משחקים לילדים WeGames שחקו 467

משחקים של דורה ולומדים משחקי דורה וגם נהנים

משחקים של דורה הם קטגוריית המשחקים היותר חינוכית ברשת, בד בבד עם היותה סדרת משחקים מהנה וחווייתית, אשר המסרים והערכים שבה אינם באים על חשבון ההנאה מהמשחק אלא כחלק בלתי נפרד ממנה, כערך מוסף שלה. משחקי דורה הם בבואה של העולם האמתי בד בבד עם בריאתם אין-ספור עולמות חלופיים, שבהם ניתקים מכוח הכבידה של כדור הארץ ומרחפים מעליו בכדורים פורחים מעופפים, פרפריים, ססגוניים. משחקים של דורה (מסיבת ממתקים, דורה מצלמת, דורה ובוץ בממלכה הקסומה, נוסעים עם דורה, הכוכב הסגול של דורה, בית הים הקטנה ועוד ועוד) הם עולמות מלאים תום וקסם, חסד וחמלה, טוהר ויופי. הם מיועדים לא רק לבנות – גם בנים עשויים למצוא בהם עניין ולהישאב אליהם. משחקי דורה מזמנים הרפתקאות שמשכיחות מאתנו את הזמן.

משחקי דורה משחקים של דורה מהטלוויזיה
מי מכם שאהבו את דמותה של דורה בסדרת הטלוויזיה יאהבו אותה עוד יותר בסדרת משחקים של דורה. עשרות אם לא מאות משחקי דורה מאפשרים לילדים להתוודע אל צדדיה השונים, הרבים, של דורה. מגוון עצום של משחקי דורה מוצעים לכם אונליין (בגרסת פלאש המובאת ישירות בדפדפן) מאפשרת לכל גולש וגולשת לשחק לאלתר, כאן ועכשיו, במבחר עשיר. משחקים של דורה הילדה שחורת השיער, בתספורת קארה עם פוני חנני, בעלת עיני שקד משתאות, הפעורות על העולם בתימהון ילדי ענוג, הם מסע אל עולמות שטרם חוויתם: אגם התנינים, דורה בחלל, דורה מוצאת את המטמון, דורה ומלכת השלג, דורה מצלמת חיות, דורה מסביב לעולם ועוד משחקי דורה משחקים עם הילדה המדהימה, ורודה ובובתית.

משחקי דורה יופי ותמימות וגם חכמה במגוון משחקים של דורה
כל מה שמשך אותנו בדמותה של דורה בטלוויזיה – מועצם במפגש עם משחקי דורה באינטרנט. כאן, ברשת, און ליין, כאשר ניתנת לנו האפשרות להוריד משחקים לצפייה ישירה ולהשתתפות פעילה, אנחנו מתוודעים אל עוד ועוד היבטים באישיותה של דורה. משחקים של דורה מפגישים אותנו עם ילדה נבונה ורגישה להפליא, היודעת להתחבר עם אנשים ולהתחבב עליהם, ניחנת בתושייה ויודעת לאלתר פתרונות יצירתיים מקוריים במקומות ובזמנים שבהם מתבקשים ואף הכרחיים פתרונות כאלה. משחקי דורה הם מבחינת מסוימות שיעורי הכנה לחיים. משחקים של דורה הם תבלינים המוסיפים טעם אבל חלקם מהווים אבות מזון כשלעצמם (לומדים ספרדית עם דורה, מבשלים עם דורה ועוד משחקים מועילים).

משחקים של דורה הקצפת של משחקי הרשת משחקי דורה מתוקים מאין כמוהם
כאשר דורה המתוקה מופיעה במשחק מדינת הממתקים אי אפשר שלא לזלול אותה…. משחקי דורה היודעת לבשל ולאפות, דורה ובן הלוויה הקבוע שלה, הקוף בוץ, המהווה חלק בלתי נפרד מחייה וממעשיה. משחקי דורה מתעדכנים און ליין באופן שוטף. מדי יום אפשר להתוודע אל משחק חדש. הילדים גדלים אבל הזמן מקפיא ומשמר את דורה הילדה. משחקים של דורה מלווים מזה אחת עשרה שנה ילדים ההולכים ונוסעים וטסים בעקבותיה אל מקומות חדשים ומגלים דברים נפלאים על החיים. משחקים של דורה תמיד מלמדים אותנו דברים חדשים (כגון מילים ומקומות) שהיא למדה ואנחנו בעקבותיה. הודות לה אנחנו לומדים מילים בשפה האנגלית ומרחיבים את האופקים שלנו במגוון תחומים.

משחקים של דורה איך אפשר לא להתאהב במשחקי דורה
התשובה ברורה ופשוטה. היא קצרה, חדה וחלקה. אי אפשר. משחקים של דורה הם משחקים נקיים וטהורים. אין בה אלימות. אין בהם רשע וזדון. משחקי דורה מלמדים אותנו שיופי, עזרה הדדית, הושטת יד לנזקק ושאר תכונות וגילויים אנושיים יכול לנצח. משחקים של דורה הם משחקים שמאפשרים לנו לא רק להפיג שעמום אלא גם ללמוד דברים חדשים. משחקי דורה אפשר להתחילו להפסיק בכל רגע נתון. דורה לעולם אינה הולכת לאיבוד ברשת האינטרנט. היא ממתינה לנו בכל רגע נתון, ברגע שבו נעים לנו לשהות במחיצתה באחד מרבים מהמשחקים שהיא הכוכבת הראשית בהם. על הפלטפורמה האינטרנטית הזמינה והנגישה לרבים מאתנו – דורה היא הילדה הקטנה שכל אחד מאתנו רוצה בת או אחות בצלמה ובדמותה.

בטעינה