משחקים לילדים WeGames שחקו 549

באבלס מסתובב או באבלס גלגל בסופו של דבר זה באבלס

כולנו מכירים את המשחק המגניב הזה, משחק מושך, מאתגר ואפילו ממכר. באבלס מסתובב מציע חווית משחק אדירה בה תוכלו לבדוק עד כמה אתם זריזים ומהירים. משחקים און ליין מזמן כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות הגלישה שלנו, בדקתם את האימייל שלכם? נכנסתם לפייסבוק בשביל לראות מה קורה אצל החברים שלכם? אולי גם התעדכנתם בחדשות היום באתר ווינט. מה עכשיו? אולי באבלס מסתובב אולי באבלס גלגל או אולי שניהם ביחד? ובאמת זהו אחד המשחקים הפופולאריים ביותר כיום ולא רק בקרב הישראלים, אלא בכל העולם כולו. משחק און ליין באבלס גלגל משחק מאתגר, גרסה משודרגת של משחק באבלס הקלאסי שכולם מכירים.
 

מתי באבלס מסתובב ומתי באבלס גלגל

באבלס מסתובב הוא משחק שלא דורש הרבה זריזות, אך בשביל לשחק בו אתם צריכים להיות מאוד זהירים. הרעיון המרכזי של המשחק הוא להרוס את הגלגל על ידי שליחת בועות באבלס שונות לעברו. כאשר שלוש או יותר בועות באבלס באותו צבע תפגשנה יחדיו, הן ייעלמו. המשחק עשוי לגזול מכם המון זמן פנוי, אז מומלץ לכם לקחת זאת בחשבון לפני שאתם נכנסים אליו. באבלס מסתובב עושה את שלו, המשחק מאוד מושך ומאתגר. אין זה סוד שגם הרבה מבוגרים אוהבים לשחק בו והוא הפך לטרנד עולמי עם הזמן. משחק באבלס גלגל בעל אופי קצת שונה ובייחוד זה בא לידי ביטוי בצורת הגלגל עצמו. באבלס גלגל דורש יותר מהירות וגם לא פחות זהירות.
 

האם באבלס מסתובב וגם באבלס גלגל זה אותו משחק?

התשובה לשאלה זו, לא ממש אותו משחק בדיוק, אך לרוב כיום אפשר לראות שלא מבדילים בין שני משחקים אלו. גם על ידי חיפוש פשוט בגוגל למושג באבלס מסתובב וגם למושג באבלס גלגל אתם עשויים לקבל את אותן התוצאות. למעשה ההבדל בין שני המשחקים הללו לעולם לא היה בולט כל כך, שכן מדובר בהבדל קטן בכללי המשחק. באבלס מסתובב זהו מושג שיותר נפוץ בארץ וגם באבלס גלגל זה לא ביטוי הכי מדויק למושג האנגלי Bubble spinner. אולי התרגום היותר מדויק לביטוי זה הוא "סיבוב כדורים", אך כמובן שזה לא נשמע כל כך מאתגר ומושך.
 

באבלס מסתובב או באבלס גלגל התוצאות זהות – התמכרתם!

ישנה מגמה מאוד חזקה של התמכרויות למשחק באבלס מסתובב או באבלס גלגל וממש לא כמו לכל משחק אחר. באבלס מסתובב או בשמו השני באבלס גלגל הינו משחק שיכול להתחרות עם משחקי פייסבוק הטובים והפופולאריים ביותר. למעשה זהו המשחק און ליין הנפוץ ביותר, וניתן למצוא אותו בהרבה מאוד אתרי אינטרנט ובשפות שונות. כל אתר אינטרנט המציע משחקים ברשת ומכבד את עצמו, חייב להציע לגולשים שלו הן את המשחק באבלס גלגל והן את המשחק באבלס מסתובב בנוסף למשחקי באבלס אחרים, אחרת אף אחד לא יהיה מעוניין להיכנס אליו. השגעון אחר משחקים אלו התחיל כבר מזמן והוא ימשך כנראה עוד הרבה זמן.
באבלס גלגל במסווה של באבלס מסתובב ממשיך לתקוף ולשגע את העולם.
 
באבלס גלגל שינה את שמו אך לא שינה את היופי והאתגריות שלו. באם אתם עדיין לא ניסיתם את המשחק בעצמכם אז מומלץ לכם להזדרז. באבלס גלגל ייקח אתכם לעולמות חדשים שעוד לא הכרתם. תבדקו עד כמה אתם זהירים וזריזים ותשחקו במשחק באבלס מסתובב כמו מקצוענים. מומלץ ביותר לשחק במשחק באבלס מסתובב כאשר אתם נמצאים במקום עבודתכם. משחק זה עוזר מאוד לשרוף את הזמן והמבין יבין. דבר מעניין שניתן לראות לאחרונה הוא שבאתרים מסוימים ליד החלון של המשחק שמו גם צ'אט בשביל שהשחקנים ידברו ביניהם, המשחק הפך לעוד יותר אטרקטיבי באתרים אלו.

בטעינה