משחקים לילדים WeGames שחקו 655

משחק Fun Run משחק מרוצים רב משתתפים

אם אין לכם עדיין את המשחק Fun Run מותקן על הנייד או המחשב, אז הגיע הזמן שתצטרפו למספר עצום של שחקנים, שכבר הורידו את המשחק שמשגע לאחרונה את הרשת והניידים בכל העולם, וכל פלטפורמת משחק קיימת, בה המשחק זמין.

המשחק פאן ראן (תרגום מאנגלית fun run) הוא משחק מרוצים רב משתתפים. למה הכוונה? תוכלו לשחק במשחק מול כל שחקן שרק תרצו (!) מכל מקום בעולם. (עד ארבעה שחקנים במקביל). הדרישה היחידה היא שגם אצל היריב יהיה מותקן המשחק המדובר.

המשחק הוא און ליין בזמן אמת, ברגע בו אתם משחקים מול כל שחקן שבחרתם, ואפילו לבד (למרות שאין כמו משחק מול כמה חבר'ה, כדי לחוות את הכיף שבמשחק האדיר הזה! אם פעם היינו צריכים להזמין חבר אלינו הביתה כדי לשחק יחדיו, היום כבר הכל שונה ובכדי לשחק עם חברים אין צורך לצאת כלל מהבית. שולחים הזמנה למשחק, וזהו! אפשר להתחיל!

 אז מה זה המשחק פאן ראן שכולם משחקים?

כאמור, fun run הוא משחק מרוצים בו אפשר ומומלץ לשחק עם חברים או שחקנים נוספים. משחק בו אתם מוצגים בתור חיות היער. המטרה לנצח בריצה כייפית את היריבים למסלול המרוצים. מתחילים לרוץ יחד עם כולם מנקודת הפתיחה וצריכים להגיע לסיום כל מסלול כאשר אתם הראשונים. בדרך במסלול המרוצים יהיה עליכם לעבור כל מיני מכשולים, כמו בורות ומלכודות, בלוקים, הרים וגשרים, באמצעות כפתור עם סימן של חץ למעלה אתם רצים וקופצים ומתחרים במשחק שכולו fun run (ריצה כייפית) באמת ריצה מהנה! באמצעות הכפתור עם העיגול אתם משתמשים בכוחות מיוחדים שאספתם בדרך.

דבר שהופך את המשחק פאן ראן ליותר מגניב, הוא שאתם יכלים לעצב את הדמות שלכם כיד הדימיון. במהלך המשחק תוך כדי איסוף בונוסים ונצחונות תוכלו גם לאבזר את הדמות ולהפוך אותה למהירה והטובה מכולם על מסלול המרוצים.

המשחק fun run להורדה בכל פלטפורמה

המשחק fun run פאן ראן זמין בפלטפורמות המשחק הבאות – אייפון iPhone 5, אייפון iPhone 4 ו- iPhone 4S, אייפון 3 iPhone 3GS. אייפד 1 ומעלה – iPad 1, אייפוד טאצ' עם iOS גרסה 4.3 ומעלה iPod Touch, כל מכשירי אנדרואיד – גלאקסי, טאבלטים וכיו"ב. נכון, לכתיבת שורות אלו, המשחק fun run עדיין לא זמין במכשירי ווינדוס Windows Phone.

בנוסף לכל האמור לעיל, המשחק fun run זמין גם להורדה למחשב! אפשר לשחק להתחרות וליהנות ממש בכל מקום ועם כל פלטפורמה שברשותכם!

פאן ראן צ'יטים וטיפים לנצח במשחק fun run

אחרי שהורדתם את המשחק והבנתם את הפואנטה, כעת וודאי אתם ממש רוצים לדעת איך לנצח במשחק הזה כל פעם מחדש את *כולם*. אז הנה לפניכם מספר טיפים או יותר נכון צ'יטים למשחק פאן ראן שידריכו אתכם כיצד לנצח במשחק המרוצים רב המשתתפים fun run שכיום נמצא בכל מקום, תרתי משמע.

