משחקים לילדים WeGames שחקו 127

משחקים של בן 10 אקשן ופעולה משחקי בן 10 גם הרפתקאה והנאה

על נכונותה של הקביעה לפיה, הילדים של היום זה לא הילדים של פעם (או, כמאמר הציניקנים המושחזים – הילדים של היום זה לא הילדים של הלילה) עשויה להעיד, בין השאר, הגלריה העשירה והססגונית של משחקי בן 10 שבהם המשחקים מתוודעים אל מגוון היכולות הלא ייאמן כי ייתכן של בן הנלחם באויבים רבים מהחלל הפנימי ומהחלל החיצון, לרבות אסטרואידים עצומים המאיימים להשמיד את היקום כולו. משחקים של בן 10 חושפים בפנינו מן-עד עשיר של עולמות תוכן ופעולה. משחקי בן 10 מאפשרים לנו להשתתף במרוץ אופנועים (לרבות BMX המשוכלל), מרוץ קארטינג, להשתתף בזריקת חפצים למרחק, לשחק כדורסל וכדורגל, לשבור קירות, לשחר באלבס, להילחם נגד מפלצות ורובוטים, להניס לטאות ענקיות ועוד. משחקים של בן 10 משנים את המושג משחקי ילדים.

משחקי בן 10 מה אנחנו יודעים על משחקים של בן 10
המבוגרים בינינו יתקשו להעלות על הדעת שמגוון משחקים של בן 10 חושפים אותו אל הקשות שבעובדות החיים ומעמידות אותו בפני אתגרים קיומיים ממשיים ותובעניים: הוא כורה זהב, הוא נלחם בקרבות נגד אויבים הזוממים להאבידו, הוא משתתף בציד, יורה, משתתף בדו-קרב שבו משתמשים בחץ וקשת. משחקי בן 10 אינם נטולי תום ויופי, יש בהם משחקי פאזלים, קלפים ועוד. משחקים של בן 10 הם מבחינות רבות, משחקים של אנשים מבוגרים המשמרים בתוכם לא רק את תום הילדות אלא גם את השינויים הקיצוניים שחלו בה, קל וחומר כאשר האינטרנט ממלא מקום כה מרכזי. משחקי בן 10 אינם מקשה אחת אפוא, ואפשר למצוא בהם סוגים שונים על-פי הנטייה וההעדפה האישית.

משחקים של בן 10 האם משחקי בן 10 הם עדיין משחקים של ילדים
חלק מכוח המשיכה של משחקים של בן 10 הוא בהיותם משחקי פלאש עתירי קול, תנועה וצבע. לא נדרשים כישורים טכניים מופלגים כדי לשחק במגוון משחקי בן 10 שבהם אנחנו עשויים או עלולים (תלוי האם אנחנו ששים אלי קרבות או נרתעים מהם) נגד סכנות שונות שאורבות לנו על כל צד ושעל, לרבות מהחלל החיצון, שממנו מגיחים אלינו יצורים שניחנים בכוחות על-גלקטיים…. ההנחיות הכרוכות במבחר משחקים של בן 10 הן פשוטות. לדוגמה: על מנת לזוז יש להסתייע במקשי החצים; כדי לתקוף עלינו להשתמש במקש רווח; לצורך שיגור כלי נשק יש ללחוץ על מקש X ועוד. משחקי בן 10 מעניקים לנו תחושה של היותנו כל יכולים: גם אם יתנכלו לנו וגם אם יאנו לנו רע – אנחנו ננצח כי בידינו הכוח והאמצעים.

משחקי בן 10 מה ההורים יודעים על משחקים של בן 10
משחקי בן 10 רבים מראים נתונים לפיהם אלפים ( ובחלקם – עשרות אלפים) משתתפים נחשפים אליהם, מן הסתם לא מעטים מהם בני פחות מ- 10 ואלה ששכחו מתי היו בני 10. משחקים של בן 10 כוללים בין השאר (מתקפה משוריינת, מלחמה אווירית, הגנה ביטחונית, סופר אופניים, אופנוען, אגרוף, ספינת חלל, מכת המחץ, ספינת החלל ועוד. חלק ניכר מבין משחקי בן 10 הם משחקים אתגריים אשר נעדר מהם מרכיב חינוכי כל שהוא. ספק אם מוצדק להטיל ספק בחשיבותם ובתרומתם ללימוד ולשיפור כישורים שונים של ילדים, אשר עשויים לסייע להם בהמשך חייהם גם מחוץ לרשת האינטרנט. משחקים של בן 10 חושפים את השחקנים אל עולם שיש בו אויבים והוא מחייב מאמץ ומאבק כדי לשרוד ולנצח.

משחקי בן 10 גם בן 50 עשוי ליהנות במהלך משחקים של בן 10
רבים מבין משחקי בן 10 הם משחקים ללא גיל ו…לכל גיל. כלומר, מדובר במשחקים שאינם תלויי גיל. בכל גיל ניתן למצוא משחקים של בן 10 שנותנים מענה לגירוי או לסקרנות, לתחביב או לאתגר. משחקי בן 10 מאפשרים לנו להתמודד עם עצמנו ולשפר את היכולות שלנו, במיוחד במשחקים שבהם פעולה מוצלחת מזכה בניקוד שהולך ומצטבר. אחד היתרונות של משחקים של בן 10 ברשת הוא בכך שגם מי שאינו מכיר את הדמות מסדרת הטלוויזיה יכול להתוודע אליה במגוון המשחקים הנושאים את שמה. בשורה התחתונה: התכנסנו כאן כדי לבלות וליהנות, להפיג שעמום, למלא את הזמן בתוכן ובעניין. המשחקים האלה מאפשרים לנו בילוי מהנה וחווייתי.

בטעינה