משחקים לילדים WeGames שחקו 338

משחקים ברשת כל אחד והמשחק שלו

תעשיית המשחקים ברשת גדלה בכל יום בכל שעה. לכל גולש הטעם שלו בתחום המשחקים כמו בכל תחום בחיים. ישנם גולשים שאוהבים יותר משחקים מלאים באקשן, יריות ופעולה וישנם גולשים שאוהבים יותר משחקים של מיומנות, זריזות וחשיבה. העולם הווירטואלי של משחקים ברשת הוא מגוון, עצום ואין סופי, מפתחי המשחקים לא נחים לרגע ומוציאים לשוק הצבעוני הזה הפתעות חדשות כל הזמן. כדי שכל גולש ימצא את מבוקשו בתחום הרחב הזה, ניתן למצוא ברשת האינטרנט (ומחוצה לה) מגוון ענקי של הצעות למשחק. ישנם משחקים אשר מוצעים לזוג, ישנם משחקים שדווקא כיף לשחק בהם לבד וכן הלאה, העיקר שהגולש ימצא את המקום שהכי נוח לו בו ברשת הוירטואלית.

משחקים לבנות
כאמור, משחקים ברשת יש מכל הסוגים, מכל הצבעים ומכל הכיוונים. ישנם משחקים ברשת שפונים יותר לקהל היעד של בנות. אין זה אומר שבנים אינם יכולים או רוצים לשחק במשחקים שכאלו. מדובר במשחקים מעולמם של הבנות, כגון משחקי הלבשה, משחקי אופנה, משחקי איפור, משחקי עיצוב וכדומה. משחקים לבנות בדרך יהיו משחקים מעולם הטיפוח והיופי, משחקים שמשקפים את חייהן של בנות קטנות כגדולות. מי מאיתנו מהבנות לא חלמה לעצב בגדים למפורסמים? מי לא חלמה על בישול לנשיא ארצות הברית, והדוגמאות הן ללא סוף. כל חלומה של בת מתגשם כיום באמצעות מגוון משחקים ברשת. אפשרי להיות מה שאת רוצה, ליהנות מכך ולקפוץ מחלום לחלום ממשחק למשחק.

משחקים לבנות

משחקים לבנים
אז כמו שיש משחקים שפותחו לכיוון של מה שילדות ובנות בכלל אוהבות, מתבקש הדבר שיהיו גם משחקים לבנים. משחקים שהגברים הקטנים (והגדולים) ירגישו שהם משחקים במשחקים שנועדו עבורם. משחקים שיחזקו להם את האגו, את כוח הלחימה, ההישרדות וכמובן יחזק להם את הרגשת הגבריות. משחקים לבנים בדומה למשחקים לבנות, לאו דווקא אומר שהם פונים רק לקהל הבנים ברשת, תתפלאו יש בנות שאוהבות משחקי קרבות. משחקים לבנים יהיו בדרך כלל משחקי מלחמה, משחקי פעולה, משחקי מכות, משחקי קרבות וצבאות, משחקי יריות, משחקי זומבים, משחקי ספורט, משחקי אקשן ועוד. בשורה תחתונה משחקים שגברים אוהבים. לא פעם נוכל לתפוס את אבא או את הדוד מתגנבים למחשב או אף בגלוי נכנסים לעולם ווירטואלי של משחקים מלאי אקשן, יריות ופעולה. הדבר מספק לשחקנים הרבה אדרנלין, הנאה ושמחה.

משחקים לבנים

משחקים של גיבורים כולם אוהבים
אז דיברנו על משחקים שפונים יותר לקהל של השחקניות ברשת, דיברנו על משחקים שמדברים יותר לציבור השחקנים ברשת, כעת נעסוק קצת בקטגוריה של משחקים שאין ילד או מבוגר מכל מין וגיל שלא נופל בקסמיהם של משחקים מסוג זה. מדובר במשחקים של גיבורי על ודמויות מפורסמות מהטלוויזיה והקולנוע. גם כאן אמנם ניתן לראות גיבורות שמופיעות בקטגורית משחקים זו שדווקא מושכות יותר בנות כמו משחקי ברבי, משחקי בראץ, משחקי הלו מונטנה, משחקי סו, משחקי הלו קיטי, משחקים של בנות מועדון ווינקס וכדומה. משחקים בקטגוריה זו שבנים יותר נמשכים אליהם הם משחקי באטמן, משחקי ספיידרמן, משחקי אקס מן, משחקי רובוטריקים, משחקי בן 10, משחקי צבי הנינג'ה, משחקי נארוטו, משחקי אווטאר וכדומה. ישנם משחקים בקטגורייה זו שדווקא ימשכו את תשומת ליבם של שני המינים, כגון משחקי משפחת סימפסון, משחקי האחים מריו, משחקי סוניק הקיפוד, משחקי משחקים של טום וג'רי, גארפילד, כוכבי לוני טונס, ועוד מגוון רחב מאוד של כוכבי דיסני. אין סוף לקטגוריות משחקים לילדים קטנים וילדים "גדולים", אך משחקים מקטגוריית גיבורי על כולם אוהבים, בנות ובנים, גדולים וקטנים.

ווינקס      אווטאר

קטנטנים משחקים 
לפני שנסכם את סיקור קטגוריות המשחקים ברשת, אסור לפספס את החלק של הקטנטנים שכבר משחקים כיום ברשת כמו גדולים. בשונה מבעבר, כיום פעוטות וקטנטנים מתיישבים בגיל מאוד מוקדם מול מסך המחשב ונהנים גם הם מאין ספור משחקים שפונים ללב וליכולות שלהם. קטנטנים משחקים בדרך כלל במשחקים צבעוניים, פשוטים, משחקים שהמפתחים שלהם חשבו צעד אחד קדימה ושלבו במשחקים אלו גם "שיעורים לחיים". במגוון משחקים לקטנטנים ישנם תרגילים, ומהלכים שתורמים לקטנטנים להמשך החיים בשיפור מיומנויות, חשיפה לעולם, הבנת המספרים והאותיות לפני כולם ועוד. משחקים לקטנטנים בראשם כמובן עומדים הכוכבים דורה ודייגו, אך ישנם משחקים של גיבורים נוספים שהקטנטנים אוהבים, בוב ספוג מכנס מרובע, פו הדוב, הלו קיטי, דובוני אכפת לי ועוד ועוד.

דורה ודייגו

לסיכום, משחקים ברשת זה עולם ומלואו. כל אחד ואחת, ילד וילדה, בן ובת, גבר ואישה, כולם יכולים למצוא את מבוקשם ברשת הוירטואלית. עולם של משחקים לכל גיל, לכל מקום, ולכל מצב רוח ממתין שרק נבוא, נשחק, ונהנה!

בטעינה