משחקים לילדים WeGames שחקו 612

משחקי לגו עולם של משחקים מוחשיים ווירטואליים

לא קיים תושב על פני כדור הארץ שלא מכיר את המושג "לגו". כולנו גדלנו על המשחק הזה לא חשוב מהי שנת הלידה שלנו. המשחק לגו Lego יצא לאור בשנת 1932 בדנמרק, ומאז ועד היום מדובר במשחק הרכבה הפופולארי בכל הזמנים, לכל הגילאים במיוחד עבור קטנטנים. משחק הרכבה חינוכי המשפר יכולות שונות אצל השחקנים, כגון: פיתוח חוש המישוש, ראיית המרחב, יכולת התאמת חלקים ועוד.

תזכורת קצרה עבור מי שהספיק לשכוח מפאת גילו איך נראה משחק לגו. משחק הלגו הוא כאמור משחק הרכבה המתבסס על קוביות (מרובעות או מלבניות) העשויות מפלסטיק. חלקי הלגו בעלי שטח פנים מחוספס, חלקי משחק בעלי בליטות בצורת עיגולים סימטריים. קוביות המשחק בעלות צבעים שונים, גדלים, וצורות רבות. את משחק ההרכבה "לגו" נמצא לרוב בגני ילדים כמשחק המוביל. באמצעות משחק זה אפשר ליצור ולבנות כיד הדמיון, ליצור יצירות צבעוניות ולחוות חוויה מלמדת, בונה ומהנה.

 לגו

התפתחות משחק הלגו

במרוצת השנים בדומה לתחומים רבים אחרים בחיינו, התפתח המשחק לגו והחל להציע לציבור חלקי משחק נוספים מבעבר. משחק ההרכבה הפופולארי הפך למאתגר עוד יותר כאשר יצאו חלקי לגו המיועדים ליצירות בעלות רמת הרכבה גבוהה יותר. חלקי הרכבה בעלי גימור נעים ונוח יותר, חלקים עם אלכסונים, חלקי לגו בעלי קשתות ואף חיבורים מעניינים. משחק ההרכבה לגו הפך במרוצת הזמן למשחק המיועד לא רק עבור קטנטנים אלא גם שחקנים בוגרים מצאו את עצמם יוצרים ובונים.

לאחר השקת אבני הלגו המתקדמות החלו להופיע יצירות שלא נופלות מאיכות יצירות מוזיאון. תכנון ההרכבה, התאמת הצבעים, יצירת הדמויות והפריטים, הפכו לאתגר ממשי עבור שחקנים בוגרים כקטנים. משחקי לגו כבר התחלקו בנקודה זו למשחקי לגו בסיסיים ומשחקים מתקדמים.

משחקי לגו מובילים, בסיסיים:

  • אבני לגו רכבות – משחק המציע בניית רכבות מחלקי הרכבה של אבני לגו, רכבות הנעות על מסילות רכבת חשמליות, לבסוף. אבני הרכבה המציעות שלל דגמים של רכבות.
  • אבני לגו פיראטים – אבני הרכבה אשר מציעות הרכבה של ספינות פיראטים וכן דמויות שונות על הסיפון. ישנם דגמים רבים של ספינות, דבר ההופך את האתגר לגדול יותר.
  • אבני לגו ערים וטירות – כאן משחק ההרכבה הופך לגדול, רחב מימדים וכיפי ביותר. מוצעות לנו אבני לגו עבור בניית טירות גדולות וכן ערים שלמות!
לגו רכבות
לגו רכבות

חלקי הלגו המתקדמים יצרו אופי חדש ואכן מתקדם ורענן למשחק. כבר לא מדובר במשחק הרכבה לגו פשוט, אלא במשחק לגו עם תוספות אלמנטים מגוונים רבים, עם מספר חלקים גדול יותר ממשחקי הלגו הבסיסיים. מדובר כאן בגרסאות משחק הרכבה מתקדמת, בעלות אופי למבוגרים סקרנים (אך לא רק). משחקי הלגו קיבלו פן נוסף של הרכבה, נוספה כאן חווית הרכבת פריטים וחפצים המחברים את עולם המשחקים למציאות הממשית.

