משחקים לילדים WeGames שחקו 2.84K

פריב 250 משחקים ויותר

הפנינה הוירטואלית המכונה "פריב" (מלועזית Friv) היא אתר משחקים של המדיה המתקדמת, בה כל אחד יכול למצוא את המשחקים הכי טובים ברשת.

אתר המשחקים פריב ידוע גם בשם שני והוא 250 משחקים, מכיוון שזהו מספר המשחקים שהוא מכיל נכון להיום, בוודאי שבהמשך יתרחב עקב הביקוש. האתר פריז הושק לפני מספר שנים בודדות בלבד וכיום מדובר באחד מאתרי המשחקים המבוקשים בעולם. כן, גם בארצנו הקטנטונת.

איך אתר פריב המכיל 250 משחקים הפך כה מבוקש?

התשובה לשאלה זו, היא לא ברורה מאליה. מה שהופך את פריב לפנינה וירטואלית, מגרש המשחקים הרשתי שכל אחד מהמעריצים של משחקים ברשת רואה כביתו השני, הן מספר סיבות שאם משלבים אותן יחדיו מקבלים נוסחה מנצחת לאתר משחקים מצליח המתאים לעת בה אנו נמצאים, טכנולוגיה מתפתחת, משחקים משתדרגים והשחקנים מעלים את הביקוש למשחקים ואתר רשת שונים ממה שהיו ונראו עד כה.

פריב כה מבוקש מסיבות אלו –

  • גרפיקה ועיצוב מתקדמים
  • ניווט נוח באתר וממשק משתמש קליל ופשוט
  • אתר המכיל 250 משחקים ולא מסתיר זאת, מציין זאת במסך הפתיחה.
  • אתר המכיל את המשחקים החדשניים, המבוקשים והטובים בכיום ברשת.
  • באתר כמעט לא מופיעות מחרוזות בשפות זרות, כך שאתר המשחקים פריב שהופך לרלוונטי בכל מקום בעולם.
  • האתר פונה לכל אוכלוסיית השחקנים בלי דגש על גיל מסויים, אלא מופיעים בו משחקים המתאימים לכל גיל.

העולם בעקבות הצלחת פריב משנה את פני אתרי המשחקים של היום

כמו כל אב טיפוס מצליח גם האתר פריב מוצא עצמו מופיע בגרסאות שונות ברשת, בכל רחבי העולם. אין מדינה כיום שאין לה אתר משחקים כמו פריב אתר משלה בשפה המקומית. אתרים של 250 משחקים ויותר (לרוב) דומים אחד לאחד במראה או בקונספט, אך גם כאלו משודרגים המציעים פריב ייחודי משלהם לגולשים. הרעיון בשורה התחתונה שהפך את פריב לכה פופולארי הוא העיצוב של מסך הפתיחה כמו גם הניקיון והנוחות בדף המשחק עצמו.

כאשר נכנסים לדף הבית של האתר כבר יכולים לראות את *כל* המשחקים שיש באתר. במסך אחד מופיעים קישורים ל- 250 משחקים באמצעות ריבועים קטנים בעלי סימן מזהה של אותו משחק. אין יותר מידיי פרסומות, גם לא יותר מידיי אלמנטים שבדרך כלל מפריעים למהלך המשחק. אמרנו ניקיון? בדיוק כך. באנו לשחק וזה מה שקיבלנו. אתר משחקים נקי משטויות שלא מפריעות לכיף הוירטואלי.

אתרי משחקים מוכרים שכבר גילו את תרבות הפריב ומנצלים את הבמה האדירה שמספק הרעיון שמאחורי 250 משחקים, ריבועים קטנים שמובילים להנאה גדולה הם האתרים קיזי, גוג, הופי וכן אתרי משחקים אחרים רבים טובים נוספים מכל העולם. למעשה, כל שם מתחם (דומיין) שבו תראו את המילה FRIV מופיעה, 99% כי מדובר באתר משחקים בעל אופי זהה לאתר פריב. תנסו תראו 🙂

רעיון של איש אחד מאנגליה הפך לסערה וירטואלית משמחת בכל מקום. כפי שלכל הצלחה יש אזכורים רבים ברשת, ניתן למצוא תחת השם "פריב" גם משחקי רשת ללא שום קשר לאתר המשחקים עצמו. לדוגמא המשחק שבלינק זה המכונה פריב.

250 משחקים שהופכים כל גלישה להנאה לא רק בפריב

אז אחרי הסקירה על פריב ברצוננו לציין עובדה אחת, כזו שלא מספקת יתרון לאתר המדובר מול אתרי משחקים אחרים ברשת. העובדה הפשוטה כי אתר פריב מציע לגולשיו *רק* 250 משחקים, בעוד אתרים אחרים ברשת מעדכנים את האתר שלהם (אנחנו! כלומר wegames.co.il) בכל יום ויום במשחקי רשת חדשים, שיוצאים ומתפרסמים בעולם על בסיס קבוע.

אז מדוע פריב כה מצליח כאשר ישנם כל כך הרבה אתרי משחקים בכל קשת הצבעים ברשת כולה? אם שאלתם את עצמכם זאת, כנראה שהתשובה לכך היא הצימאון להתחדשות וחדשנות בתחום. בסופו של דבר פריב מציג 250 משחקים אשר מופיעים בכל אתר המפרסם משחקים ברשת. גם באתר שבו אתם נמצאים כעת.

לא פחות טובים מפריב אתרי משחקים המציגים התחדשות של משחקי רשת כל העת, ולא "זבנג וגמרנו". אתרים המעדכנים כל הזמן במשחקים חדשים את הגולשים, זה מה שאוהבים, למרות גרפיקה חדשנית שעומדת מנגד. יש להניח שהביקוש אחר אתר המשחקים המפורסם של היום יהיה כבר בעבר בעוד זמן מה. שחקנים רוצים לראות משחקים חדשים, אחרי הכל 250 משחקים בסוף מסתיימים והביקוש לרוח רעננה של משחק תמיד מגיע במוקדם או במאוחר.

אם עדיין לא יצא לכם להכיר את אתר המשחרים פריב עליו אנו מדברים, מוזמנים להציץ לאתר שכרגע נמצא בראש רשימת אתרי המשחקים המבוקשים בעולם ובישראל.

בטעינה