משחקים לילדים WeGames שחקו 491

כדור בעננים משחק וירטואלי שכובש רבים

מה שמרתק ילדים רבים למסך המחשב במשחקים שונים בכלל ובמשחק כדור בעננים בפרט הוא הדמיית המשחק הווירטואלי למשחק אמיתי –משחק החיים. הם מתנסים באתגרים שונים, נדרשים לגילוי תושייה, זריזות, תגובה מהירה למצבים משתנים. הם חווים ריגוש וסיפוק מיידי. אפילו הפסד נתפס כזמני, כנסיבתי ותמיד יש אפשרות לשפר, להשתדרג, להיות טוב יותר, להצליח, לנצח. משחק כדור בעננים מאפשר לנו להיות מעודכנים, בעניינים. מי מאתנו לא שאף מעודו, לא רק בילדותו, לגעת בעננים? אחד היתרונות במשחק כדור בעננים הוא שאף לא אימא אחת לא תגער במי מילדיה שהמשחק הזה מסוכן לרהיטים בכלל ולכלי הזכוכית המונחים עליהם בפרט כאשר משחקים אותו במחשב…

כדור בעננים מכוונים וקולעים גבוה
משחק כדור בעננים מאתגר ואטרקטיבי, או, אם לדייק – ודאי לתחושת רבים – ממכר. יש בו תנועה, צבע, מהירות, הכרח להימנע ממכשולים. מרוץ נגד הזמן ונגד עצמכם… במשחק זה המשימה פשוטה כביכול , אבל מסובכת: להצליח לגלגל כדור לאורך שבילים צבעוניים, משתנים, פתלתלים, שמצויים בשמים, בעננים. יש חץ להאצה וחץ להאטה ועליכם להאיץ או להאט על-פי התנאים המשתנים תכופות. משחק כדור בעננים מחייב את השחקנים לתגובה מהירה ולשיקול דעת מתמיד, עליכם לקבל המון החלטות מעכשיו לעכשיו, לתמרן בין מהירות לזהירות, לתזמן בדיוק מרבי בתוך שברירי שניות. משחק וירטואלי זה מהנה ומועיל, אתם רוכשים בו יכולות העשויות לסייע לכם גם מחוץ לעולם הווירטואלי.

להרגיש בעניינים עם כדור בעננים
כדור בעננים מזמן חוויה מהנה וייחודית. כמוסה בו תמצית מזוקקת של כל מה שמהנה וממכר במשחקי הרשת. משחק פלאש צבעוני וססגוני זה מכניס את השחקנים לעולם של קצב ותנועה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לאבד ריכוז וקשב פנימי אף לרגע במשחק כדור בעננים עליכם, השחקנים, להיוותר דרוכים וערניים כדי להגיב און ליין, מעכשיו לעכשיו, אל מצב חדש שמתהווה כל העת, לא ליפול, לא להילכד ברשת חוסר הריכוז והעדר תשומת הלב. משחק כדור בעננים שומר אתכם ( בעצם, הוא מחייב אתכם להיות מופקדים על הצורך בשמירה) ערניים. מי שממצמץ במשך ארוך יותר מהרף עין עלול למצוא עצמו נופל, מחוץ למשחק. ילדים ומבוגרים נלכדים ונשבים בקסם המשחק. כולנו ילדים.

סוד הקסם של כדור בעננים
כדור בעננים המשחק הווירטואלי, אשר מדי יום מגלים עוד ועוד אנשים את קסמו, מעיף אותנו לשמים ויוצר עבורנו מרחב שבו יש לנו יכולת לשלוט על הדברים. אנחנו חשים עצמנו פעילים, בעלי יכולת השפעה. הכול בידינו. מידת ההצלחה תלויה בכישורים וביכולות שלנו. גם במקרה של כישלון – אין לנו את מי להאשים אלא את עצמנו, אבל אין סיבה להאשמה עצמית. מוטב להתחיל מחדש ולזמן לעצמנו סיכוי להצליח. כדור בעננים מזמן לנו אפשרויות בלתי נדלות להתחיל תמיד מהתחלה, לשפר את התוצאות, לשדרג את היכולות, ובסוף בסוף – להבין כי זה רק משחק מחשב ושהתכנסנו כאן כדי לבלות וליהנות. שנאמר – העיקר ההשתתפות… ומה יותר מהנה מאשר להגיע לשמים ולהרגיש בעננים…

כדור בעננים ואתם בשמים
במשחק כדור בעננים הכללים הם פשוטים ובסיסיים: זה, בעיקרו, משחק של מקשים. אתם לא נדרשים להיות בעלי כושר גופני מצוין כדי לשחק במשחק הזה. גם מי שלא קלעו מעודם לסל או לא בעטו בכדור ברגליהם יכולים להיות שחקנים מצטיינים: כדור בעננים מיועד לכ-ו-ל-ם. כדור בעננים פתוח, זמין מזמין ואפשרי אנשים בכל טווח הגילים לשחק במשחק שכובש את הרשת ומהווה מקור משיכה לגולשים בכל קצווי העולם. זה משחק מלהיב ומרהיב, שמחייב מיומנות ידיים, זריזות, מהירות, תפיסה מרחבית. אין צורך להשתמש כלל בעכבר. עיניכם הרואות עדות: גם משחק פלאש פשוט, שאינו בתלת מרחב, מציע לשחקנים חוויה מרתקת. אם אתם רוצים לעוף לשמים – זה המשחק. בהצלחה ובהנאה!

בטעינה