משחקים לילדים WeGames שחקו 876

משחקי הלבשה סטיילינג וירטואלי

משחקי הלבשה מאפשרים לכולנו להיות מעצבי אופנה וסטייליסטים גם אם עוד לא סיימנו (ואפילו לא התחלנו) ללמוד לימודים מסודרים בתחום זה. משחקי ההלבשה מזמנים לנו את אחת החוויות היותר מהנות שמזומנות לנו במשחקי הרשת.

אנחנו יכולים לבחור פריטי לבוש כאוות נפשנו ולהלביש דמויות אהובות ומוכרות – לשנות להן את הצורה (אותה גברת בשינוי אדרת היא, כפי שנוכל להיווכח, גברת אחרת). ביכולתנו להעשיר כל דמות שנבחר בחולצה ובמכנסיים, בחצאית או בשמלה, בכובע אופנתי, בצעיף ססגוני, בחגורה מהודרת, בנעליים מבריקות.
משחקים כמו משחקי הלבשה מאפשרים לנו לעדות עדיים על צוואריהן של דוגמניות, לגנדר גברות בתיקים עשויים עור נמר, לעטות עליהן מעילים ועוד. כיצד עושים זאת? פשוט מאוד: לוחצים עם העכבר על הפריט הנבחר.

כלי איפור ו…שיפור
משחקי הלבשה מאפשרים לנו לא רק להלביש את הדמויות אלא גם לאפר אותן – להדגיש ריסים, להוסיף שפם לגברים, להצמיח שיער על בעלי קרחות ולנסות להחליף אופנות וסגנונות לבוש. כאשר אנחנו קובעים את הפריטים של הלבוש ויש לנו אפשרות להחליט כיצד ייראו הדמויות שלנו – אנחנו מרגישים כאילו אנחנו חברים קרובים של הדמויות האהובות עלינו. משחקי הלבשה מהווים כר נרחב לדמיון וליצירתיות.

הרשת מאפשרת לנו לעשות דברים שנמנעים מאתנו בחיים האמתיים (אף שיש שיגידו כי דווקא החיים ברשת הם הם החיים האמתיים שלהם). במשחקי ההלבשה אנחנו יכולים להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלנו באופנה, להציג סגנונות לבוש שונים, להחליט מי ילבש מה ומתי.

ציורי גוףמשחקי איפורעיצוב ציפורניים

לא רק לבנות
ייתכן כי בנים יסמיקו טיפה אדומה אם נשאל אותם האם הם משחקים לפעמים במשחקי הלבשה, אבל זאת האמת: משחקי הלבשה לא נועדו רק לבנות, גם בנים משחקים ונהנים מהם. משחקי ההלבשה הם משחקים חינמיים הגורמים כייף והנאה. ניתן לשחק בהם בכל מקום ובכל זמן.

מי שמתעניינים באופנה ומכירים את "הצעקה האחרונה" בה יכולים להתאימה גם לדמויות שהם בוחרים להלביש. מותגי האופנה היוקרתיים ביותר מוצעים לא רק אצל יצרניות הבגדים הידועות והגדולות אלא גם במשחקי ההלבשה המגוונים.

מלבישים את המציאות כיד הדמיון
במשחקי ההלבשה מזדמן לנו להלביש גם כוכבים ידועים מהטלוויזיה, מהקולנוע וכאלה המוכרים לנו (את חלקם אנחנו מעריצים) מאמצעי תקשורת אחרים. בהלבשתם אנחנו עפים על כנפי הדמיון. ואכן – היכולת לערב ולשלב מציאות ודמיון וליצור באמצעות השילוב מציאות דמיונית או דמיון מציאותי היא זו הקוסמת לנו והופכת אותנו לשחקנים מכורים למשחקי ההלבשה השונים.

בניגוד למשחקי מלחמה, שבהם עלינו להפתיע ולגלות ערנות, להפגין כישורי הישרדות, לחמוק מאויבים או להערים עליהם, ולהסתכן בתוך כך בפגיעה – במשחקי ההלבשה אין עלינו כל איום. אנחנו לא מתחרים באיש. אין לנו אויבים. אנחנו משחקים משחק שכל כולו מתקיים בעולם טוב ויפה, עולם של מרקמים שונים, בדים איכותיים, צבעים, כוכבים, ו… גם אנחנו, שלוקחים חלק בתצוגת אופנה שטבועה בחותם הטעם האישי שלנו.

משחקי הלבשה – המבוקשים
בדומה לכל תחום וקטגוריית משחקים ברשת לכל אחד יש את המשחקים החמים, המדוברים, הפופולאריים בקרב השחקנים. גם בקטגוריית משחקי הלבשה נמצא משחקים מובילים. משחקים שכל חובב את ז'אנר המשחקים מסוג זה אסור לו לפספס, כי הם ה-דבר שהולך בין חברים. בראש מצעד המשחקים שמובילים בתחום משחקי ההלבשה והאונה עומדים בגאווה שתי קטגוריות בולטות והן משחקי הלבשת בובות ומשחקי הלבשת מפורסמים, הראשונה מבוקשת יותר בקרב שחקנים צעירים (גם בנות, גם בנים), השנייה מפורסמת בקרב שחקנים בוגרים יותר, אשר יכולים להביש ולעשות סטיילינג לכוכבים במפורסמים שלהם און ליין ברשת והכל באמצעות העכבר.

משחקי אופנה    הלבשת בובות

  • הלבשת בובות – תחום הלבשת הבובות עבר בשנים האחרונות לאזור הווירטואלי של רבים מהשחקנים הקטנטנים, מארגז החול שבחצר, מחדר המשחקים הביתי, ללונה פארק של המשחקים ברשת. כיום ניתן לשחק עם בובות בישיבה מול מסך המחשב, מבלי להתלכלך, מבלי לריב, פשוט בוחרים משחק ונהנים מהלבשת בובות, כל אחד לפי טעמו האינדיבידואלי. משחקי הלבשה מסוג זה לא נועד כאמור אך ורק לבנות, ישנם בנים רבים שנהנים לשחק עם בגדים ואקססוריז שונים. במשחקי הלבשת בובות נוכל למצוא את גיבורי העל של כל הילדים החל מסופרמן, ספיידרמן, סינדרלה, הלו קיטי, דורה, מיקי מאוס, באדס באני, סקובי דו, תותית, ברני, בוב הבנאי, דובוני אכפת לי, פופאי, טלטאביז, פאוור ריינג'רס, רובוטריקים, דייגו וכיו"ב.
הלבשת מפורסמים    משחקי הלבשה
  • הלבשת מפורסמים – תחום שני מוביל במשחקי הרשת הנוגעים בתחום ההלבשה והאופנה, הוא תחום של משחקי הלבשת מפורסמים, "סלבס" אם תרצו בלשונכם שחקנים יקרים J במשחקי הלבשה המוצעת בהם הלבשת מפורסמים תוכלו להלביש את כל הכוכבים שאתם מעריצים: זמרים, שחקנים, ראשי ממשלות ושרים מכל העולם, מלכים ומלכות ועוד. השפע הוא ללא ספק עצום, כמעט כל כוכב אותו אתם מעריצים ברשת תמצאו משחק הלבשה שהוא הכוכב בו. החל מג'סטין ביבר וזוגתו סלינה גומז ביחד ולחוד, ריאנה הזמרת, גם ביונסה, ליידי גאגא, בריטני ספירס, ועד ברק אובמה מושל ארה"ב, טום קרוז, מיסטר סין, בראד פיט, גוני דפ ורבים מפורסמים אחרים.

בטעינה