משחקים לילדים WeGames שחקו 277

משחקים כמו באבלס משחק זהירות "ממכר"!

"ממכר" זו לאו דווקא המילה הנכונה לתאר את התופעה אשר מתרחשת כיום באינטרנט סביב משחקים כמו באבלס משחק. ממכר מהצד החיובי של המילה, דווקא כן. יותר ויותר אנשים נהיים חשופים לרשת העולמית עם כל המדיות האפשריות שהיא מציעה. העולם שלנו הופך לנייד מיום ליום. היום אתם יכולים לשבת בדירה שלכם בגבעתיים ולשחק משחקים כלשהם מול ילד מנורווגיה. באבלס הוא רק דוגמא למשחק ממגוון משחקים אשר קיימים היום ברשת וכל העולם כולו משחק בהם לפחות פעם ביום. ההתמכרות הגלובלית למשחקי רשת הפכה כבר לתחום מדעי במסגרת הפסיכולוגיה ותחומי רפואה שונים. האנשים המבוגרים מאיתנו בוודאי זוכרים כיצד הם צחקו על הילדים שלהם היושבים ובוהים עם מבט מופתע אל עבר מסך המחשב שלהם. כיום משחקים כמו באבלס משחק ואחרים הופכים גם לנחלתם של אנשים מבוגרים.

באבלס משחק ושאר משחקים לא לילדים בלבד
הגולשים הקבועים בפייסבוק בוודאי קיבלו פעם אחת לפחות את ההצעה מאחד החברים שלהם להצטרף למשחק אונליין באינטרנט באבלס משחק למשל. בדרך כלל אנו מקבלים כאלה הצעות למיני משחקים דווקא מאנשים שבכלל לא ציפינו מיהם. אז מה קורה כאן? למה אנשים מבוגרים ואינטיליגנטים מתעסקים בכאלה "שטויות" כמו משחקים. האם זאת התמכרות קשה עד כדי כך? האם האנשים הללו זקוקים לגמילה מ"מחלה" זו? התשובות לשאלות אלה אינן חד-משמעיות, וכל אחד יכול לענות לעצמו עליהן לפי הערכים שלו שרכש במהלך החיים. על מנת לענות על שאלה זו, נביא לדוגמה את באבלס משחק.
 

באבלס משחק הבולט ביותר בין משחקים ברשת אחרים

באבלס משחק הוא לכאורה מהקבוצה של משחקים בתחום היריות, משחקים שכאלו יש הרבה ברשת האינטרנט. למרות האמור לעיל, דווקא באבלס משחק מכל שאר משחקי היריות תופס את כולם, מצליח לתפוס הרבה לבבות ואפילו להשתלט עליהם. באבלס משחק הוא המשחק הכי נפוץ כיום מבין משחקים ברשת בקרב עובדי משרד, אשר מקדישים מזמנם הפנוי לשעשועונים אינטרנטיים, לעיתים אף לא מעט שעות מזמן העבודה שלהם. באבלס משחק הינו משחק בעל תכונות ייחודיות משלו. כמובן שעל מנת להבין מדוע כל כך הרבה אנשים נהנים ומתמכרים למשחק זה, נדרשת השתתפות עצמאית באחת מהגרסאות משחקים שקיימות למשחק זה, על מנת לחוות את ההנאה והכיף שיש למשחק זה להציע. המשחק לא יכריח אתכם לחכות הרבה זמן. כבר לאחר רבע שעה אתם עלולים למצוא עצמכם נופלים ברשת שלו, באבלס משחק פשוט משחק מאתגר, צבעוני, מהנה וכייפי.
 

באבלס משחק ושאר משחקים באינטרנט הבית השני שלנו

האינטרנט הפך אצל רבים מאיתנו לבית שני, אם בגלל משחקים ברשת כמו באבלס משחק ואם בגלל גלישה בפייסבוק וסיבות נוספות אחרות. ללא ספק רבים מאיתנו עושים הרבה יותר דברים באינטרנט, מאשר סתם לגלוש באתרי חדשות או לבדוק מיילים. גם אנשים אשר מסיבות אידאולוגיות עדיין לא פתחו חשבון בפייסבוק, נשארים חשופים למדיות רבות באינטרנט ולאו דווקא בתחום של משחקים כמו באבלס משחק אך במקרים רבים דווקא כן. מדיות שגורמות להם לשבת מול המסך שעות רבות. איך קורה שהאינטרנט הפך לבית השני שלנו? הסיבה לכך מאוד פשוטה, אדם ממוצע כיום נוכח מול מסך המחשב בערך שעתיים ביום אם לא הרבה יותר. מעבר לשעות העבודה וביניהן רבים משחקים להנאתם במשחקים שמושכים אותם, כמו באבלס משחק ודומיו, דבר אשר גורם לגלישה ברשת על פני שעות רבות. גם הפייסבוק כיום הוא אחת הסיבות לישיבה ממושכת מול מסך המחשב.
 

מי עומד מאחורי באבלס משחק ומאחורי משחקים אחרים ברשת

כל הנוסחאות השיווקיות אומרות שיש לתת מוצרים מסוימים ללקוחות בחינם, כך גם לגבי משחקים ברשת. כל המשחקים החינמיים אשר אנו רואים ברשת הם פרי תיאוריה זו. באבלס משחק הוא אחד מן המניין ולכן אתם לא צריכים לשלם עליו אגורה. באבלס משחק גם לא מציע לכם להפקיד כסף על מנת לשדרג את הגיבור שלכם. בשונה ממגוון משחקים של פייסבוק, משחק זה לגמרי חינמי ואולי בגלל זה הוא גם אטרקטיבי כל כך בקרב שכבות אוכלוסיה שונים. אם עדיין לא התנסיתם במשחק זה, אז זה הזמן.

בטעינה