משחקים לילדים WeGames שחקו 449

יוצאים להרפתקאה וירטואלית עם סופר מריו או סוניק הקיפוד

קל להזדהות עם יצורים הולכים על שתיים או על ארבע ואף מרבי רגליים שיש בהם תכונות אנושיות והם מעוררים בנו רגשות חמים ועזים. כזה הוא, לדוגמה, סופר מריו השרברב האיטלקי החביב וכזה הוא ידידנו סוניק הקיפוד, הקיפוד הכי לא דוקר בעולם. משחקי רשת נפלאים שבהם מככבים השניים, לפעמים סופר מריו מזה, לפעמים סוניק הקיפוד מזה, ולפעמים – תתפלאו?! – יחדיו צמד הנקרא מריוניק. שניהם יכולים לברוא ולחול מציאות, להדוף סכנות או להימלט מהן, לצבור מטבעות או פטריות בדרך אל פסגת הניקוד. השניים לוקחים אותנו למסע הרפתקאות וירטואלי מסוכן ואף מפחיד, אבל אנחנו יודעים כי הודות להם, לכוחם וליכולתם של סופר מריו והקיפוד סוניק לחולל נסים, לא יאונה לנו כל רע. אנחנו יכולים אפוא להירגע וליהנות מחוויה ווירטואלית קסומה.

סופר מריו חברו סוניק וכל השאר
תהיו בטוחים, גם אם תיקלעו לאי בודד וסביבכם לא יהיו אלא הקול וההד סופר מריו או סוניק הקיפוד מי מהם יופיע לפתע, משום מקום, ללא סיבה נראית, וללא היגיון סמוי ויחלץ אתכם מבדידותכם, וייהפך מאורח אקראי לבן בית. תדעו משהו: מזה זמן סוניק הקיפוד אינו רק משחק רשת שבו הוא לוקח אתכם להרפתקאה וירטואלית. סוניק הקיפוד הוא מושג. הוא מותג. הוא שם דבר. עשו סרט על דמותו, הפכוהו לסמלם של מוצרים רבים. כיום הוא נמנה עם המשחקים המהנים ביותר. גם סופר מריו לא נשאר אנונימי ומיותם. משחק סופר מריו 64 לדוגמה, ייקח אתכם לעולם מופלא, אשר כמוהו לא יכולתם להזות אפילו בהזיות הכי עשירות שלכם.

צמד חמד, כה שונים וכה דומים סופר מריו האלוף, סוניק הקיפוד המלך
האמת? קשה שלא להישבות בקסמם של סופר מריו ושל סוניק הקיפוד, שניהם מככבים במשחקי פלאש ממכרים, אשר לא קשה לפענח את סוד קסמם. כשאנחנו משחקים עמם סופר מריו וגם סוניק הקיפוד מעניקים לנו תחושה שאנחנו לא לבדנו. שהם החברים הקרובים שלנו. שהם יילכו אתנו בקצב שלנו ואם נפסיד, הם מסוגלים אפילו לצאת מצג המחשב, למחות לנו את הדמעה הלחה והמלוחה ולהקהות את צריבתה. שניהם מאתגרים. באחד המשחקים היותר מהנים תוכלו לסייע לשרברבנו החביב סופר מריו לאסוף כוכבים קטנים שפזורים במתחם המשחק, ואם תצליחו לצלוח את כל השלבים תגיעו עמו אל הכוכב הגדול. בהמשך תוכלו לעקוב אחר סוניק הקיפוד הנחמד בעודו רוכב על אופנועו וצולח מאגרי מים ומרחף על פני מכשולים ואתם מן הסתם משערים כי גם אם יתמהמה – בסוף הטוב יבוא וינצח.

סופר מריו | סוניק הקיפוד
סופר מריו | סוניק הקיפוד

תארו לעצמכם – סופר מריו ניצב מול סוניק הקיפוד – מה יהיה?
משחקי פלאש קורצים לנו משום שהם מגרים ומעוררים חושים שונים. אנחנו נשאבים אל המצבים השונים שאליהם נקלעים סופר מריו וחברו סוניק הקיפוד. סוניק הקיפוד וחברו סופר מריו אף שהם שונים זה מזה "כשוני האש מן המים", כהגדרתה של המשוררת, יש בהם גם קווי דמיון. לפעמים סוניק הקיפוד וחברו סופר מריו יכולים להיות חברים טובים ולשתף פעולה ולפעמים סופר מריו והקיפוד סוניק עלולים להתעמת זה עם זה ואפילו… טוב, לא נגלה את המאוחר ולא נקלקל לכם את חוויית ההיווכחות לדעת מה קורה כאשר הם נמצאים על משבצת אחת ורק אחד יכול להישאר עליה לאורך זמן. שניהם מזמנים הרפתקאות וירטואליות מושכות ולוכדות. זהירות: אתם עלולים לשקוע בתוך המשחקים ולשכוח כי יש חיים מחוץ להם.

תורת השלבים של סוניק הקיפוד מול הגרסה הקלאסית של סופר מריו
אחד המאפיינים של משחקי סוניק הקיפוד הוא הדרישה להתקדם משלב לשלב כתנאי להמשך המשחק. ככל שמתקדמים בשלבים השונים של משחקי סוניק הקיפוד מגלים כי המאמץ והקושי גדלים ועמם – האתגר והמוטיבציה להצליח. מדובר במשחק וירטואלי מאתגר ומהנה. סופר מריו עלול להיות מסוכן ונקמן וחסר רגשות כאשר הוא מזהה אויבים שמתנכלים לו או לנסיכה שהוא אוהב. לא כדאי להתחיל אתו. אבל אם תיקלעו לצרה הוא יתגלה כאמיץ מאין כמוהו וכבעל לב הכי רחב וחם בעולם. הגרסה הקלאסית של משחקי סופר מריו מפגישה אתכם עם דמותו המיוחדת ורבת הפנים של השרברב האיטלקי. על-מנת להכיר את צדדיו השונים אתם מוזמנים להיכנס למגרש המשחקים הבלתי נדלה של משחקי הרשת לסוגיהם.

סופר מריו | סוניק הקיפוד
סופר מריו | סוניק הקיפוד

We Games – משחקים ונהנים!

בטעינה