  • השתמשו בכוחות המיוחדים – פתחו את תיבות האוצר שמופיעות על הדרך, ובחרו כל פעם באחד משמונה כוחות על שבתוכן, והשתמשו בהם בחכמה. כוחות מיוחדים אלה יעזרו לכם בקרב על המקום הראשון במרוץ. הכוחות המיוחדים כוללים ביו היתר: מכות ברק שתוכלו להיות בלתי מנוצחים למשך שש שניות, תוכלו לשם מלכודות ליריבים, הגברת מהירות הריצה ועוד הפתעות.
  • טיפוס על קירות וחומות – כמספר הקירות גם מספר הבורות והתהומות במשחק. לא תתנו לבורות להביס אתכם נכון? יפה! תהיו נחושים ועברו כל קיר שלפניכם באמצעות טיפוס עליו, לא משנה כמה שהוא גבוה. באמצעות לחיצות מהירות ורצופות על כפתור חץ מעלה שבצד תוכלו להגיע גבוה מעבר לקיר, ולהמשיך במרוץ.
  • כוח הלב – שימו לב בדרך והכי חשוב אספו בונוסים של ללבות! כל איסוף של "לב" יאריך את זמן המשחק שלכם ללא פסילה. שימו לב, במשחק כל שניה חשובה, אז היזהרו מאלמנטים שעשויים לעכב אתכם, ולתת ליריבים יתרון עליכם.
  • תרגולים על יבש – כמו בהרבה תחומים בחיים, מומלץ לפני שמתחילים במשחק מול שחקנים אחרים לתרגל את המשחק לבד מול המכשיר עליו מותקן המשחק. יש לכם אפשרות להכיר את כל האלמנטים לפני שהמרוץ הופך לתחרות. כשאתם מגיעים למשחק עם "ניסיון" עבורכם זה יתרון!
  • מיקום היריב במסלול – תמיד שימו לב היכן נמצא או נמצאים היריבים שלכם לאורך מסלול המרוצים fun run. כך תדעו כמה מהר עליכם לפעול, וכמה מהירים עליכם להיות.
  • רכישת וזכייה במטבעות – אולי הדבר הכי חשוב במשחק כדי שתוכלו לנצח הוא רכישת מטבעות. מטבעות יוכלו לספק לכם שידרוגים לאורך המשחק, תוכלו להפוך למהירים יותר מכולם למשל, ועוד כל מיני כוחות משופרים שאין לי שלא קונה מטבעות.

    fun run צ'יטים

עזרה ותמיכה – למתחילים ולמתקדמים

רוב השחקנים שואלים עצמם שאלות שלהן תשובות חד משמעיות ופשוטות. אספנו לכם קומץ שאלות שפופולריות בקרב השחקנים, אנו תמיד נשמח אם עזרנו לכם מעט עם הכללים, האפשרויות והכיוונים. להלן תשובות לשאלות פופולריות הקשורות לתפעול המשחק –

  • האם ניתן לשנות את שם המשתמש? לא. נכון להיום (מאי 13) עדיין לא ניתן.
  • האם ניתן לשנות את הסיסמא? כן. במסך הכניסה תופיעה לכם האפשרות Forgot Password עקבו אחר ההוראות.
  • איך עובדת החרב? ברגע שאתם מרימים את החרב יופיע חץ אדום על ראשים של שחקנים במשחק. אתם בוחרים את מי לחסל ולהוציא מהמשחק כאשר מפעילים את הכוח המיוחד. שימו לב! היזהרו לא לפגוע בעצמכם!
  • מצבי משחק – מה זה אומר? במשחק Fun Run פאן ראן ישנן מספר אפשרויות למשחק. ראשונה – אימון ותרגול המשחק על יבש (כפי שהזכרנו מעלה). שניה – משחק רנדומאלי מול שחקנים פנויים מהעולם שרוצים לשחק. שלישית – משחק עם חברים, אתם מזמינים או מצטרפים למשחק Fun Run – פאן ראן עם חברים.
  • מדוע נמחק לי הניקוד שאני מתנתק? אם הניקוד לא ימחק שחקנים לא יבינו שעזבת את המשחק.
  • איך מרוויחים הרבה מטבעות במשחק? אין צורך בפעולה מיוחדת כדי להרוויח הרבה מטבעות במשחק. פשוט יש לעמוד באתגרים שהמשחק מציב. ברגע שאתגר הושלם בהצלחה השחקן מתוגמל במטבעות.

לסיכום,
המשחק fun run מביא איתו הרבה אתגר וכיף לכל שחקן מכל מקום בעולם. אפשר לכנות את המשחק און ליין למרות שאינו משחק פלאש ברשת, אך כן פועל בזמן אמת מול יריבים אמיתיים באותה העת. אנו משוכנעים שעכשיו אתם כבר מתקינים את המשחק על המכשיר שלכם, אז שתהיה חווית משחק מהנה J

בטעינה