משחקי לגו מבוקשים, מתקדמים:

  • משחק לגו מרוצים – אבני לגו שניתן ליצור מהן מכוניות ממש כמו אמיתיות! אופנועים, משטחי מרוצים ועוד. בחבילת המשחק כלולים מנועים שונים עבור משחקי מרוצים עם לגו. מכוניות מאבני הרכבה ללא ספק חוויה של אתגר והנאה.
  • משחק לגו טכני ומכאני – כאן אנחנו עולים "כיתה" ברמת משחק הלגו. בחבילת משחקים זו מוצעים לשחקנים חלקי הרכבה מיוחדים וייחודיים לסדרה כמו חלקי לגו המשלבים פנאומטיקה ורכיבי חשמל רבים. פני המשחק כבר נראה שונה לחלוטין.
  • משחק לגו נינג'גו – בשנים האחרונות נוספה לסדרת משחקי לגו סדרת משחקים חדשה העונה לשם נינג'גו. כיאה למאה ה-21 מדובר בסדרת משחקים שהגיעה אלינו בעקבות סדרת טלוויזיה מבית לגו. הצלחת הסדרה נינג'גו בטלוויזיה סחפה אחריה צופים רבים, דבר שהביא איתו שני סרטים והשלישי בדרך (כך אומרים). נינג'גו – סדרת קרבות של נינג'ות נגד צבאות האופל, גיבורי על ודמויות מפורסמות נוספות.
נינג'גו
נינג'גו

לגו העולם הוירטואלי

כמו כל מותג גם למותג "לגו" יש עולם וירטואלי ייחודי לו ושלו. באתר המשחקים הווירטואלי של לגו תוכלו לשחק בכל המשחקים שיצאו מבית החברה. המשחקים מחולקים על פי קטגוריות שונות, כמו: משחקי הרפתקאות, משחקי אקשן, משחקי לימדה ועוד. נוח לנווט באתר ולמצוא את המשחקים שאנו אוהבים. בעולם הווירטואלי של לגו עשרות משחקים לבנות ובנים קטנים כגדולים.

בנוסף למשחקי לגו תמצאו באתר החברה גם סרטים וסדרות עם דמויות המורכבות מאבני לגו. האתר מוצע לגולשים במספר שפות, אך נכון להיום עדיין השפה העברית לא נכללת ברשימה.

משחקים מבית לגו שמובילים בטבלת המשחקים: לגו הארי פוטר Lego Harry Potter, לגו מלחמת הכוכבים (בעקבות סרטי הקולנוע) Lego Star Wars, לגו מרוצים Lego Racers, ומשחקי לגו נוספים עם דמויות וכוכבי על מהסרטים: לגו באטמן, לגו בן 10, לגו ספיידרמן, לגו צעצוע של סיפור והרשימה עוד ארוכה.

חנות המשחקים של לגו

אוהבי המותג לגו על כל היצע המוצרים שהוא מספק, מוזמנים לבקר בחנות לגו שגם היא נמצאת באתר החברה הרשמי, ולהיחשף לשפע של מוצרים שניתן לרכוש דרך אתר לגו הרשמי. תוכלו למצוא בחנות הדגל מוצרים מבית החברה המחולקים לפי גילאים, מוצרים לרכישה כמו ספרים ומשחקי וידאו, מארזי משחקים ממשחקי לגו מהבסיסיים ועד המתקדמים. לנוחיותכם מוצע קטלוג מוצרים נוח שניתן לדפדף בו בנוחות, ולבחון את הפריטים השונים שנמכרים בחנות. ליד כל מוצר מופיע המחיר שלו בדולרים, מומלץ להישאר מעודכנים מכיוון שמידיי פעם ישנם הנחות ומבצעים. באתר אפשרות הרשמה, כך שניתן להישאר מעודכנים כל העת, כאשר מתחדש מוצר כלשהו על המדף תקבלו על כך סיקור במייל. אז שתהיה לכולם חווית משחק והרכבה נעימה 🙂

משחקי לגו און ליין מכל הסוגים תמצאו בשפע באתר הבית של WeGames משחקים – הקליקו

בטעינה