משחקים לילדים WeGames שחקו 310

משחקים ברשת מעל כולם באבלס הפופולארי בכל העולם

הכותרת של המאמר היא אמת לאמתה. היא עובדה. עם שתיהן לא מתווכחים. בין שפע משחקים ברשת בולט ומתייחד – אכן מעל כולם – המשחק באבלס. ניסיון לפענח את ייחודו ואת סודו הגלוי של קסמו, עשוי לעלות את ההבחנה הבאה: משחק באבלס הוא הפופולארי בין כל משחקי הרשת באינטרנט, מאחר שכלולים בו משחקי משנה רבים. משחקים ברשת כמו משחק באבלס בעל ווריאציות שונות למשחק אם הוא מסע הרפתקאות, אם הוא אתר של ספורט אתגרי (הוא מאתגר גם כישורים נוספים לא גופניים), אם הוא סיפור אגדות, אם הוא מרוץ מכוניות ועוד. הפופולאריות העצומה של משחק באבלס נובעת מהמענה שיש בו לכל ביקוש ולכל גיל. מבחינה זו מדובר במשחק על זמני.

באבלס מקום ראשון בטבלת משחקים ברשת
עבור רבים, משחקים ברשת מאפשרים לבלות זמן איכות. האפשרות לעבור ממשחק באבלס אחד למשנהו על-פי הזמן או מצבי הרוח נוחה ופשוטה. כדי לשחק במשחקי הרשת אונליין לא נדרשים אמצעים, להוציא אינטרנט ורצון. כל מה שמאפיין משחקים ברשת בכלל מאפיין משחקי באבלס בפרט: הם עשירים, הם מלאי צבע ופעלולים (הכי הכי פלאש ברשת…). הם מאפשרים למשחקים לשגות באשליות ולדמותן כמציאות שמתגשמת. באבלס הוא משחק שלוכד בקסמו גם מבוגרים משום שהוא יוצר עבורם מסגרת ועולם תוכן המחזיר אותם אל ימי התום הילדותיים. מי לא אהב בילדותו להפריח בועות ולפוצץ בלונים, גם אם באמצעים אחרים? משחקים ברשת הטובים ביותר הם אלה המאפשרים לנו לשוב להיות הילדים שהיינו לפנים, אי אז בשנים.

משחקים ברשת במקום הראשון המשחק באבלס
דומה כי מוסכם על רבים כי משחקים ברשת עשויים לגרום להתמכרות. משחק באבלס ודאי. אלא שבניגוד להתמכרות שעלולה להזיק לבריאות – בהתמכרות למשחקי באבלס לא גלומה כל סכנה שהיא. גם מבוגרים עשויים או עלולים להישאב אל משחקים ברשת. בתגובות של אנשים מבוגרים למשחקים אלה חוזרות המלים מרגיע ויפה. ואכן, משחקי באבלס מאפשרים להירגע, מאחר שהמשחק אינו כרוך בשום מאמץ פיזי והסיפוק שהוא מזמן מהיר. גם אם לא מצליחים – לא חווים תחושה חריפה וצורבת של כישלון ולו רק בשל העובדה שלא נדרש זמן המתנה בין משחק למשחק ותמיד, בכל עת, אפשר לנסות שוב ושוב.

משחקים ברשת האגדות הצבעוניות בממלכת באבלס
יש משהו יפה ועדין במשחקי באבלס בעצם בועות. כשאנחנו מפריחים בועות, בין אם אנחנו ילדים ובין אם אנחנו מבוגרים, אנחנו כומסים בתוכן סודות ומבקשים בהן משאלות. בועה שמתפוצצת אינה גורמת נזק אלא מעלה חיוך. יש חן ורוך בחלק ניכר ממשחקי באבלס. משחקים ברשת לא חייבים להיות בהכרח קשים, אלימים ומדממים. משחק באבלס לדוגמה (אולי אף למופת) הוא לא רק סוג של משחק – הוא עולם תוכן מלא, עשיר ומגוון. משחקים ברשת מאפשרים לנו לברוא לעצמנו מציאות ולהשתלב בה באופן שבו אנחנו חווים שליטה, קובעים מסגרות, משנים כללים ובעיקר – משחקים ונהנים. מותר להפסיד. אי אפשר שלא להפסיד, לפעמים. אבל גם הפסדים במשחקי הרשת מלמדים אותנו שיעורים חשובים על אודות החיים שמחוץ לה.

משחקים ברשת אין כמו באבלס על מגוון גרסאותיו
ספק אם יש מי שמכירים משחקים ברשת ולא שמעו מעודם על משחק באבלס. משחקי באבלס נמנים עם המצליחים והממכרים שבמשחקי הרשת. הם נפוצים באתרים רבים ומהווים את כוח המשיכה העיקרי שלהם. כאשר מי שמשחקים משחקים ברשת מאתגרים את עצמם ומעלים בכל פעם את רף הציפיות ובהתאם גם את רך ההישגים, הם חווים הצלחה שמעודדת ומניעה אותם להתמיד ולהתנסות בעוד ועוד סוגים של משחקים. בנגיעה אל כרית אצבע קטנה על מקש העכבר המחובר למחשב ניתן לברוא עולמות, לשנותם, להחריבם, לבנותם מחדש ובקיצור – לשחק בהם, לשלוט עליהם וליהנות מהם. באתר WeGames משחקים ברשת בלומים וגלומים, יפים וצבעוניים, מלאי תנועה וססגוניים, מעבר למגוון משחקי באבלס משחקים מרתקים רבים נוספים. אתם מוזמנים.

באבלס
באבלס

בטעינה