משחקים לילדים WeGames שחקו 928

משחק באבלס לפוצץ בועות וליהנות

משחק באבלס הוא משחק אשר מפעיל אצל כל מי שמשחק בו את בלוטות ההנאה הפשוטה והייחודית. הילדים חווים בו את ילדותם, המבוגרים – תתפלאו – שבים באמצעותו של המשחק באבלס אל ילדותם (של פעם).

משחק של פיצוץ בועות אינו מסכן איש ואינו מאיים על איש. לא פוצעים בו יריבים ולא הורגים אותם. ריבוי גרסאות המשחק מאפשר לכל מי שאוהבים משחקי באבלס לחוות את פשטותו של המשחק, הממחיש ומוכיח לנו, יהיה גילנו אשר יהיה, עד כמה קל ליהנות איתו, עד כמה קל ללכוד אותנו בקסמיו של משחק רשת פשוט (לכאורה), עד כמה נעים לנו לשחק גם במשחק באבלס, משחק שבו ההנאה אינה מותנית בניצחון על יריב אלא בהצלחה להפיק מעצמנו את המיטב שבנו. תמיד תימצא עוד בועה שתאתגר אותנו בעצם קיומה – לפוצצה.

בועות באבלס

פיצוץ בועות עולם ומלואו
פיצוץ בועות הוא מעשה משעשע, אשר משחקי באבלס נותנים לו אין ספור דרכים להשתעשע בהן. ישנן שפע גרסאות שונות של משחק באבלס יריות, כדורגל, באבלס מסתובב, באבל טראבל, פירות, סיני, באבלס ווביז, מריו, ספינר, באבלס נסיכות ועוד גרסאות רבות של המשחק החזק ברשת. במשחק זה חשים השחקנים, כי הם נתונים בתוך ג'אמבורי ססגוני או לונה פארק, שמהווה גן שעשועים ענקי שבו הכול תוסס, צבעוני וססגוני. כל אחד רוצה לפוצץ בועה – של כאב, של שמחה, של חלום, של געגוע. משחק באבלס מאפשר לכולנו להיכנס לעולם שבו הכול תלוי בנו: במהירות התגובה, ביכולת להתמקד במטרה. גם מבוגרים יכולים לשוב ולהיות ילדים באמצעות משחק הבועות הממכר, המשכר, המשחק אשר נותן לכל מי שמשחק בו תחושה כי הוא אלוף.

משחק באבלס משחק ממכר
משחק באבלס הקלאסי, המקורי הוא כמו גזע עץ, גזע אשר ממנו צומחים ומסתעפים ענפי באבלס היוצרים עלווה ססגונית. העיקרון הפשוט מאפשר יצירת וריאציות שונות ומגוונות של אחד ממשחקי הפלאש היותר פופולאריים ברשת. המשחק מעמיד אתגר רצוף בפני המשחקים בו – לשפר את התוצאה בכל פעם שמשחקים בו עד לפיצוץ כל הבועות. על פי התגובות של המשחקים באתרי המשחקים ניתן ללמוד על עצמת החוויה שהמשחק באבלס מזמן ומציע. בכל רגע נתון אפשר להיכנס לאתרי המשחקים ולשחק באחד ממשחקי הבאבלס החווייתיים. אין שעות פתיחה וסגירה, אין צורך בכרטיס כניסה. הבועות זמינות עבורכם, ערוכות כסדרן וכל מה שאתם צריכים (אם אתם רוצים) לעשות הוא לפוצץ מספר רב ככל שתוכלו של בועות באבלס בזמן הקצר ביותר.

המשחק המוביל ברשת בכל הזמנים
זה לא סוד כי המשחק באבלס הוא אחד המשחקים היותר מבוקשים בכל רחבי הרשת בארץ, ובכלל בעולם כולו. המשחק פופולארי בכל רחבי הגלובוס. משחקים בו קטנים וגדולים, שחקנים ללא הבדלי גזע, דת או מין. משחק שמושך אליו את כלל אוכלוסיית השחקנים. משחק שנראה לכאורה פשוט, אך מדובר ללא ספק במשחק מאתגר מהמעלה הראשונה. משחק באבלס מוצע בגרסאות רבות ושונות כאמור, באבלס תמיד יופיע עם גרפיקה נעימה, ואם יהיו במשחק צלילים, תמיד הם יהיו נעימים ולא כאלה שמפריעים לריכוז ולהלך הדברים. אין הדבר מפתיע כלל כאשר מדברים על המשחק המוביל מעל כולם. משחק שמתאים לכולם, תמיד כיף ומאתגר לשחק עימו. ניתן באמצעות משחק באבלס להעביר שעות פנאי ושקט בהנאה וירטואלית מושלמת, המקנה לנו השחקנים שלווה מיוחדת.

באבלסבאבלס מסתובבבועות בצרורות

גרסאות באבלס המבוקשות
כמו בכל משחק ברשת גם למשחקי באבלס ישנן גרסאות משחק שיותר אהודות בקרב קהל השחקנים, אשר מכורים למשחקי פיצוץ הבועות השונים. מדובר בגרסאות משחק שבדרך כלל כולם יכירו, בעקבות היותן גרסאות משחק פופולאריות אצל רוב השחקנים. בראש הרשימה של גרסאות משחק באבלס אשר מבוקשות ביותר עומד בגאווה המשחק המקורי והקלאסי. גרפיקה נקייה ונעימה, רק סאונד של פיצוץ בועות שם נשמע. מיד אחריו ברשימת הגדולים והמבוקשים עומד המשחק בועות בצרורות או באבל טראבל (תלוי את מי שואלים), משחק אשר שייך למשפחת הבאבלס אמנם, אך בו עלילת המשחק שונה. אנחנו מתקדמים למשחק השלישי המבוקש בגרסאות משחקי באבלס שמוצעים לנו ברשת והוא המשחק באבלס מסתובב \ גלגל \ ספינר, הרי כל אלה למעשה אותו הדבר. משחק באבלס שכולו בתנועה. העקרון אותו עקרון המטרה גם היא נשארת זהה, יש לנו בגרסת משחק זה משחק של פיצוץ בועות כאשר שטח המשחק מסתובב בכל פעם שנירה לעבר הבועות הצבעוניות. משחקי באבלס פופולאריים ומוכרים נוספים: באבלס סיני, באבלס ווביז (עם הייצורים המצחיקים), באבלס נסיכות, באבלס עם דמויות מפורסמות ועוד.

 

בטעינה