משחקים לילדים WeGames שחקו 443

באבל טראבל או באבלס טראבלס בכל מצב תתאהבו במשחק

בשני אופנים ניתן לכתוב את השם של המשחק הכי פופולארי בארץ כאשר מבצעים חיפוש באינטרנט, באבל טראבל או באבלס טראבלס, אך תמיד תקבלו את אותן התוצאות. משחק מגניב שתופס לבבות רבים ללא יוצא מן כלל. המשחק כבר הפך לחלק בלתי נפרד מתרבות הגלישה האינטרנטית הבינלאומית. אם תכתבו במנועי החיפוש באבל טראבל או לחלופין באבלס טראבלס, בכל מקרה תקבלו את אותם הטראבלס אותה התוצאה של משחק מאתגר. אז מה זה המשחק הזה בכלל? לפניכם גלגל אשר מורכב מבועות באבלס בצבעים שונים והמטרה שלכם היא להעלים את הגלגל לגמרי. ישנן כמה וכמה גרסאות של המשחק באבל טראבל באינטרנט, וכולן כאחת מיוחדות ומאתגרות. גרסת המשחק הפופולארית ביותר של המשחק באבלס טראבלס מציעה לכם להעלים את הגלגל המורכב מבאבלס בצבעים שונים על ידי שיגור באבלס נוספים לעברו.
 

באבל טראבל, המשחק באבלס טראבלס

הרעיון הוא מאוד פשוט. תלוי איך אתם כותבים את השם של המשחק. לצורך העניין השם באבלס טראבלס ידוע יותר ואף יותר נפוץ, ככה שהסיכויים למצוא את המשחק הזה על ידי הקלדת שם כזה הם גבוהים יותר. לעומת זאת גם השם באבל טראבל די נפוץ ולכן אתם יכולים לנסות לחפש גם בצורה זאת. למעשה כל מנוע חיפוש כבר יודע שגם באבל טראבל וגם באבלס טראבלס הם אותו דבר, אותו משחק. לא תהיה לכם שום בעיה למצוא את המשחק הזה שכן הוא מופיע בכל אתר משחקי אונליין וגם באתרים של פנאי ובידור אחרים.
 

גם באבל טראבל וגם באבלס טראבלס בעלי השפעה "ממכרת"

הוכח כמעט מדעית- המשחק באבל טראבל ממכר. הביטוי "ממכר" כשמדובר במשחק כמו משחק באבלס טראבלס הוא רק ביטוי המעביר באופן חד משמעי את ההנאה שבמשחק זה. המשחק חשוף לכולנו, לכל גולש באינטרנט ולא משנה איפה הוא גר ומה גילו. באבלס טראבלס טוב ומהנה במיוחד כאשר אתם מחפשים כיצד לשרוף את הזמן הפנוי שלכם. לכן המשחק שודרג גם לגרסאות אשר מתאימות עבור מכשירים סלולאריים ויצר התלהבות נוספת בקרב השחקנים. באבל טראבל בנייד? קרה לכם פעם שחיכיתם הרבה זמן בתור לרופא? חיכיתם פעם לאוטובוס בתחנה והאוטובוס איחר? מה עשיתם במקרים כאלה. בפעם הבאה זכרו כי ישנה האופציה להוציא את הנייד שלכם, להיכנס לאפליקציות ולהפעיל את המשחק באבל טראבל ותראו עד כמה תחושת הקוצר רוח שלכם תשתנה. כמובן שיש להיזהר ולהקפיד לא לשקוע במשחק באבלס טראבלס כדי לא לאבד קשר עם הסביבה.
 

באבל טראבל מגניב באבלס טראבלס מאתגר

אלו שני התיאורים שיכולים לאפיין את המשחק באבלס טראבלס באופן הטוב ביותר. המשחק מגניב מהבחינה שהוא בן יותר מ-10 שנים והוא עדיין מודרני ואופנתי. המשחק באבל טראבל מאתגר שכן הוא לא פשוט ובפעם הראשונה בוודאי שלא תצליחו לנצח בו. המשחק באבלס טראבלס הוא עד כדי כך מאתגר שאפילו יכול לעשות לכם "טרבלס" בעבודה. עובדי משרדים ידועים כשורפי זמן מקצועיים ובהרבה מקרים הם משתמשים גם במשחק באבל טראבל על מנת להגיע למטרה שלהם. המעסיקים מכירים כבר את הבעיה הזאת, עוד מהעבר כאשר גוגל שם רק ליום אחד את המשחק של פאקמן במקום הלוגו שלו. בסוף החודש המעסיקים ספרו את ההפסדים שלהם כתוצאה מבזבוז הזמן של העובדים.
 

אתם אוהבים באבל טראבל או שאתם לא יכולים בלי באבלס טראבלס

הרבה מכם יענו גם וגם ובצדק. ישנם גם כאלה שיענו שלילית ומכך ניתן להסיק מסקנות- המשחק באבלס טראבלס הפך בשבילם ליותר מסתם משחק משעשע. המשחק באבל טראבל יכול ללוות אתכם לכל מקום שתלכו אליו. במיוחד אם הורדתם אפלקציית באבלס טראבלס לנייד שלכם, אז אתם עלולים להתמכר במהרה. כאמור אתם יכולים למצוא את המשחק באבל טראבל באתרי אינטרנט שונים וגם כאפליקציות של פייסבוק. טרנד חדש הוא לשים חלון של צ'אט ליד המשחק על מנת לתת אפשרות לשחקנים לדבר ביניהם.

בטעינה