משחקים לילדים WeGames שחקו 387

משחקי יריות ברשת הם לא תמיד מלחמה מישחקי יריות זו הנאה

מה היה משחק המחשב הראשון בעולם? כבר קשה להיזכר בשם שלו, אך וודאי זהו היה משחק מסוג מישחקי יריות כזה או אחר. בהתחלה משחקי מחשב נבנו בהשראה מסרטי הוליווד כמו רמבו או טרמינטור. ללא ספק, אלה היו הסרטים האהובים ביותר של הדור הקודם, לפחות בקרב הגברים. משחקי יריות ברשת הראשונים שנוצרו תמיד כללו את הדמות הידועה מן הסרטים החמים באותה תקופה. למעשה הרעיון המרכזי שעמד מאחורי משחקי יריות ברשת היה לתת את ההזדמנות לצופים לנסות את עצמם בתור גיבורי הסרטים, ולהבין כמה זה לא פשוט להרוג עשרות או מאות אויבים. מישחקי יריות של פעם היו פרימיטיביים ולא משוכללים כמו שיש כיום, ולא היינו יכולים לצפות מהם גרפיקה מעולה והרגשה כאילו אנו נמצאים בתוך הסרט.

משחקי יריות ברשת כיום הם לא מישחקי יריות של פעם
מה הם משחקי יריות ברשת האחרונים ששיחקתם בהם? לשאלה זו יהיה מגוון רחב של תשובות וללא ספק כולן תהיינה שונות. מישחקי יריות נוצרים היום במהירות שיא וכמעט כל יום יוצא משחק חדש בקטגוריה זו. המשחקים מפותחים על ידי חברות שונות, וכל חברה שואפת לספק את הייחודיות שלה במשחק, על מנת להיות שונה מחברות אחרות וטובה יותר. לפני כעשור לא היתה נראית לעין תחרות כה גבוהה בתחום של משחקי יריות ברשת כמו שניתן לראות כיום. מתחרות זו מרוויחים כמובן אנחנו, הצרכנים. מישחקי יריות חדשים שואפים להשתמש באופן מרבי בכל המשאבים של המחשב שלנו, ולכן לפעמים הם פשוט לא מתאימים למחשבים מסוימים.

משחקי יריות ברשת לעומת מישחקי יריות המותקנים במחשב
כמו כל סוג אחר של משחקים, ישנם גם משחקי יריות ברשת אשר נבנו על בסיס מערכת פלאש. משחקים כאלה מאוד קלים לשימוש, ולמעשה ניתן לשחק בהם ישר בדפדפן שלכם מבלי הצורך להתנתק מהאינטרנט. כתוצאה מכך משחקי יריות ברשת על בסיס פלאש הם פופולאריים יותר, אך גם לא צריך לשכוח מקטגוריית מישחקי יריות אשר מתקינים במחשב, שהם יכולים להפוך את חווית היריות שלכם לאמיתית יותר ואף ליותר מאסיבית. למען הסר ספק, מישחקי יריות במחשב הם לאו דווקא תמיד עם מלא דם ואכזריות, אתם לא חייבים לירות בבני אדם, אפשר לירות גם בחלליות של חייזרים או בבועות בבאבלס לדוגמא.

משחקי יריות ברשת לקטינים לעומת מישחקי יריות למבוגרים
מה תעדיפו? משחקי יריות ברשת עם הרבה דם, שבהם אתם צריכים למנוע מכוחות הרוע להשתלט על העולם, לפגוע בדמוקרטיה ולעלות לשלטון, או משחקי יריות מצחיקים ויפים שבהם יורים בכדורים צבעוניים שנופלים מהשמיים. כל אחד יכול לבחור לעצמו את המשחק שהוא מעדיף, אבל חשוב לזכור לא לתת מישחקי יריות עם אלימות לילדים קטנים. כמו סרטי האקשן שלא תמיד מתאימים לגיל הרך, כך גם משחקי יריות ברשת יכולים להיות מסוכנים לילדים. לקטינים תמיד ניתן להציע משחקים בידוריים יותר שלא יפתחו אצל הילדים אכזריות ואלימות.

משחקי יריות ברשת קטגוריה בפני עצמה מישחקי יריות הם לאו דווקא אקשן
מישחקי יריות יכולים להיות גם בלי אקשן ואלימות. במיוחד משחקי יריות ברשת שלא חייבים לכלול בתוכם את ההרפתקאות של הגיבורים בחדרים שונים או במקומות מסוימים. מישחקי יריות יכולים להיות גם משחקים פשוטים כמו באבלס טרבלס. במשחק כזה אתם פשוט יורים במטרה על ידי כדורים צבעוניים, שזהו ירי לכל דבר ועניין. משחקי יריות ברשת שכאלה מפתחים את כשרון הצליפה שלכם, ובמידת מה גם את הזהירות ומהירות התגובה שלכם. משחקים כאלה ניתן למצוא באתרי משחקים רבים, וכן גם באפליקציות שונות של הרשת החברתית פייסבוק. תחפשו את המשחקים האלה ברשת ובטוח שתמצאו הרבה.

 

מגוון משחקי יריות מחכה רק לכם מעבר לתמונה, כנסו ותהנו!

בטעינה