משחקים לילדים WeGames שחקו 389

משחקי כדורגל ראשים וענפי ספורט נוספים שכולם משחקים

אם אתם נמנים על השחקנים שחובבים את ז'אנר המשחקים המוזרים והמגניבים, וודאי תאהבו את משחקי כדורגל ראשים. אם אתם גם אוהבים משחקי כדורגל ההנאה שלכם מובטחת ללא כל היסוס או מחשבה. נקודה. שלל משחקי כדורגל ראשים הן אחת מקטגוריות המשחקים שאסור לאף אחד לפספס, בנות ובנים, גדולים וקטנים. משחקי כדורגל מיוחדים וכייפים בכל מצב.

משחקים בקטגוריית משחקי כדורגל ראשים מציעים לשחקנים חווית משחק וירטואלית אדירה. חוויה בתוך משחק כדורגל רגיל, בתוספת טוויסט למשחק שכולם מכירים. השחקנים הם בעצם ראשים. זהו רק ראשים שמשחקים! לעיתים תהיינה להם ידיים קטנות או כפות רגליים גדולות, אך בסופו של דבר הכיף שבמשחקי כדורגל ראשים היא העובדה שהשחקנים הם ללא גוף שלם כפי שאנו רגילים לראות על המגרש.

משחק כדורגל ראשים איך הכל התחיל

במהלך שנת 2011 השיקה מפתחת המשחקים Mousebreaker את המשחק הראשון בסדרת משחקי כדורגל ראשים. עד מהרה הצליח מאוד משחק כדורגל בסגנון זה ברחבי הרשת והביקוש למשחקים נוספים בסדרה עלה. במהלך השנה שלאחר מכן השיקה החברה משחקי ספורט נוספים המבוססים על משחקים עם ראשים שהם השחקנים. כיום תוך שנה (!) אפשר לומר ללא היסוס משחקי כדורגל ראשים וגרסאות משחקי הספורט הנוספות הם שם דבר בעולם משחקי הרשת.
מי מהשחקנים שממש אהב את המשחק כדורגל ראשים, יוכל למצוא את המשחק גם באפליקציית משחק בפייסבוק. כך ניתן לשחק גם מול חברים און ליין בתוך הפייסבוק! החברה מציעה את המשחק להורדה למחשב או למשחק און ליין איך שאתם הכי אוהבים. שחקנים רק צריכים להחליט היכן ישחקו במשחק כדורגל ראשים שכולם ממש אוהבים.

משחקי ראשים נוספים בעקבות כדורגל ראשים

כאמור, לאחר הצלחת המשחק כדורגל ראשים הושקו משחקי ספורט נוספים על אותו העיקרון. כל משחק בנישה שלו מאתגר ומהנה באופן מיוחד וייחודי מזה שלצידו. משחקי הראשים הפופולאריים ברשת הם: משחק כדורגל ראשים, משחק כדורסל ראשים, משחק טניס ראשים, משחק כדורגל ראשים אליפות אירופה (המשחק הושק לרגל משחקי יורו 2012) ומשחק אחרון שיצא בסדרת משחקי ראשים זו משחק כדורעף ראשים. כל משחק עוסק בענף הספורט הייחודי לו. המטרה בכל משחק זהה למשחק האמיתי. הכל אותו הדבר, רק ההבדל הבולט הוא שהשחקנים במשחקים אלו הם ראשים. רק ראשים שמשחקים.

טניס ראשים  כדורסל ראשים

מה הופך את המשחק למוביל מבין שפע של משחקים

שאלה יפה. התשובה פשוטה. עצם העובדה שהשחקנים במשחקי כדורגל המדוברים הם רק ראשים, הופכת את המשחקים למבוקשים. משחקים אלו מספקים מעבר לאתגר גדול גם הרבה צחוק ושעשוע. מתי יצא לכם לשחק כדורגל רק עם ראשים? ללא איברים נוספים?! אף פעם. אם כך, אין זה פלא כי משחקים מסדרת משחקי כדורגל ראשים ושאר ענפי הספורט כה אהובים ומבוקשים ברחבי העולם והרשת כולה.

מעבר לדמויות שאיתן אנו משחקים, משחקי כדורגל ראשים והאחרים שבסדרה זו, מציעים חווית משחק יוצאת דופן מכמה אופנים. הגרפיקה בסדרת המשחקים מושקעת באופן קורץ לעין ונעים למשחק, הסאונד גם הוא כיף לאוזן ולא מפריע לריכוז במשחק, להיפך! במשחק סאונד המדמה משחק כדורגל ראשים אמיתי לגמרי על דשא מול קהל מריע. אם תבקיעו גולים תשמעו את הקהל המעודד, אם תפספסו כדורים תשמעו את תרועות הקהל המאוכזב. בנוסף, דבר ההופך כל משחק למנצח הם שלבים בעלי רמות קושי עולות ומאתגרות. ודבר אחרון חביב, במשחקי הראשים תוכלו לבנות את "הקבוצה" שלכם, אתם מחליטים מול מי אתם משחקים ועם מי, לבד או מול חברים.

עדיין לא מכירים?! כדורגל ראשים כך מתחילים!

קודם כל הקליקו כאן למטה על הלינק שמוביל למשחק שאיתו בחרתם להתחיל. אנחנו ממליצים על המשחק הראשון בסדרה כדורגל ראשים, לאחר מכן אליפות או איזה ענף ספורט שאתם אוהבים. המתינו שהמשחק יטען וצאו לדרך. בחרו ראשית אם אתם רוצים לשחק לבד או מול חבר. בשני המקרים בחרו את השחקנים שלכם מבין דמויות שונות שמוצעות לכם. לאחר מכן למדו כיצד מתפעלים כל שחקן. אם בחרתם לשחק לבדכם המקשים שלכם יהיו: מקשי החצים לתנועה ומקש הרווח לבעיטה וביצוע פעולות על המגרש. אם בחרתם לשחק עם חבר, מקשי המשחק יהיו: עבור שחקן אחד – לתנועה WASD לבעיטה מקש רווח, משקשים לשחקן השני – מקשי החצים לתנועה ומקש האות P לבעיטה.

משחק כדורגל ראשים - המדריך
משחק כדורגל ראשים – המדריך

בונוסים מיוחדים לשדרוג המשחק

לכל משחק רשת יש את מה שהופך אותו למיוחד וכייפי. למשחק כדורגל ראשים ובכלל לסדרת משחקי הראשים ישנם בונוסים ושדרוגים שהופכים את המשחק למהנה במיוחד. כבר במסך הפתיחה תופיע מולכם טבלת הבונוסים עם הסבר לצד כל בונוס, איזה כוחות יספק לכם במשלך המשחק וכמה הוא שווה לכם. אז איך משיגים את הבונוסים הללו? במהלך המשחק בין בעיטה לבעיטה, בין מהלך למהלך יצוצו לכם בונוסים שכדי לקבל אותם עליכם יהיה לפגוע בהם עם הכדור שלכם. במשחק כדורגל ראשים לדוגמא עליכם יהיה להעיף את הכדורגל לעבר הבונוס ו"לקטוף" אותו בהצלחה. בכל אחד ממשחקי הראשים תראו טבלת בונוסים ייחודית לאותו המשחק. כדורסל ראשים, כדורעף ראשים, טניס ראשים וכפי שציינו כעת במשחק כדורגל ראשים הראשון ואליפות אירופה שיצא לאחר מכן.

בטעינה