משחקים לילדים WeGames שחקו 440

משחקים ברשת לבנות ולבנים

משחקים ברשת לבנות ולבנים הם משחקים שכל אחד, בין אם הוא בן ובין אם הוא – היא – בת נהנים מהם ללא קשר למינם. משחקי חשיבה, לדוגמה, מהנים ומאתגרים שווה בשווה את שני המינים. לדוגמה: משחק ההגנה המושלמת, שבו עליכן למנוע מהיצורים המוזרים לפלוש אליכם ולעבור ללא פגע את המסלול: לשם כך נדרש מכם להציב לוחמים לצד המסלול שיהרגו אותם. משחקים משותפים נוספים הם סודוקו, כדור בעננים, גלשלג, ריצה ספרדית, כדור אחרון (עליכם לחשוב במהירות רבה כדי להוציא את כל הכדורים – לבד מאחד – מחוץ ללוח העץ), שרשרת פצצות , מלכוד סמיילי, מלכוד החתול ועוד. משחקי החשיבה מאתגרים את כל מי שמשחקים בהם.

גם בנים משחקים עם בגדים
אם איש אינו מופתע מהעובדה כי משחקי החשיבה הם משחקים שגם בנים וגם בנות אוהבים במידה שווה, אולי יהיו מי שיופתעו מאהבתם של בנים את משחקי הבובות ומשחקי ההלבשה. ואכן, בנים רבים, בין אם יודו בכך ובין אם לא, אוהבים ונהנים ממשחקי הלבשת מלאכיות, פיות, נסיכות, נערות פרחים, זמרות מפורסמות, עיצוב להקות וזמרים ועוד. יש בכך כדי לבטא את ביטול המאפיינים המגדריים המסורתיים הרווחים בתרבות, לפיהם טבעי, לדוגמה, שבנים יעדיפו משחקי מלחמה בעוד בנות יעדיפו משחקי בובות. מאחר שהרשת היא קניון שכל כולו מאגר בלתי נדלה של משחקים – בנים ובנות נחשפים באותה מידה לכל העושר והמגוון של משחקים אשר לרשת יש להציע.

משחקי הלבשה גם לבנים

גם בנות משחקות עם לוחמים וקרבות
כמובן שלא רק בגזרת הבנים ישנן הפתעות שלא כולם מודעים אליהן. כן, כו גם בנות אוהבות משחקי קרבות, משחקי מלחמה ויריות. משחקים אלה הם מזמן כבר לא נחלתם של בנים בלבד. בעבר כאשר בת היתה משחקת במשחקים ממשפחה זו היו מכנים אותה "טום בוי" כלומר "בן בת", אך כיום הדברים השתנו לחלוטין, ומשחקים שנחשבו בעבר רק לבנים תפסו את מקומם גם אצל קהילת השחקניות – הבנות. לא עוד רק בובות, פיות, בישול והלבשה, בנות משחקות גם במשחקים של גלדיאטורים ולוחמים. מפת המשחקים שווה אצל שני המינים. אין יותר חלוקה למגדרים, כולם נהנים מכל האתגרים.

משחקי קרבות גם לבנות

שפע משחקים גם לבנות וגם לבנים
משחקי באבלס, דפי צביעה, הכר את היבשות, מחפשים את המטמון, טריוויה, סימני דרך, סמלים במפה, מגלי עולם – כל משחק הוא קרון ברכבת רבת קרונות הנוסעת כל העת במרחבי הרשת הווירטואלית ומזמינה בנים ובנות לעלות עליה בכל עת ללא צורך לרכוש כרטיס. משחקים רבים לאין שיעור מאפשרים ליהנות ולהשכיל, לרכוש מיומנויות כגון: מהירות תגובה, התמצאות במרחב, קבלת החלטות בתנאים משתנים, שיפור סבלנות, יכולת לתפקד בלחצים, לפצל את הקשב והריכוז בין כמה מוקדים בו זמנית ועוד. משחקים משותפים לבנות ולבנים מוכיחים עד כמה רחב הוא המכנה המשותף לכולנו, ללא קשר למין ולגיל. אין ספור המשחקים ברשת מאפשרים לכולנו לבלות זמן איכות עם עצמנו ועם חברים.

בטעינה