משחקים לילדים WeGames שחקו 387

סדרת משחקי כדורגל ראשים בואו להכיר!

משחקי כדורגל באשר הם תמיד מספקים אתגר גדול ברשת ומחוצה לה על המגרש. אבל מה קורה כאשר מוסיפים למשחק כדורגל דמויות מיוחדות, משימות, בונוסים, הפתעות, ושחקנים מפורסמים מכל המדינות?! מתקבלת סדרת משחקי כדורגל מנצחת! הכירו את סדרת משחקי כדורגל ראשים.

סדרת משחקי כדורגל ראשים המקורית, יש לומר (יש חיקויים רבים ברשת בעקבות ההצלחה) היא מבית יצרנית משחקים בשם Mousebreaker. יצרנית משחקים אשר רובם הגדול סובבים סביב עולם הספורט הווירטואלי, אך לא רק. אז על מה כל המהומה שכאשר מזכירים את סדרת משחקי כדורגל ראשים? מה הסיבות שמושכות כל כך הרבה שחקנים להיות מרותקים מול מסך המחשב? התשובות כאן לפניכם! תיזהרו לא להתמכר!

צוות WeGames כבר התמכרו לסדרת המשחקים, בכל אופן, אנחנו ממליצים!

כדורגל ראשים על מה המהומה?
תחילה, עבור מי שטרם הספיק להכיר את המשחק כדורגל ראשים, נספר לכם בקצרה על הלך העניינים במשחקים, וכיצד משחקים. המשחק מבוסס על שני שחקנים בלבד על המגרש, כאשר כל שחקן צריך כמו במשחק כדורגל להגן על השער שלו מפני גולים, ולהכניס גולים לשער היריב. לדמויות במשחק ראשים גדולים שתפקידם לבצע נגיחות נכונות בכדור, ולהם מתווספות שתי רגליים קטנות שיכולות לבעוט. מכאן למעשה שם המשחק "כדורגל ראשים" מכיוון שהראשים הם הדומיננטיים במשחקים ולא איברי גוף אחרים.

איך הפך המשחק להיות כה פופולארי בכל העולם? מי שכבר התנסה במשחק לא ישאל שאלה זו, מכיוון שהתשובה היא ברורה! משימות, בונוסים ואתגר גדול, כובשים את הרצון להצליח ולנצח בגדול! במשחק כדורגל ראשים פוגשים שחקנים מפורסמים מכל העולם, כמו ווין רוני ממנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, פלה, מרדונה ועוד שחקני כדורגל מוכרים אחרים.

משימה בשלב הראשון במשחק כדורגל ראשים     משימה בשלב השני במשחק כדורגל ראשים

כדורגל ראשים המשימות במשחקים
בתחילת המשחק עליכם לבחור באיזה משחק תרצו לשחק. האם לבד מול המחשב או האם מול חבר. אנו יכולים לומר ששתי האופציות מגניבות לגמרי, כך שההנאה מובטחת בשני המקרים. לאחר שבחרתם את האופציה הרצויה לכם, תוכלו להתחיל באתגר. לפניכם 10 שלבים שעליכם לעבור. כל שלב קשה יותר ממשנהו, מהיר יותר ומאתגר יותר. בכל שלב עליכם להיות שחקני כדורגל מיומנים וטובים יותר, כדי להצליח ולעבור את השלבים. (רמז: זה לא פשוט בכלל).

בכל שלב במשחק כדורגל ראשים מוצבת לפניכם משימה, שאם תעמדו בה תנצחו את היריב ותוכלו להתקדם לשלב הבא. לדוגמא: בשלב הראשון המשימה שלכם להכניס כמה שיותר גולים בזמן של שתי דקות. אתם משחקים בשלב זה נגד השעון ועליכם להיות זריזים. בשלב השני המשימה שלכם להכניס ראשונים שבעה גולים כדי לנצח ולעבור לשלב השלישי וכך הלאה. בתחילת כל משחק במסך הפתיחה תראו משימה שעליכם יהיה לעמוד בה. קראו אותה, הקישו על מקש הרווח וצאו לדרך.

