משחקים לילדים WeGames שחקו 519

דפי צביעה להדפסה או משחקים ברשת או למה לא ללמוד משניהם יחד

בין שאר משחקים ברשת המהנים, המחכימים, המעשירים ובעלי ערך מוסף חינוכי רב הם אלה המוצעים במסגרת דפי צביעה להדפסה. הם מאפשרים לנו להיזכר וליהנות שוב ושוב מהדמויות המוכרות והאהובות מסרטים וסדרות טלוויזיה, סרטים ואינטרנט. משחקים ברשת בכלל ושימוש במגוון דפי צביעה להדפסה מפגיש אותנו עם בוב הבנאי ובוב ספוג, ארתור ואווטאר, במבי ובקוגאן, בראץ וברבאבא, דורה, הדבורה מאיה, גארפליד ורמבו, החתול במגפיים ודמבו, מיקי מאוס, תום וג'רי, הטלטאביס, משפחת סימפסון, פו הדב, פינוקיו, פוקימון, הפנתר הוורוד ועוד. מדובר בעולם ומלואו. עולם של משחקים ברשת או לחילופין עולם של דפי צביעה להדפסה עם דמויות מרתקות, משעשעות, בעלות כוח אימים ומעוררות חמלה בחולשתם, וירקי אש ומזילי דמעות, בלעי כוחות מאגיים ואנשים קשי יום. משחקי הרשת וכן דפי הצביעה המלהיבים חופשיים עבורנו בכל עת.

דפי צביעה לילדים

משחקים ברשת כמו דפי צביעה להדפסה במגוון עצום
כאשר אנחנו מדברים על משחקים ברשת אנחנו אמורים להניח, כי לא כל המשחקים הם משחקים חינוכיים כמו דפי צביעה להדפסה. לצערנו גם ילדים נחשפים למשחקים שלא זה בלבד שאינם חינוכיים אלא הם חושפים עולם אפל ואכזר, אשר ילדים לא תמיד מסוגלים לעשות הבחנה מתוך מגוון משחקים ברשת בין הייצוג הווירטואלי שלו ברשת לבין המהות הממשית שלו בחיים שמחוץ לו, ומכאן הסכנה שבטשטוש מושגים וגבולות. אבל דפי צביעה להדפסה הם משחקים חינוכיים מכל בחינה ומכל היבט. הם מייתרים את הצורך של ההורים לרכוש חוברות צביעה מיוחדות מאחר שהן זמינות בהמוניהן ברשת. נסיכות דיסני, בן 10, ספיידרמן ודמויות רבות שקל לחבב אותן ולהזדהות עמן. משחקים ברשת הכוללים דפי צביעה להדפסה הם עולם ומלואו לילדים צעירים מאוד ולעיתים אף לגדולים יותר.

משחקים ברשת באמצעות דפי צביעה להדפסה
ללא בזבוז נייר וללא לכלוך ידיים דפי צביעה להדפסה הופכים משחקים ברשת לחוויה מרתקת ומעצימה. השהייה בעולמות של דמויות אגדיות המסמלות עבורנו את היפה והטוב, את החביב והמשעשע, את היכולת לפתור בעיות ולהיחלץ ממצוקות, לגבור על מכשולים, להגשים מטרות ולממש חלומות – כל מה שמאפיין את גלריית הדמויות הססגוניות המוצעת לנו בתוך דפי צביעה להדפסה הופכים מגוון של משחקים ברשת לחוויה חינוכית מכוננת. משחקים אלו מסייעים לפיתוח היכולת המוטורית, לשכלול התפיסה החזותית והמרחבית (הכוללת והפרטנית), מפתחים ומעשירים את הדמיון, מחדדים את הריכוז והקשב – החיצוניים והפנימיים, לערוך היכרות מגוונת עם דמויות אנושיות וסוגים שונים של בעלי חיים ועוד ועוד. משחקים ברשת כמו דפי צביעה להדפסה שווה להשקיע זמן בהם, ללמוד ו…ליהנות.

משחקים ברשת כמו דפי צביעה להדפסה חינוכיים ומהנים
גם מטילי הספק העקביים ביותר לא יוכלו למצוא כל דופי באחד מהסוגים היותר אטרקטיביים של משחקים ברשת אלה הכוללים דפי צביעה להדפסה. אחד הערכים המוספים החשובים ביותר המאפיינים דפי צביעה להדפסה הוא באפשרות וביכולת של כל ילד וכל ילדה לטבוע את הדמויות המוכרות ואהובות בחותם אישי ייחודי, להעניק להם, בצבעים ובצורות, פרשנות אישית חופשית. מרחב הדמיון והיצירה הם בלתי נדלים. משחקים כמו דפי צביעה להדפסה הם אחד מהסוגים היותר מהנים של משחקים ברשת ולו רק בשל העובדה שאין חוקים נוקשים ואין תחרות. אין תנאים מוקדמים. אין ניקוד. אין עונשים. אפשר להתחיל לשחק משחקים בכל רגע נתון ולהפסיק בכל רגע. אפשר לעבור מדמות לדמות. מדובר באין-ספור אפשרויות ביטוי.

דפי צביעה להדפסה מגוון משחקים ברשת
המציאות הווירטואלית מזמנת לילדים שפע של אפשרויות לפגישה עם מגוון רב של דמויות- רובן מוכרות הם מסרטים ומסדרות טלוויזיה שונות. הפגישה עמן במהלך משחקים ברשת במסגרת דפי צביעה להדפסה. מדובר במשחקים חינוכיים מובהקים: הם מגלמים ומשקפים את כל היפה והטוב בחינוך, את האפשרות של הילדים הגולשים באתרי משחקים שבהם יש דפי צביעה להדפסה להשתתף באופן פעיל בחוויה. יש לא מעט משחקים ברשת שהם היפוכם של מה שמכונה 'משחקים חינוכיים', לכן כאשר לפנינו משחקים שהם חינוכיים בכל המובנים והפירושים האפשריים של מושג חינוך – אנחנו יכולים לעודד את המשחק בהם ולהמליץ לכל ילד וילדה לבלות, ללמוד וליהנות.

בטעינה