משחקים לילדים WeGames שחקו 237

משחקי מכוניות כשהדמיון מרקיע כבישים

משחקי מכוניות הם מסוג המשחקים היותר משוחקים ברשת האינטרנט. משחקי פלאש מעניקים למשחקים תחושה של שליטה מלאה ברכב הנוסע במהירות, מחליף נתיבים, עוקף, מתחמק ממלכודות, מערים על שוטרים, מגיע למטרה בזמן הקצר ומהיר ביותר.

רישיונם של הנהגים על המכוניות הווירטואליות לא יישלל לעולם מהטעם הפשוט – הוא מעולם לא הוענק להם. כל אחד רשאי ומורשה לנהוג על המכוניות המוצעות לו בהמוניהן במשחקי הרשת. הכיף וההנאה הגלומים במשחקי מכוניות נובעים מתחושת החופש המענגת והמשכרת של הנוהגים בנתיבי הרשת. הם חווים תחושה של מרחבים, מתוודעים אל נופים חדשים, נוהגים בערים סואנות וצפופות ובמדבריות שוממות. הם מגיעים ממקום למקום בתוך שניות. כאשר הם מתנגשים ומתרסקים – הם אינם נהרגים, חלילה, ואף לא נפצעים. הם מתפוצצים מצחוק ועוברים למשחק הבא, כי תמיד אפשר לגמוא מרחקים באין-ספור הדרכים המזומנות במרחבי הרשת.

כמו בחיים האמיתיים? לא ממש!
יש משחקי מכוניות עם גרפיקה מרהיבה (לרבות משחקי פלאש עם חנייה בתלת מימד, המעצימה את תחושת המציאות שחווים במשחק), משחקים שבהם גומאים מרחקים וזוכים לניקוד ככל שהנסיעה וההגעה אל היעד מהירות יותר, מרוצי מכוניות מסמרי שיער, מרוצים נגד הזמן ונגד יריבים, השמדת מכוניות ועוד.

מי מכם שנוהגים ברכב – נהיגה זהירה, נורמטיבית – ודאי חשים את תחושת החופש המעניקה הנסיעה, תחושת השחרור שגלומה בחופש התנועה. אבל במשחקי המכוניות מעצימה ומחריפה את התחושה הזו תחושת העדר המגבלות. אין חוקים. אין שוטרים (יש! אפשר לצפצף עליהם ולהיעלם – מה שבהחלט לא מומלץ לעשות כששוטר אמיתי צץ לפתע ומורה לכם לעצור את רכבכם בעיצומה של נסיעה אמיתית).

משחקים הממחישים את ההנאה הגלומה ברשת האינטרנט
אין כמו משחקי מכוניות לבטא ולהמחיש את הכיף וההנאה המזומנים למשחקים בהם באתרי המשחקים השונים. די להביט בילדים השקועים במשחק מכוניות כדי להיווכח ולהתרשם מעומק החוויה שהם חווים ומעצמתה. אותה שעה, שעת המשחק, לא קיים בעולם דבר לבד מזירת המשחק, מהמכונית, מהתנועה, מהחושים המחודדים, מהריכוז המרבי בנעשה בכביש או במסלול הנסיעה. המכונית היא אפוא כל עולמם.

חלק הארי של משחקי המכוניות פשוטים מאוד. אין כל קושי להבין את הפעולות. המשחק אינו מחייב יכולת נהיגה אלא זריזות הקשה על מקשי המקלדת או על העכבר… ובשעת המשחק (גם המבוגרים מוזמנים להתנסות ולחוות) עוברים למימד אחר, שבו בטלים חוקי התנועה, ולא אחת נדמה שאנחנו מצייתים לכוח משיכה מעולם אחר, נתונים בתוך בועה שבה בטלים ומבוטלים כל התופעות המוכרות לנו מהכבישים בישראל – אשר רבים מהם אינם אלא נחשי אספלט ארסיים – וכל הסביבה שלנו מושפעת מהמעשים שלנו, מהרצונות, מהיכולות. אנחנו הופכים להיות אלופי הכביש, שליטיו הבלעדיים.

משחקי המכוניות ברשת מיועדים לכל הגילים, לבנים ולבנות. אף שיש המאפיינים ומגדירים אותם כמשחקי בנים – יש לא מעט ילדות, נערות ואף ונשים מבוגרות אשר בדיוק כמו הבנים נשבות בקסמי המכוניות.

משחקי מכוניות שאסור לכם לפספס
אם אתם כאן כנראה גם אתם נמנים עם שחקנים שצמאים למידע אודות משחקים בהם ניתן לעוף עם המכונית במשחק מכוניות מטריף, לעוף למקומות שרק וירטואלית אפשרי להגיע אליהם באמצעות נהיגה בלבד. להלן שלישייה מנצחת של משחקי מכוניות שאסור לכם לפספס, וההנאה מובטחת בהם במיוחד לכם!

עידן המהירות עידן המהירות – משחק מכוניות מהעתיד. אם תמיד תהיתם כיצד תראה נהיגה בכבישים בעתיד, תוכלו לצפות, לשחק וליהנות ממשחק מכוניות שכל כולו מדמה מרוץ מכוניות בכבישי העתיד. נכון להיום למשחק שני חלקים שתוכלו לאתגר את הנהיגה הוירטואלית שלכם יחד איתם.

טירוף בעלייה טירוף בעלייה – משחק שניתן למצוא גם תחת שם נוסף "טורבו אופנוע". למעשה זו סדרת משחקי נהיגה בה תוכלו לבחור את הכלי שאתם הכי מאותגרים איתו. אופנוע, מכונית, סקייטבורד או בכלל משאית. משחק מרוץ עם שלל מכשולים ואתגר מפתה ללא ספק! לסדרת משחקים זו כיום ארבעה חלקים, חפשו אותם.

קיק ישבנסקי נהיגה עם קיק ישבנסקי – תחילה, למבוגרים יותר מבין השחקנים שלא מוכר להם השם קיק ישבנסקי. מדובר בנהג מרוצים מבית דיסני בעל סדרת טלוויזיה, בה מסופר אודות סדר יומו האתגרי בכבישים (המצוירים). בסדרת משחקי המכוניות של קיק ישבנסקי תוכלו גם כן לבחור את הכלי שמאתגר אתכם ביותר, ואיתו לצאת למסלול אתגרים בכבישים ובדרכים.

לסיכום, משחקי מכוניות ברשת ישנם בשפע, גם שחקנים שטרם מלאו להם השנים לשם הוצאת רישיון נהיגה, יוכלו ליהנות מנהיגה וירטואלית קסומה. משחקי מכוניות מופיעים בכל קטגוריות המשחקים, כך שכל שחקן בכל גיל ימצא את המשחק הנכון והמהנה עבורו ביותר. צאו לדרך, וסעו בזהירות!

למעבר לשפע של משחקי מכוניות ונהיגה הקליקו על הלינק

בטעינה