הבונוסים במשחקי כדורגל ראשים
כאמור, מה שהופך את המשחק כדורגל ראשים לכה מצליח ברשת בכל העולם כולו הם הבונוסים שמופיעים במשחק בשלביו השונים. לכל בונוס כוח מיוחד משלו, כוח המעניק יתרון לשחק שהצליח לאסוף אותו באמצעות מגע הכדור בו. הבונוסים הם רבים, וכך גם משדרגים את המשחק כדורגל ראשים וגורמים לו להיות המשחק הבולט והמבוקש מעל שאר משחקי כדורגל שקיימים ברשת.

הבונוסים והמהלכים במשחק כדורגל ראשים
הבונוסים והמהלכים במשחק כדורגל ראשים

אז איזה בונוסים מחכים לכם במשחק כדורגל ראשים. להלן הסבר קצר על כל אחד מהם. הכנו לכם טבלה שמסבירה מה אומר כל סימן בזמן המשחק. (לשחקנים שקשה להם עדיין עם השפה האנגלית). לצד כל סימן למעלה מופיע הסבר, תרגמנו לכם את ההסבר לסימן, הכל מופיע כאן בטבלה מטה –

הבונוס הסבר הבונוס הסבר
                 Bombs פצצות להתחמק מהן               Speed Boost בעיטה מהירה
               Dull Ball כדור משעמם           Increases Jump קפיצה גבוהה
                Big Ball כדור גדול              Ice opponene הקפאת היריב
          Bouncy Ball כדור בונוס                     Big Goal שער גדול
            Small Ball כדור קטן                          Grow הגדלת הראש
              Streaker בעיטת פס          Breaks Your Leg שבירת רגל
  Decreases Speed האטת מהירות          Decreases Jump קפיצה קטנה
        Ices yourself הקפאה עצמית                  Small Goal שער קטן
                 Shrink הקטנת ראש  Breaks Opponents Leg שבירת רגל היריב

סדרת המשחקים כדורגל ראשים
כיום, מונה סדרת המשחקים שלושה משחקים מקוריים, ולצידם משחקים נוספים שהושקו על ידי חברות שונות אשר מפתחות משחקי רשת, כל זאת בעקבות ההצלחה הגדולה של משחקי כדורגל ראשים ברשת. המשחקים הרשמיים והמקוריים מבית Mousebreaker הם –

Sports Heads: Football – משחק כדורגל ראשים המשחק הראשון בסדרה, בו תוכלו להכיר את המשחק מקרוב, עם משימות פשוטות יחסית לאלו שתגענה בהמשך.

Sports Heads: Football championship – המשחק השני בסדרה שהוא משחק כדורגל ראשים אליפות. במשחק אותה המטרה רק שכאן אתם מתמודדים על אליפות העולם בכדורגל. במשחק זה תוקנו באגים שהופיעו במשחק הראשון, וכאן תוכלו גם לשדרג את כוחות השחקנים שלכם!

Sports Heads Football European Edition – משחק שלישי בסדרת המשחקים שיצא לאחרונה ובו משחק כדורגל ראשים בגרסת קבוצות הכדורגל מאירופה בלבד.

כפי שאנו יודעים, כל משחק שמקבל אהדה רבה ברשת דואג להשאיר את השחקנים הנלהבים בעניינים, ומייצר למשחק המצליח כמו כדורגל ראשים עוד משחקים בהמשכים. במשחק זה אנו יכולים לראות את התופעה של ההצלחה בהפקת משחקי הספורט השונים שבהם הראשים הם השחקנים: טניס ראשים, כדורסל ראשים ולאחרונה הושק המשחק כדורעף ראשים.

כך עוברים את כל השלבים במשחק כדורגל ראשים
במידה ולא הצלחתם לעבור את כל השלבים במשחק כדורגל ראשים, לפניכם מי שכן הצליח ומראה לכם כיצד תוכלו לעבור בהצלחה את כל המשחק, מתחילתו ועד לסופו!

רוצים לשחק עכשיו? בחרו משחק כדורגל ראשים שבסדרה וקדימה למגרש!

כדורגל ראשים   כדורגל ראשים אליפות   כדורגל ראשים אליפות אירופה

בטעינה