משחקים לילדים WeGames שחקו 605

משחקים של אווטר מהסרט אווטאר משחקים מהסרטים

משחקים של אווטר מגלמים עולם מרתק של פעלוליה של דמות כל יכולה, אשר מדבירה אויבים, מסכלת מזימות, הודפת מתקפות ומעניקה ביטחון לכל הסביבה. אווטאר משחקים ברשת מציעים עולם של תוכן ופעולה. מדובר בסדרה של משחקים מהנים וכייפיים. משחקים של אווטר מקנים תחושה של כוח ויכולת שליטה. מתגובות מי שמשחקים במגוון אווטאר משחקים ניכר שהמשחק מהנה וסוחף ולא אחת ממכר. כאשר המטרה היא, לדוגמה, לקעקע את טירת היריב ולהחריבה. כל האמצעים כשרים – לרבות קסמים. רבים מכירים את הדמות מהסרטים ומהסדרות של אווטאר, לרבות סרטים לצפייה ישירה באינטרנט. משחקים של אווטר מאפשרים להתוודע אל צדדים שונים ומורכבים בדמותו של אווטאר.

אווטאר משחקים חוויות והנאה שמציעים משחקים של אווטר לגולשים
האגרסיה שניתן להפגין במגוון משחקים של אווטר היא גם – פרדוכסאלית – הסובלימציה שלה, מאחר שאפשר לפרוק זעם במשחקי הרשת. אווטאר משחקים מה שקוסם לרבים במשחק הזה הוא גילויי כוח פלאי, על אנושי, של דמות שניתן להתחבר אליה גם במימד הרגשי. הדמות המרכזית במגוון משחקים של אווטר היא דמות המגלמת עבור רבים בכלל וילדים בפרט את הדמות שגם הם היו רוצים להיות בצלמה ובדמותה ולהצליח להשליט את מרותם על עולם ומלואו, למגר יריבים, לקרב ידידים, להשרות ביטחון על סביבתם ועל הקרובים היקרים להם. משחקים כמו אווטאר משחקים יוצרים עולם של הרפתקאות שמשלב דמיון עם מציאות ובורא ולו לשעה קלה עולם חלופי, שבו פועלים חוקים שונים, ייחודיים למשחק, ובו נוהגים כללים שתקפים למשך המשחק. משחקים של אווטר יוצרים מרחב של כייף והנאה.

אווטאר משחקים עולם ומלואו גלום בתוך משחקים של אווטר
הוא גם דרקון ואם חצי אל וגם טיפה אדם. משחקים של אווטר מאפשרים להימצא במרחב שיש בו הרפתקאות רבות. הדמות שאנחנו סומכים עליה לא תאכזב אותנו. אנחנו יודעים כי אווטאר משחקים הוא מרחב של אפשרויות מגוונות, אשר המשותף להן הוא ניצחונו של אווטאר שלנו על אויביו. לכאורה זה משחק מכור, אבל לכל אורכו נשמר המתח – האם ייתכן כי אווטאר יובס? משחקים של אווטר מדמים זירה של מלחמה ויוצרים אווירה של מאבק, אבל אווטאר משחקים הוא אווטאר של 'כאילו', אווטאר של 'נדמה לי'. האם הידיעה כי זה רק משחק היא המאפשרת לשחקנים בו להימצא בעולם שאין להם שליטה עליו מבלי לחשוש שהם יילקחו למקומות מסוכנים?

משחקים של אווטר המשחקים המלהיבים ברשת אווטאר משחקים כולם
במקורם ובמהותם משחקים של אווטר הם פיתוח וירטואלי של דמות שהיא פרי יצירת מחשב. אווטאר משחקים מושתת על פלטפורמת שפת התכנות ג'אווה. בסרט הנושא את השם אווטאר השחקן המגלם את הדמות נע בין דמויות הזויות, יצורים מיתולוגיים, בעלי נסים ועושי כספים, הרפתקניים ועוד. משחקים של אווטר יוצרים מרחב עתידני, שהדמיון והמציאות שלובים בו זה בזה. אווטאר משחקים יוצר מרחב משחק ושיח גלובאלי, ששותפים לו הגולשים ברשת בכלל ומי שמשחקים במשחקיה בפרט. הפופולאריות של הדמות גורמת להצטרפות שחקנים רבים בכל רחבי העולם, במיוחד צעירים הנמשכים אל המרחב שבו אווטאר הוא כל יכול. פורומים שונים של משחקים של אווטר מאפשרים הצצה על עולמם של שחקני המשחק.

אווטאר משחקים חיים את העתיד בהווה באמצעות משחקים של אווטר
אווטאר משחקים מזמן לא רק הרפתקאות, הוא מאפשר ולמעשה מחייב נקיטת פעולות והפגנת כישורים שונים, אשר הצלחתם מזכה בנקודות. משחקים של אווטר מלמדים את המשתתפים הפעילים שיש שכר וגמול למאמץ, לשיפור מיומנויות ולשכלול יכולת ה… כישוף. משחקים של אווטר מאפשרים למשתתפים להגדיל את נכסיהם, לרכוש כישורי ציד, לחשל ולשכלל כלי נשק, לצבור חומרי גלם שיסייעו לו בהמשך חייו ועוד. דמותו של אווטאר קשה אולי להגדרה במונחים שווים לכל נפש אבל כ – 20.000 השחקנים בארץ הרשומים כשחקנים פעילים בקטגוריית אווטאר משחקים מעידים על כוח המשיכה הגדול שלו ועל קסמם של משחקי רשת הבוראים מציאות חלופית עבור מי שרוצים לברוח מעט מהמציאות שבה הם חיים.

בטעינה