משחקים לילדים WeGames שחקו 260

באבלס משחק לכל גיל

באבלס משחק הוא, אכן, משחק לכל גיל וככזה הוא משחק על גילי. יש בו משהו חביב ומשעשע שאינו תלוי גיל: הוא נוגע במשהו עמוק ורך בנפשו של כל אדם. באבלס משחק מאפשר גם למבוגרים להתיילד בשעת משחק בבועות. בילדותנו, כשהיינו מפריחים בועות, היינו מביעים משאלות. כל בועה היתה. משאלה, שהיא משהו דק ואוורירי על התפר שבין שאלה לתפילה. יש אין-ספור וריאציות על משחק באבלס, המופיעים באתרי משחקים שונים, לרבות באתרים שכל כולם משחקי באבלס. כאשר מנסים לפענח את סוד הקסם והמשיכה של משחקים אלה מגלים כי סוד קסמם בפשטותם. לא נדרשות הכנות לקראת באבלס משחק, לא נתבעת הבנה מעמיקה. אין הכרח לתכנן מהלכים אסטרטגיים מורכבים. תגובה מהירה – ואתם מנצחים.

באבלס משחק לכל עת
גם אם הזמן קצוב ודוחק; גם אם אין חבר או חברה לשחק עמם; גם אם מותר "עוד משחק אחד ודי" – באבלס משחק הוא המשחק המתאים ביותר. בועות בצרורות, באבל טראבל, זומה, באבלס כדורגל, באבלס גלגל, באבלס סיני ועוד ועוד – כולם מהנים, כולם משעשעים, כולם מלאי תנועה וצבע. קל לשקוע בתוך באבלס משחק וקל להתמכר אליו. בכל משחק מגלים אתגר חדש, המחייב מיומנויות בסיסיות כגון: חשיבה מהירה, החלטה מהירה, ניצול הזדמנות, שבריר שנייה של שעת- כושר ועוד. מהר מאוד אתם עשויים להיווכח בכך שלא קל – הו לא – ליצור רצף של שלוש בועות בצבע זהה מבין ים הבועות בצבעים שונים.

באבלס

באבלס משחק שכיף גם להפסיד בו
תתפלאו! אבל באבלס משחק הוא מסוג המשחקים, אשר ההנאה הגלומה בהם אינה מותנית בניצחון. המשחק הזה מרוקן מתוכן את המושג הפסד, מה גם שאם וכאשר חשים מופסדים בו ההנאה אינה נפגמת. הוא תמיד מהנה ומשעשע. ו – כן – אכן כיף גם להפסיד בו… באבלס משחק הוא משחק פיצוץ – תרתי משמע. הוא נוגע ב"ילד" שבתוכנו, גם במבוגרים שבינינו. בחלק ניכר ממשחקי באבלס מזוכים בסוף בנקודות בונוס המכפילים את התוצאה ומעצימים את תחושת ההישג. שווה להתאמץ. שווה להשקיע. ככל שרף הציפיות שלכם מעצמכם יהיה גבוה יותר, כך יגבר הסיכוי שתשיגו תוצאה טובה יותר, בזמן קצר יותר. תודו – נכון באבלס משחק הוא אחלה (במלעיל) משחק?

באבלס משחק לא רק לילדים
באבלס משחק הוא פתרון מצוין למבוגרים שאוהבים לשחק במשחקים הנחשבים כמשחקי ילדים. מאחר שאתם לבדכם מול המחשב, תוכלו לגלוש לכם אל משחקי הבועות המהנים והצבעוניים ולשחק בהם כאוות נפשכם. באבלס משחק יאפשר לכם להתרענן בזמן-איכות מענג בהפוגה שבין המטלות, בפסקי הזמן שבין החובות. באבלס הוא משחק פלאש יפה ופשוט. הפיצוצים שבו הם שקטים ולא גורמים להרס ולנזק סביבתי. אין צורך בעזרים ובאבזרים שונים, ובהעדרם – גם לא בשותפים. די בעכבר ובאצבע אחת המזיזה אותו ומאפשרת את משחק הבועות החביב. העושר הוא בלתי נדלה. הרשת מציעה לכם מאות משחקי באבלס משחק שיתרום להנאתכם. האפשרות להעשיר את אוצר הנקודות שצוברים מעניקה את הסיפוק שעשויים לחוש כל מי שצוברים עושר.

באבלס משחק של בועות מתפוצצות
באבלס משחק עלול, אכן, למכר, אבל אל דאגה: אין כל סכנה בהתמכרות זו. היא אינה מזיקה. אם וכאשר מי מכם, ילדים או מבוגרים, יחושו שהם, כלומר אתם, משקיעים במשחק יותר ויותר זמן, ההשקעה הזו תהיה אות וסימן להיותכם אנושיים. מי לא אוהב להאריך את משך השהייה שלו במקום שגורם לו סיפוק ומסב לו הנאה? באלבס משחק אינו משחק מלחמה. הוא אינו כרוך בשפיכות דמים ובהרג. הוא גם אינו משחק הרפתקאות, אשר ניתן ללכת בו לאיבוד – לתעות ביער, לטבוע בים, ליפול מעל צוק, להיכחד לפתע. משחק הבועות הוא משחק פשוט וקל, יפה וטהור, שאפשר להפיק ממנו ולמצות בו את כל מה שמזמנים לנו הטובים שבמשחקי הרשת.

בטעינה