משחקים לילדים WeGames שחקו 289

בבלס בעל אינסוף גרסאות של משחקים און ליין ועדיין החם ברשת

משחקי בבלס הם הקצפת של משחקים און ליין ברשת. יש בהם משהו שנוגע ללבבות רבים, בכל הגילים, אצל מגוון גדול של בני אדם, במקומות רבים בעולם. משחקי בבלס מהווים מכנה משותף לאנשים בכלל ולילדים בפרט שאוהבים משחקים עם סופים טובים, שמעניקים תחושת סיפוק, גם אם לא בהכרח מנצחים בהם. מדובר במשחק מבית מדרשה של חברת מייקרוסופט. האתגר פשוט לכאורה כמו משחקים און ליין אחרים, אבל כאשר מתחילים לחתור למטרה מגלים כי על מנת להצליח במשחק בבלס נדרשים למהירות תגובה ולתכנון. מי שרכשו ניסיון במשחק יכולים לייעץ למי שזה אתה התנסו בו כדי לפתח אסטרטגיות יעילות להצלחה בו. אחד ממאפייניו של המשחק הוא בכך שכאשר שקועים בו לא שמים לב איך הזמן טס…

משחקים און ליין ללא בבלס הם משחקים חסרים
בבלס הוא משחק פשוט ויצירתי. גם מי שרק רוצים להפיג שעמום באמצעותו ימצאו בו עניין ויחדלו להשתעמם וגם מי שמחפשים משחק אתגרי ימצאו בו את מבוקשם. אכן, משחק בבלס הוא מסוג משחקים און ליין שמאפשרים לכל אחד ואחת למצוא בו את מבוקשם. בכל רגע נתון הרשת מציעה לכם אין-ספור גרסאות של משחקי הבועות המרתקים. העיקרון והמטרה פשוטים ביותר: יורים בועות או כדורים במטרה ליצור רצף של שלושה פריטים מאותו סוג כדי להעלים אותן ולזכות בניקוד עבורם. יש אין-ספור וריאציות על עיקרון מכונן זה של המשחק בבלס. כאשר מחפשים באינטרנט משחקים און ליין משחקי הבועות או הכדורים מזמנים כר נרחב ופורה לבילוי חווייתי ומהנה.

משחקים און ליין רק בבלס
בבלס הוא משחק שהוא עולם ומלואו. אפשר להמריא בו לחלל החיצון, להשתתף במרוץ מכוניות, לצוד פרפרים, לדוג, לצאת להרפתקאות בג'ונגל, להניס אויבים מרים ולפוצץ להם את הצורה… חלק ניכר מבין משחקים און ליין ברשת מאפשר לנו לרסן דחפים ולעדן רגשות, לתת פורקן לכעסים, ללמוד לחמול ולרחם על חלשים. בבלס הוא משחק אנושי מאוד. מבוגרים אשר מחפשים משחקים און ליין ברשת האינטרנט עשויים "להיתקל" במשחק בבלס תוך כדי חיפוש משחקים אחרים ולהישאב אל תוכם ולהתמכר אליהם. "בכל פגישה מקרית פורחת איזו תכלת", כתב המשורר אלכסנדר פן. בכל משחק בועות אכן, השמש זורחת והתכלת פורחת, השמים בהירים, המים צלולים והחיים – יפים. כאשר משחקים און ליין בפיצוצים – הבועות או הכדורים מתפוצצים בקול ענות חלושה ובקול דממה דקה ( עד כמה שלדממה דקה יש קול).

שפע גרסאות של בבלס החם מבין משחקים און ליין
לבד מהגרסה המקורית של בבלס הקלאסי, מוצעים כיום ברשת משחקים און ליין בגרסאות נוספות של משחקי הבועות ובהן: בועות בצרורות 1+2 , גורילה בבלס ועוד. גרסאות נוספות הם, בעצם, סוגים של המשחק המקורי כאשר את מקומן של הבועות או הכדורים תופסים בעלי-חיים, פרחים ועוד. בכך מושג גיוון ונוצר עניין חדש במשחק. השינויים בגרסאות משחקים און ליין של בבלס מונעים שעמום ומעוררים גם את מי שמכירים את המשחק להמשיך לשחק וליהנות. יצרנית המשחק אינה שוקטת על השמרים ( קל וחומר – קופאת עליהם…) ושוקדת כל העת על שכלולים והוספת גרסאות, במטרה אחת ברורה: להגביר את העניין של השחקנים ולהעשיר את עולם התוכן של המכורים לפיצוצי הבועות לגרסאותיהן. עבור רבים, משחקים און ליין הם בעיקר משחקי בבלס על גרסאותיו השונות.

בכל גרסה שלו בבלס הוא המלך של משחקים און ליין
לפעמים, בלילה, בחושך, יש ילדים שניגשים לחלון ומשחקים בבלס נדמה-לי, משחקים בבלס כאילו עם הכוכבים בשמים. הם מנסים לפוצץ אותם. משחקים און ליין בחסות אור הירח ונצנוצי הכוכבים. יש ילדים – אחרים – אשר כשהם הולכים לגן או לבית הספר הם עושים עצמם כאילו הם יורים כדורים או בועות על מטרות דמיוניות. עד כדי כך גדולה וחזקה היא השפעת משחקים און ליין על חיי היום-יום (והלילה-לילה) של ילדים. כאשר רואים אותם אפשר להיווכח כיצד מה שילדים חווים כשהם משחקים און ליין במשחקי בועות הם חווים גם במציאות ה"ממשית" – במירכאות ובלעדיהן – המציאות הלא וירטואלית. ייתכן כי מה שהופך את משחקי בבלס לסוגיהם לכה פופולאריים הוא הפשטות היפה והרכה שלהם, שמאפשרת להוציא בעיקר דברים טובים מכל מי שמשחק בהם.

בבלס
בבלס

בטעינה