משחקים לילדים WeGames שחקו 329

מלחמת העידנים סדרת משחקים וירטואלית שכובשת את העולם

מלחמת העידנים מחזירה אתכם במנהרת הזמן אלפי שנים לאחור אבל עם חשיבה ונשק וטכנולוגיה מתקדמת. היתרון שלכם על היריב ברור אבל הניצחון אינו מובטח. כדי לנצח במלחמה יהיה עליהם להפגין ולמצות את הכושר האסטרטגי שלכם ולנקוט טקטיקה ערמומית. עליכם להתייצב בנחישות ובאומץ אבל בתחכום ובמחשבה תחילה מול גייסותיו של האויב, אשר כלי הנשק שבידיהם פרימיטיבי אמנם – מקלות ואבנים – אבל פגיעתם מדויקת ורעה. המשחק מלחמת העידנים נמנה עם משחקי הרשת הפופולאריים כיום. מי מכם, ילדים והוריהם, אוהבים את הריגוש שבסכנה, את האתגר שבאיום ואת הסיפוק והשמחה שבניצחון, ימצאו במשחק הרשת המתסיס והמלהיב הזה בילוי מעניין ומרתק לשעות הפנאי.

מלחמת העידנים בעבר ובהווה
כמו במלחמות האמיתיות, כדי ליצור יתרון על האויב ובכך להגביר את הסיכוי להביסו, נדרש נשק איכותי. כדי להשיג עליונות בכלי נשק, בכמותם ובתחכומם, תידרשו להוציא לא מעט כסף. לכן, ניהול מושכל של מלחמה מחייב גם התנהלות כספית מחושבת. בעוד בעבר היה די בנשק פשוט ויעיל, בגרסאות המתקדמות של המשחק מלחמת העידנים כאשר לזירת הקרב נכנסים גם רובוטים, תידרש מכם חשיבה מעמיקה ותכנון קפדני. המשחק מלחמת העידנים מציב אפוא בפניכם, השחקנים, אתגר לא פשוט.

מלחמת העידנים למתחילים ולמתקדמים
האויב עשוי להסתתר ביערות או במערות ועליכם לזהותו, לחשוף אותו ולהשמידו. גם הוא אינו קופא על השמרים ומנסה להפתיע אתכם ולמשוך אתכם למלכודות. משחק מלחמת העידנים יוצר עבורכם לא רק זירת מלחמה, שבה אתם נדרשים להפעיל כישורים שונים אלא גם מעין מעבדה לימודית, שבה אתם יכולים לשכלל את הכישורים והיכולות (אפשר ללמוד רבות גם מהפסדים. אם תראו בכל הפסד שיעור תצליחו להפיק ממנו את המיטב ולהשתפר בקרבות הבאים, כי במלחמות הרשת גם כשנפצעים לא שותתים דם וגם כשנהרגים, לא באמת מתים…). המשחק מלחמת העידנים מזמן לכם גרסאות שונות של המשחק. יש בו זירות מלחמה מגוונות,מצבים משתנים, כלי נשק מגוונים, אויבים מפתיעים והמון כייף והנאה.

מלחמה יפה היא מלחמת העידנים
מלחמת העידנים היא מלחמה ממושכת ונדרשים בה אומץ לב ואורך רוח. מאחר שחיילים גם נופלים במלחמות אלה חשוב למלא את השורות. לעזרתכם בא ה…כסף. בכסף שתרוויחו במשחק תוכלו לקנות לא רק ציוד ותחמושת וכלי נשק אלא גם חיילים. בנוסף מלחמת העידנים, כשמה כן היא. ניצחון בקרב אחד מאפשר לכם לעבור לעידן אחר, שבו המלחמה מתנהלת באמצעים אחרים, משוכללים יותר ולכן מאתגרים יותר ומחייבים מאמץ וחשיבה מורכבים יותר. כאשר מדובר במשחק כמו מלחמת העידנים מדובר, למעשה, כפי שאתם יכולים להתרשם, ממלחמה יפה, צבעונית. מלחמת פלאש. אתם מתנסים בקרבות שמעמידים בפניכם אתגרים לא פשוטים. אתם נדרשים לחשוב ולהגיב מהר. זה אמנם משחק, אבל הערך המוסף שלו ילווה אתכם גם לאחר שתסיימו לשחק.

מלחמת העידנים עידן המלחמות
העניין הרב שמגלים גולשים רבים במשחקי הרשת בכלל ובמשחקי מלחמה כמו מלחמת העידנים בפרט מיטשטש ולא אחת אף מבטל את החיץ המלאכותי בין משחקים המוגדרים כמשחקים לילדים לבין משחקים הנחשבים למשחקים המיועדים למבוגרים. משחקי הרשת מרגשים אנשים בכל גיל. מבוגרים רבים עשויים למצוא עצמם לכודים ברשת – תרתי משמע – המשחקים, לבלות במשחק שעות רבות ולהישאב אל תוכם לחלוטין, עד כדי שכחה עצמית. בכל אחד מאתנו חבוי לוחם רדום אשר משחקי מלחמת עידנים שמעוררת אותו וקוראת אותו, אותנו, לקרב. יש במלחמת העידנים צירוף גורמים ההופך אותו למשחק רשת פופולארי ועצמתי, מהנה וחווייתי במיוחד. אולי משום שהוא נתפס כמשחק החיים, בתקופה שבה גם העת הזאת היא, לצערנו, עידן המלחמות. ולכן, עם כל העצב, כל עידן הוא, החל מתקופות קדומות ועד לימינו אנו בעצם, עידן של מלחמה, מלחמת העידנים. כמה טוב ואיזה משל שלפחות מלחמת העידנים היא רק משחק רשת.

בטעינה