משחקים לילדים WeGames שחקו 364

פריב משחקים ברשת, לא לילדים בלבד

משחקים ברשת כמו באתר פריב מזמן כבר לא נחלתם רק של ילדים ומתבגרים. משחקים ברשת זו דרך משעשעת להעביר זמן פנוי, דרך שמתאימה גם לאנשים הבוגרים שבינינו. עם הזמן המשחקים הופכים להיות אטרקטיביים עבור כל הגילאים, ומתאימים עבור כל שכבות האוכלוסייה, ואין לראות בכך בושה שבן אדם מבוגר מגדל גזר בחווה האישית שלו במחשב. הרשתות החברתיות מזמן כבר לא סתם מקום בשביל לפגוש את החברים שלנו בצורה ווירטואלית, אלא גם זירה מתאימה לנסות את עצמכם בתור שחקני רשת במשחקי פריב שונים ומגוונים. משחקים ברשת הם לרוב בעלי האופציה לצרף שחקנים למשחק, לשחק ביחד עם אנשים אחרים ברשת, והדבר הפך גם לסוג של תקשורת בינאישית. תארו לעצמכם מקרים בהם אין על מה לדבר עם החבר שלכם מהמילואים, למה שלא תתארגנו במאפיה אחת על מנת להילחם במאפיה אחרת? פריב משחקים ברשת עם חברים תורמים בשיפור יחסים.
 

פריב משחקים ברשת או צ'אטים

למעשה משחקי פריב ברשת לא חייבים לבוא במקום התכתבות עם חברים בצ'אטים שונים, אלא ניתן לשלב בין שני סוגי תקשורת אלו באינטרנט. משחקים ברשת יכולים להיות ממגוון סוגים שונים, ולמעשה יכולים להתאים לכולנו. לדוגמא אם אתם אוהבים היסטוריה, תוכלו לעמוד בראש האימפריה הרומית! אם אתם אוהבים לירות באנשים? תמצאו עשרות משחקים עבורכם ברשת! גם חובבי משחקי מרוצים ומכוניות יוכלו למצוא את עצמם משחקים ברשת, אפילו משחקים שניתן לשחק עם אנשים נוספים.
 

משחקים ברשת פריב בכל מקום

כמעט בכל מקום עבודה כיום ישנם לא מעט מחשבים אשר מחוברים לרשת האינטרנט ולא מעט זמן שבו העובדים חשופים אליהם. תוך כדי העבודה, כאשר המנהל נמצא בישיבה, למה שלא נציץ רגע באינטרנט ונבדוק אילו משחקים ברשת התחדשו או השתדרגו, בטח לא יפריע לאף אחד אם נהנה ממשחק אחד או שניים לשם הכנסה של קצת כיף והנאה למהלך העבודה. לעיתים תוך כדי עבודה אפשר לעשות הפסקות קצרות מידיי פעם, ולגלוש קצת דרך משחקים ברשת כדי להתרענן ממחשבות מורכבות ולצבור כח מחודש להמשך יום העבודה. אורכם של משחקי פריב ברשת הם בדרך כלל לא יותר ממספר דקות, אך גם אם אורכם אינו לטווח קצר תמיד ניתן להשהות את המשחק ולחזור לשחק באחת ההפסקות.
 

פריב משחקים ברשת לכל גיל

משחקים ברשת במקומות העבודה הפכו גם לבעיה מסוימת ובמיוחד למעסיקים. כולנו זוכרים את אותו היום המיוחד בשנה כאשר גוגל שמה משחק של פאקמן בעמוד הראשי שלה (בערך לפני חצי שנה, נכון לכתיבת שורות אלה). המשחק היה מוצב בעמוד הראשי של גוגל לא יותר מיממה אחת, אך הוא היה עד כדי כך אטרקטיבי ומושך שעשרות אלפי עובדי משרד מסביב העולם, במשך שעות העבירו את זמנם באכילת מפלצות שבינינו לא ניתן לאכול את כולן לפי המשחק. רבים הם משחקים ברשת שכה ממכרים ומהנים כמו אותו פאקמן. גוגל החפה מפשע הורידה את הפאקמן מהעמוד הראשי שלה, אך המעסיקים ספרו את ההפסדים יום לאחר מכן. סך כל ההפסדים בגלל הפגיעה בתפוקת הפלנקטון המשרדי עמד על כשני מליון דולר.
 

פריב משחקים תחזית לעתיד

העתיד של משחקים ברשת כמו פריב נראה וורוד מאין כמותו. עסק זה הפך לאטרקטיבי ורווחי ולכן אין סיבה שלא יימצאו יזמים חדשים על מנת להקים סטארט אפ חדש. משחק יכול להיות שונה ומשונה, ככה שיש הרבה נישות שונות, והרבה הזדמנויות חדשות למפתחי משחקים. הילדים שלנו גדלים על משחקים ברשת ולא כמו שאנחנו על ספרים וסרטי קולנוע. לא ניתן לדעת עד כמה זה רע או טוב, אבל הילדים נהנים מאוד ובזמן האחרון גם האבות והאמהות שלהם. תחזית לעתיד של משחקים ברשת אינה יכולה להיות רעה, המשחקים ימשיכו להתקיים ולגדול ולפרוח.

בטעינה