משחקים לילדים WeGames שחקו 467

דפי צביעה להדפסה ללמידה דפי צביעה לילדים גם להנאה

דפי צביעה לילדים אונליין במחשב כמו גם דפי צביעה להדפסה מאפשרים להתנסות במגוון של תחומים מהנים, מחכימים ומעשירים בחוויות. האפשרות הטכנית להוריד במחשב חוברות צביעה עם עשרות דמויות לצביעה מאפשרת ליצור מאגר אישי על פי נושאים ותחומי עניין. דפי צביעה לילדים המוצעים באינטרנט לא במסגרת שיעורי בית מחייבים (אשר עצם החיוב בהם עלול ליצור רתיעה והתנגדות) לרבות דפי צביעה להדפסה מאפשרים לילדים בטווח גילאים רחב למצוא את התחום המעניין אותם. לחגים, לעונות השנה, על-פי סרטים, סדרות טלוויזיות ושאר קטגוריות המציגות גלריה עשירה של דמויות לצביעה ולהדפסה. ילדים נשאבים אל הדפים ומתמכרים להם מעצם זמינותם. איש לא מחייב אותם. הכול נעשה מבחירה.

דפי צביעה להדפסה בנושאים לימודיים ודפי צביעה לילדים לכיף
דפי צביעה לילדים חושפים את הילדים לעולם רחב של דמויות מתחומים שונים, לרבות מההיסטוריה ומהתנ"ך. ההתמקדות בפרטים שונים שלהם בתהליך הצביעה מכניסה את העוסקים בה לעולם מרתק שבו הם לומדים מבלי לחוש את לחציה של מסגרת לימודית ומבלי להירתע ממטלותיה השונות. הלימוד מהנה וחווייתי. כמוהו כשיעור חופשי. דפי צביעה להדפסה מזמנים לצובעים מצבים שונים מחיי היום יום, מספרים, אותיות, דמויות אהובות – דמיוניות ומציאותיות. דפי צביעה לילדים הם חגיגה של צבע, צורה ותוכן. דפי צביעה להדפסה מאפשרים את הימשכות חוויית הצביעה גם לאחר שמסיימים לגלוש באינטרנט. היכולת להדפיס את התוצרים במדפסת הביתית יוצרת תחושה של פעולה, של תהליך.

דפי צביעה לילדים חלקם משחקי מחשב שתוצריהם דפי צביעה להדפסה
לכל ערך מוסף של דפי צביעה לילדים עשוי להיות מעמד ותוקף של ערך יסוד: חשיפה לקשת של נושאים, דיוק בצביעה, לימוד סדר גודל וקנה מידה, יחסיות, ראיית החלק היחיד, הפרט הקטן ועם זה ראיית התמונה הכוללת. דפי צביעה להדפסה נכרכים לפי נושאים ומהווים מעין ספרייה ביתית בחדר הילדים, שתמיד נעים לשוב ולדפדף, להוסיף קו וצבע, להשלים את החסר, ליהנות, להיזכר. דפי צביעה לילדים עשויים להזכיר למבוגרים שבינינו את החוברות לחופש הגדול, אבל בשונה מהן ובניגוד להן – דפי צביעה להדפסה המוצעים לילדים טבועים בחותם הבחירה החופשית ולכן הם כה מהנים וכה מרתקים. ניגשים אליהם מרצון חופשי.

דפי צביעה לילדים עושים ספר שכולו דפי צביעה להדפסה
דפי צביעה לילדים מוצעים כיום במגוון של אתרים. הם ניתנים חינם ומייתרים את הצורך לכתת רגליים לחנויות ספרים וציוד משרדי ולרכוש חוברות. נפלאות המחשב עשויות לזמן לכל ילד וילדה חוויה מהנה של דפי צביעה להדפסה לפי הזמנה. בעוד חוברת אקראית עלולה להיכל גם דמויות או צורות שאינן מוצאות חן בעיני הילדים, דפי צביעה לילדים המוצגים באתרים השונים מאפשרים לבודד מהם את הדמות האהובה והמועדפת לצביעה ולהתרכז רק בה. דפי צביעה להדפסה ברשת האינטרנט מאפשרים לפתח יכולות וכישורים מוטוריים, לשכלל את התפיסה החזותית, להעשיר את הדמיון ולהגביר את המוכנות לקראת כיתה א' בפרט ובית הספר בכלל. העיקרון פשוט: צובעים רק מה ומי שאוהבים.

דפי צביעה לילדים חינוכיים וחווייתיים. יש גם בונוס דפי צביעה להדפסה
גם לפני עידן המחשב והאינטרנט התוודעו ילדים אל דפי צביעה לילדים אבל הם ניתנו במשורה. כמותם הייתה מוגבלת. בטרם היות המחשב והמדפסת דפי צביעה להדפסה היו מושג חסר ממשות. כיום, דפי צביעה לילדים קל וחומר דפי צביעה להדפסה הם חלק בלתי נפרד מעולמם של ילדים רבים. נגישות הילדים למחשב וזמינותם של האתרים המציעים שפע אפשרויות של יצירה באמצעות דפי הצביעה פותחת בפניהם שערים אל עולמות מגוונים ותוססים המפגישים אותם באמצעות הצביעה עם הדמויות המוכרות והאהובות עליהן מהקולנוע ומהטלוויזיה וגם מהסדרות שהם רואים בצפייה ישירה באינטרנט. קסם הילדות לא פג הוא פושט צורה ולובש צורה וכיום הוא עשיר ומועצם יותר מכפי שהיה כשאנחנו, המבוגרים, היינו ילדים.

בטעינה