משחקים לילדים WeGames שחקו 1.37K

דפי צביעה נינג'גו שנת הנחש

אין ילד שלא אוהב ליצור עם דפי צביעה להדפסה. כאשר מוסיפים לילדים את הדמויות האהובות מהסרטים לדפי העבודה, חווית היצירה הופכת לעוד יותר מהנה!

במהלך השנה האחרונה הופיע ביקוש גדול למשחקי לגו בכלל, ומשחקי לגו נינג'גו שנת הנחש בפרט. כאשר יש ביקוש יש גם היצע. כמו לכל משחק וסדרת טלוויזיה או סרט גם לנינג'גו מקום מכובד בין הביקוש של דפי צביעה להדפסה באתר WeGames. אם אתם ההורים, וודאי אינכם מכירים לעומק את הדמויות מבית לגו, את תפקידה וכוחה של כל אחת מהן, אך אם תשאלו את הילדים הם יוכלו לדקלם לכם את כל התפקידים. אם תרצו להכיר מעט המשיכו לקרוא את המידע שליקטנו עבורכם, ואם לא, מוזמנים כבר כעת להדפיס את דפי הצביעה של כוכבי לגו נינג'גו שיצרנו עבור הקטנטנים שלכם. יצירה נעימה.

נינג'גו     נינג'גו שנת הנחש

הסרט וסדרת הטלוויזיה נינג'גו שנת הנחש

בתחילתה של שנת 2011 יצאה לאור סדרת משחקי הרכבה וצעצועים מבית לגו. לאור ההצלחה וההתלהבות של הילדים בכל רחבי העולם, וגילוי האהדה לדמויות שבמשחקי ההרכבה, יצא סרט בו הדמויות הופכות ממשחק לדמויות פעילות על מסף הקולנוע. הסרט שיצא לאקרנים, נקרא Lego Ninjago: Masters of Spinjitzu – פירושו – אלופי הלחימה. פירושה של המילה האחרונה בשמו של הסרט "ספינג'יטסו" היא שם של אומנות לחימה בה הדמויות נלחמות, המופיעה לצד עלילת הסרט.

בדומה לשאר הסרטים המוצלחים, במיוחד לילדים, מאוחר יותר הופקה ויצאה לאור סדרת טלוויזיה עם הדמויות מבית לגו נינג'גו, סדרה בשם "נינג'גו שנת הנחש". סדרת הטלוויזיה גם היא עוסקת באומנות הלחימה הדמיונית מהסרט, עם הדמויות ולוחמי הנינג'ה האהובים על הילדים, כמובן עם תוספות ושדרוגים, דברים אשר הופכים את הסדרה גם היא להצלחה גדולה. סדרת הטלוויזיה משודרת בערוץ ניקולדיאון, לצד סדרות נוספות אהובות כמו בוב ספוג, אווטאר, חברים בחווה ועוד.

נינג'גו משחקים ברשת ולהורדה

כל מותג אהוד או דמות אהובה בקרב ילדים, כיום מוצאת את הדרך המהירה שמובילה למשחקים ברשת ומשחקים להורדה. כמובן שברשת מוצעים לשחקנים שפע של משחקים עם דמויות מהסרט והסדרה נינג'גו שנת הנחש. משחקים און ליין וכן משחקים להורדה, כל זאת ניתן לבחירה, איך שהשחקן אוהב לשחק יחד עם הדמויות האהובות עליו. רוב המשחקים הם ללא עלות, יש לשם לב שישנם מעט מהשפע של משחקים המוצעים להורדה דרישה לעלות סמלית עבור ההורדה, בתמורה מקבלים חווית משחק בגרסה מלאה, אשר נשמרת במחשב, וניתן לשחק מתי שבא.

דפי צביעה של כוכבי לגו נינג'גו

הכנו עבורכם ליצירה וכיף דפי צביעה להדפסה של הדמויות מהסרט והסדרה נינג'גו שנת הנחש. דפי צביעה להדפסה מהירה ובחינם! תוכלו לבחור את הדמות האהובה עליכם או על הילדים או לחילופין תוכלו בשמחה גם להדפיס את כל החוברת העיקר ההנאה! דמויות המופיעות בחוברת הצביעה ואולי שמעתם את השם שלהן מהילדים: קיי, קול, שיין, ניה, סנסיי, נינג'גו, הטורף הגדול, מאסטר סמוקאי ועוד. אז אם הילדים כבר ראו את כל הפרקים ורוצים ליהנות עם הכוכבים שלהם גם בזמנם הפנוי בצביעה, הם בטוח ישמחו שתפתיעו אותם עם דפי צביעה להדפסה של הלוחמים ממסדרה נינג'גו שנת הנחש.

בטעינה