משחקים לילדים WeGames שחקו 391

חרבות וסנדלים סדרת משחקים שכובשת את הרשת

בכל אחד מאתנו חבוי לוחם המבקש לצאת ולהביס את האנשים שהוא רואה בהם אויבים, אנשים שבעצם קיומם מאיימים עליו ומסכנים אותו, אנשים אשר אילו היינו יכולים היינו מבקשים להעלימם, להרחיק את מקור הסכנה. משחק הרשת המדליק חרבות וסנדלים הוא משחק גלדיאטורים אשר מאפשר לשחקנים, בכל גיל שהוא (כל משחק וירטואלי טוב מרתק ילדים ומבוגרים) לאמן, לחמש ולהיכן לוחם לקרבו ת ולצאת עמו אל הזירה, שבה יידרש להפעיל את כל כישוריו כדי לנצח ולשרוד. חרבות וסנדלים הוא משחק רב גרסאות, אשר מהדורותיו הולכות ומשתכללות ומציעות למתמידים בו אתגרים חדשים. במשחק המלחמה הווירטואלי חרבות וסנדלים לא נשפך דם ואיש אינו נפגע, חלילה. אפשר להפסיק אותו בכל רגע ולחדשו בכל רגע.

חרבות וסנדלים משחק המלמד כישורי חיים
הטובים במשחקי הרשת הם אלה המעניקים לנו, לבד מהחוויה המזומנת למשחקים בהם, גם ערכים מוספים. המשחק חרבות וסנדלים הוא אחד המשחקים האלה. הוא קולע וכולא אותנו, המשחקים, במצבים שונים ומשתנים, המחייבים אותנו להפעיל כישורים שונים כדי להיחלץ ממנו. לדוגמה: אנחנו כלואים בכלא בימי הביניים וכדי להשתחרר אנחנו נאלצים להילחם בזירה מול יריבים ואויבים מרים ואכזריים. במשחק חרבות וסנדלים עלינו להיות נחושים וזריזים כדי שנוכתר בתואר אלופי הזירה. איך עושים זאת? יוצרים שחקן בצלם לוחם ובדמותו, מציידים אותו בנשק ובכלי מגן שאותם עלינו להשיג ולאפשר ללוחם שלנו לנצח ולהרוויח לא רק את חייו אלא גם כסף וניסיון. אנחנו יכולים לשחק במשך שעות ולא להרגיש כלל איך הזמן עובר.

חרבות וסנדלים משחקי רשת מעולים
המשחק חרבות וסנדלים מאפשר לנו לחוות את הטעם המשכר של הניצחון ואת הטעם המר של התבוסה. במשחק זה אנחנו לומדים שבחיים אי אפשר רק לנצח. אבל אנחנו לומדים כי משחק הוא רק משחק. כי בשורה התחתונה אנחנו אמורים ליהנות, לגלות עניין. המשחק חרבות וסנדלים מלמד אותנו שהפסד אינו סוף העולם, שהוא חלק בלתי נמנע ובלתי נפרד מכל תחרות, כי כך זה גם בחיים – לפעמים מנצחים, לפעמים מפסידים. ותמיד יש יום חדש, שבו זורחת השמש ובו אפשר להדליק את המחשב ולשחק במשחק המרתק, המלהיב והמדליק חרבות וסנדלים. קל להילכד בקסמו, קל להישבות ברשתו. אם אתם חשים שאתם נשאבים אליו – שימו לעצמכם גבול: יש חיים גם מחוץ למשחק הזה, מהנה ומשכר ככל שהוא.

מה ניתן ללמוד ממשחק חרבות וסנדלים על החיים
משחק פלאש תוסס וצבעוני, מרהיב וססגוני מושך אותנו מבלי שנוכל לשלוט על עצמנו… כמשחק מלחמה הוא מכניס אותנו אל קטגוריית הספורט האתגרי. זה רק ספורט? לא כך חשים כשנתונים בעיצומם של קרבות לוהטים. המשחק חרבות וסנדלים מכניס את השחקנים אל פלאי העולם הווירטואלי, שבו הם אדונים לעצמם. בכל אחד מאתנו טבוע הרצון והיצר להביס אויבים. חרבות וסנדלים יוצרים עבורנו מרחב ותנאים לממש את הרצון הזה. עם זאת – עלינו לקחת בחשבון שאי אפשר לנצח כל הזמן, שבשלב כל שהוא סביר וצפוי שנפגוש לוחמים לא פחות טובים מאתנו, אשר יחייבו אותנו למצות ולהפיק מעצמנו את המיטב. אנחנו אמורים גם ללמוד עוד שיעור חשוב שעלינו ליישם אותו לא רק במשחק הווירטואלי חרבות וסנדלים אלא גם בחיים: לא תמיד די במיטב היכולת, יש מצבים שבהם גם היא אינה מספיקה.

חרבות וסנדלים להיות שחקנים מנצחים
אף שהמשחק חרבות וסנדלים מדמה סיטואציה אמתית אנחנו חשים ויודעים כי בסופו של דבר זה רק משחק, מעניין ומרתק ככל שהוא. הוא יוצר עבורנו סביבה מלחמתית, אקשן, פעלולים, אקרובטיקה, ביצועים. אנחנו מגלים כי בכוחנו לאמן לוחמים ולצייד אותם כנדרש, כדי להכין אותם לקראת כניסתם לזירה. חרבות וסנדלים הוא משחק שאין בו מקום לתירוצים. מנצחים או מפסידים. אין את מי להאשים בהפסד אלא את עצמנו (והאשמה עצמית אינה מומלצת לאיש, כי היא אינה פותרת דבר ואינה מובילה לשום מקום טוב). חרבות וסנדלים הוא משחק שעשוי ללמד אותנו, בין השאר, את אחד השיעורים היותר חשובים בחיים – שיעור בצניעות. צניעותם (ואבירותם) של מנצחים, קל וחומר של מפסידים.

בטעינה