משחקים לילדים WeGames שחקו 1.02K

משחקי הכס לצפייה ישירה

משחקי הכס סדרת הטלוויזיה שכעת משדרת את פרקי העונה הרביעית, ממשיכה לשגע את הצופים המכורים, עם כל פרק חדש שעולה על המסך. משחקי הכס לצפייה ישירה מגיעים מבית יוצרת הסדרה HBO ודרך שידורי הלווין של YES. לאחר השידור תוכלו למצוא את כל הפרקים גם כאן! פרקים מלאים, מתורגמים, וזמינים עבורכם לצפייה ישירה בכל עת, בכל שעה.

משחקי הכס עונה 1 הגיעה אלינו במהלך שנת 2011, ובהמשך משחקי הכס עונה 2 מצטרפת לעונה הראשונה בשנת 2012. כל עונה של משחקי הכס מונה כעשרה פרקים, כאשר כל פרק אורכו כשעה.

משחקי הכס עונה 3 העונה האחרונה ששודרה במהלך שנת 2013, כראוי העונה הנצפת ביותר במסגרת משחקי הכס לצפייה ישירה אך אל דאגה, עם תחילת העונה הרביעית אנו כבר יודעים כי HBO כבר סימנה בוי את ההחלטה על צילומי העונה החמישית, כך שגם משחקי הכס עונה 5 עוד תגיעה, לפי רוח הדברים במהלך שנת 2015… אנחנו נמתין!

משחקי הכס עונה 4

בתחילת אפריל 2014 יצאו לדרך שידורי הסדרה משחקי הכס עונה 4. מאחורינו כבר שני פרקים מעולים, והם כבר לפניכם מוצגים. משחקי הכס לצפייה ישירה כל הפרקים של עונה 4 יתעדכנו כאן, כאשר ישודר כל פרק נוסף, חדש, בעונה. שידורי משחקי הכס עונה 4 גם הם יהיו מורכבים מעשרה פרקים, בדומה לשידורי העונות הקודמות.

אנחנו לא מתכוונים לעשות כל מיני ספויילרים, בכדי לא להרוס לצופים שעוד לא ראו את הפרקים, רק נספר שעומדות להתרחש הפתעות גדולות, ודרמה מעולה לא פחות! אז הצטרפו לשידורי משחקי הכס לצפייה ישירה עונה 4, ותישארו מעודכנים בפרקים חדשים שיתעדכנו כאמור לעיך. צפייה מהנה 🙂

בטעינה