משחקים לילדים WeGames שחקו 274

מייפל סטורי עולם משחקים דו מימדי

באינטרנט אנחנו בוראים עולם של משחקים. אנחנו שואלים זהויות, עוטים מסיכות, ממלאים תפקידים שאותם אנחנו בוחרים. משחקי הרשת מאפשרים לנו להיות מי שאנחנו לא יכולים להיות מחוץ לה. אחד ממגוון משחקים שבהם אנחנו מגלמים דמויות ובוראים את עצמנו בצלמן ובדמותן של דמויות מדמויות שונות הוא מייפל סטורי – משחק תפקידים רב משתתפים המוכר והידוע כאחד ממשחקי דו-מימד היותר פופולאריים ברשת. כמו משחקים רבים, גם ההשתתפות במשחק מייפל סטורי אינה מותנית בתשלום אבל כדי לשפר, לשכלל ולהעצים את כוחכם במשחק תוכלו לרכוש בכסף ציוד ואבזרים שיקלו עליכם להתנהל בעולם הווירטואלי של המשחק.

משחקים מייפל סטורי גם הסיפור שלכם
מייפל סטורי מאפשר לכם להילחם באויבים ולהביסם. כשאתם משחקים מייפל סטורי אתם יכולים להצטייד ולהצטייר בדמותם של לוחמים, עושי נפלאות וקוסמים, גנבים (לא עלינו) ועוד. כדי לשחק במשחק זה תידרשו להורידו אל המחשב. המשחק הזה עשוי לחבר אתכם על שחקנים אשר משחקים מכל רחבי העולם, אשר כמוכם נשבים בקסמיו ולכודים בהם. דמויות משונות עם שמות משונים אשר זר לא יבין אותם הם הסביבה הטבעית של חובבי המשחק. אם אתם רוצים להישבות בקסם של המשחק מייפל סטורי לחצו והתחילו לשחק. אם אתם זקוקים למידע נוסף כמו איך משחקים בבקשה. קראו את ההמשך. מאחר שמדובר במשחק מורכב, אשר כדי להפיק ולמצות את המיטב שבו – רצוי ומומלץ ללמוד אותו ביסודיות.

מייפל סטורי איך משחקים
אם עבורכם גם המעט שנכתב כאן הוא בבחינת סינית (או כל שפה זרה ורחוקה אחרת) תוכלו להוריד למחשב הביתי שלכם קובץ ובו מדריך בעברית לשימוש במשחק מייפל סטורי. מדובר במדריך משחקים מפורט מאוד, המאפשר לכם להתוודע, במלל ובסרטונים, אל הזירה המרתקת שבה מתקיים משחק מייפל סטורי. המדריך משחקים כולל מדריך לסוגים רבים של אנשים ותפקידיהם: גנב לעבודה, לוחם לעבודה, מדריך לקשת ולעבודה, מדריך לגילדות, מדריך ליכולות, משימות לרבות ועוד. המדריך משחקים כולל גם מבחר תשובות לשאלות הנשאלות באופן טבעי על המשחק. אם חסר לכם מידע – צרו קשר עם מי מהחברים שלכם. סביר להניח כי אחד או אחדים מהם ודאי שמעו על אודותיו.

מייפל סטורי משחקים בעולם דו ממדי שכמוהו כתלת ממדי
מייפל סטורי הוא משחק רשת מסעיר ודינמי. הוא קולע את משתתפיו בתוך זירות שמעודם לא שמעו על אודותיהן. הוא מאפשר להיכנס לעורן של דמויות אשר מעולם לא העלו בדעתם את עצם היתכנות קיומן. מייפל סטורי הוא מסוג של משחקים מרתקים ומלהיבים אף שאינו משחק בתלת מימד. די בשני ממדיו כדי לבוא עולם שיש בו נפח. חשוב להבהיר ואולי לסייג: זה לא משחק לבלעי לב רך. כאן יוצאים למסעות שסופן לא נודע. כאן ניצבים בפני משחקים שהם אתגרים לא קלים. אבל כאן מתגמלים על הצלחות. כאן מקבלים בונוסים על ניצחונות. שווה להשקיע, להעז, להסתכן. כאן דוקרים אויבים ומחוללים קסמים. בקיצור ובתמצית: במשחק זה, כאן ועכשיו, מוצעים ומזומנים לכם, ילדים יקרים (והוריהם הסקרניים) חיים מרתקים.

למשחק

למשחק

בטעינה