משחקים לילדים WeGames שחקו 344

בועות בצרורות או באבל טראבל אותה גברת עם שינוי אדרת

אותה גברת באדרת שונה היא אותה גברת אבל מעט אחרת. כל משחק הוא אדרת אחרת באבל טראבל מאפשר לכל שחקן לשאול דמויות ולשחק בצלמן ובדמותן. אכן – בועות בצרורות. משחקי באבל טראבל הם מהמשחקים היותר מלהיבים ברשת. אפשר לשחק אותם לבד או בזוגות ולבלות רגעים ושעות של הנאה. בועות בצרורות מחייבים אותנו להגיב במהירות, לשפר עמדה וסיכוי תוך כדי תנועה, כאשר אנחנו מתמודדים נגד הזמן, נגד עצמנו או נגד יריבים וירטואליים שונים. פיצוץ בועות אינו מרעיש. הוא משמיע קול פצפוץ נעים. הוא אינו מלכלך ואינו משאיר סימנים. לא בכדי מתמכרים אנשים כה רבים, צעירים ומבוגרים למשחק המלהיב.

בועות בצרורות או באבל טראבל יהיה השם אשר יהיה
בועות בצרורות אופפות אותנו במטר של כדורים. באמצעות חצים אנחנו יכולים לירות עליהם, לפגוע ולפוצצם. הכדורים מתפוצצים לכדורי-כדורים וכך האתגר שעומד בפנינו מאתגר יותר ומחייב למהר פן נאחר ו… נפסיד. ככל שאנחנו מצליחים באבל טראבל מצ'פר אותנו על ידי בונוסים שונים כגון נזק מיוחד להשמדה קלה, תוספת זמן למשחק ועוד. בועות בצרורות כמו גם באבל טראבל מאפשרים לכולנו להתיילד גם כמבוגרים. אם יש לנו זמן פנוי אנחנו יכולים למלא אותו במשחקי הבועות המשעשעים. קחו טיפ, גם אם מפסידים לא יוצאים מהמשחק אלא מתחילים מהתחלה ומקבלים סיכוי מחדש לנצח.

באבל טראבל
באבל טראבל

באבל טראבל לא עושה צרות הוא פשוט שם המשחק בועות בצרורות
אחד המאפיינים של בועות בצרורות הוא הפשטות של המשחק. מאחר שכל משחקי הרשת נגישים וזמינים למי מאתנו שיש אינטרנט בביתם, גם באבל טראבל נמנה עמם. הוא אינו מחייב אותנו להשיג לבוש מיחד; אין בו כללים נוקשים; אין שעת פתיחה שאפשר להחמיצה או שעת סיום שכופה עלינו לסיים. בכלל בועות בצרורות מעניקות לנו חוויה מתמשכת שאנחנו יכולים לשכלל את היכולת שלנו ליהנות ממנה. הלוואי שכל עושי הצרות שלנו היו כמו באבל טראבל. אפשר להזמין חברים לשחק אצלנו או לבוא לבקרם ולשחק אצלם. אפשר להפסיק באמצע ולשוב במידה שרוצים או נאצלים לקטוע את המשחק. בכל עת אפשר לצאת למסע של בועות בצרורות ולהתחיל בפיצוצן.

מפוצצים בועות בצרורות וממשיכים אל באבל טראבל
בועות בצרורות הם שם כללי למשחקי פלאש ממכרים כמו גם באבל טראבל אבל אם ננתח אותם טיפה לעומק נגלה, כי מדובר במשחקי בועות שמציעים לנו למעשה בסוגים השונים שלהם משחקי חשיבה ופעולה, מסע והרפתקאות, פעלולים, משחקים מוטרפים ועוד. כל משחק מעמיד סוג שונה של אתגר. לא רק בועות בצרורות אלא גם עניין וכיף בא לנו בצרורות עם שפע משחקי באבל טראבל. אפשר לגלות עולמות מבלי לצאת מהבית; אפשר להפגין כישורים ויכולות מבלי להשתתף בשום קורס; אפשר לפגוש אנשים ויצורים מהעולם הזה ומעולמות אחרים, רחוקים ודמיוניים, ולהעשיר את מגוון החוויות שלנו. משחקים ברשת אונליין מזמנים לנו שפע בלתי נדלה של אפשרויות

באבל טראבל הוא שם נרדף למשחקי בועות בצרורות
כאשר מזג האוויר או סיבה אחרת מונעים מאתנו לצאת מהבית אכן סיבה להרגיש מנותקים. משחקי רשת בכלל והממכרים שבהם בפרט, כגון בועות בצרורות יספקו לנו חלופה מצוינת. באבל טראבל יכול להעסיק אותנו שעות רבות מבלי שנשתעמם. העיקרון פשוט אבל הוא ניתן למימוש באופנים שונים ומגוונים ובכך מעשיר ומפרה אותנו. בועות בצרורות מאפשרים לנו לגלות בכל משחק דברים חדשים גם על עצמנו. באבל טראבל הוא אפוא משחק חינוכי כייפי וחווייתי. אנחנו יכולים ליהנות בצוותא עם חברים תוך מסע הבועות שלוקח אותנו אל ארץ פלאות, שבה גם כשיורים ופוגעים לא פוצעים איש ולא מסכנים את חייו של איש. משחקי הבועות מתעדכנים לעתים תכופות: תמיד יש יום חדש וכמעט תמיד יש גם משחק חדש.

 

בועות בצרורות
בועות בצרורות

We Games – משחקים ונהנים!

בטעינה