספוג מכנס מרובע", סדרת טלוויזיה מצליחה אשר שודרה בערוץ 10, סידרה מבית ניקולדיאון.

דפי צביעה בוב ספוג הדמויות
הדמות המרכזית בסדרת הטלוויזיה היא כמובן בוב ספוג מכנס מרובע. בוב ספוג הוא ספוג ים בצבע צהוב, בעל נקבוביות רבות אשר דומה יותר לספוג ניקיון. כפי שניתן לראות במגוון דפי צביעה בוב ספוג מדובר בדמות ידידותית ומשעשעת. בוב ספוג עובד במסעדה, חובב אומנויות לחימה, המטרה שלו לאורך כל הסדרה, להשיג רישיון שייט, לאחר שנכשל אינספור פעמים, הוא אוהב בועות סבון וכמובן לתפוס מדוזות. יחד עם בוב ספוג בסדרה נפגוש את חבריו הטובים ביותר. גם בשלל דפי צביעה בוב ספוג נוכל לפגוש אותם, מדובר בחלזון החמוד – גארי, כוכב הים – פטריק סטאר, סנדי צ'יקס הסנאית המדענית וסקווידוויד התמנון השכן הממורמר. דמויות מרכזיות נוספות שנפגוש במגוון דפי צביעה בוב ספוג הן יוג'ין קראב הסרטן בעל המסעדה ,הבוס של בוב ספוג, ושלדון פלנקטון מנהל מסעדה אחרת, יריבו של יוג'ין קראב.

צוות האתר אסף עבורכם מגוון דפי צביעה בוב ספוג עם כל הדמויות האהובות ביחד ולחוד. לרשותכם הדפסה נוחה, קלה ופשוטה, בחרו את דפי הצביעה שאהבתם ולחצו להדפסה, לילדכם מובטחת הנאה רבה.

[book id='13' /]

בטעינה