משחקים לילדים WeGames שחקו 447

משחקים של בובספוג קטנטנים משחקים ונהנים

משחקים של בובספוג מכניסים ילדים לעולם עתיר קסם, מלא פעלולים, תעלולים, יצירה ודמיון. ידידם של קטנטנים משחקים שמוצאים בו, ספוג צהבהב ורכיכתי, עולם ומלואו. יש לו חברים אבל גם חברים במירכאות כפולות שמערימים קשיים בדרכו ובלשון השאלה תוחבים מקלות בגלגליו. יסודו של המשחק בסדרת אנימציה שיצר ביולוג ימי שהוא גם אנימטור, סטיבן הילנבורג. יחד עם משחקים של בובספוג קטנטנים משחקים מבקרים בעיר התת-ימית 'ביקיני בוטום', אשר מושל בה ידידנו בוב ספוג מכנס מרובע, אשר יותר מאשר ספוג ים הוא מזכיר ספוג מטבח. באמצעותו ודרכו אנחנו מתוודעים לדמויות נוספות הלוכדות את תשומת הלב של הילדים. לבד מסדרת טלוויזיה מצליחה הפכו משחקים של בובספוג לאטרקציה ברשת.

קטנטנים משחקים במגוון משחקים של בובספוג
משחקים של בובספוג היצור הננסי המתגורר בתוך אננס יחד עם ידידו הנחמד החילזון גארי ועובד במקצועו (טבח) במסעדה של מזון מהיר ("הסרטן הפריך") רצופי עלילות ומפנים מפתיעים. בין השאר, קטנטנים משחקים בשורה של משחקים של בובספוג מתוודעים אל התמנון הממורמר תמיד שאותו משגע בוב ואל ידידיו לצרות ולישועות – כוכב הים הוורדרד והשמנמן פטריק והסנאית הנבונה, סנדי. קטנטנים משחקים מוקסמים מחביבותו ומהאופטימיות הסוחפת של בוב ספוג, אשר על אף קמצנותו החולנית של הבוס, המעביד אותו בפרך, מר קראב, שמשלם לו ביד קפוצה, הוא אינו נוטר לו טינה. משחקים של בובספוג מתרחשים בשטח השיפוט של האגדה ושל הדמיון. הסוף הטוב תמיד מנחם ונוסך תקווה. תמיד יימצא מוצא, תמיד תימצא ישועה.

בוב ספוג

משחקים של בובספוג קטנטנים משחקים בהם שעות
משחקים של בובספוג בעיר התת ימית חושפים את יופיין של המצולות. העולם התת-מימי הוא עולם שרוחשים בו חיים עשירים. קטנטנים משחקים מגלים בו ים של הרפתקאות ודמויות. הם נהנים לשוטט בעיר הבנויה כמרכז אורבאני ובו חופים, שדה תעופה, מסעדות, בתי קפה, מרכז מסחרי, אוטובוסים ופעילות שוקקת. משחקים של בובספוג מדמים בקטעים רבים בהם עולם מציאותי. קטנטנים משחקים נהנים לשוטט בתוך פארקי השעשועים שבעיר וליהנות מהאטרקציות הרבות בה. בנוסף הם מוקסמים מיפי הטבע: מהנהרות, מהיערות, מהלגונות הכחולות, מהשוניות – הכול על-פי התפתחות העלילה במגוון משחקים של בובספוג. חלק ניכר מבעלי החיים בכלל ומהדגה העשירה למיניה ולסוגיה מוצגת בדמויות אדם ובכך ננסך על העלילה נופך אגדי.

קטנטים משחקים בשפע של משחקים של בובספוג ונהנים
קטנטנים משחקים שעות במגוון משחקים של בובספוג הודות לשפע הדמויות, אשר ראש וראשון בהן ולהן הוא ידידנו בוב ספוג מכנס מרובע, כוכב הים פטריק סטאר, החילזון גארי, התמנון סקווידוויד (שלו גם שמות אחרים), הסנאית סנדי צ'יקס, הסרטן יוג'ין קארב, שלדון פלנקטון, מנהל 'מסעדת הדלי' , פרל קראב-סבירסקי, לארי לובסטר-בודיק, גברת פאף-גוזנר ועוד. משחקים של בובספוג מזמנים לכל אחד מבין קטנטנים משחקים גלריה ססגונית של דמויות, אשר רובן ככולן מהלכות על חוט דק של קסם אשר סיביו עשויים דמיון, הזיה וקורטוב של מציאות. לא נדיר כלל ועיקר למצוא ילדים שוקדים על משחקים של בובספוג במשך שעות ארוכות, לכודים בקורי קסמו של עולם תת-ימי עשיר ומלא פעילות.

משחקים של בובספוג לא רק קטנטנים משחקים
בוב ספוג הוא מותג. לבד מסדרת טלוויזיה בת מאות פרקים ומבחר סרטים עם דמותו בשנים האחרונות הפכה רשת האינטרנט לגן המשחקים והשעשועים הגדול ביותר של דמות כל שהיא. משחקים של בובספוג קורצים ומפתים לא רק ילדים קטנים אלא גם את הוריהם. קטנטנים משחקים הם מראה שכיח אבל גם מבוגרים משחקים במגוון משחקים של בובספוג אינם מראה נדיר. אפשר לייחס את העניין הרב שמעורר דמותו של בוב ספוג וחבריו לרצון לברוח מהמציאות המעיקה אל מציאות וירטואלית קלילה. אלא שעבור קטנטנים משחקים במשחקיו של בוב ספוג המשחק הזה אינו חלופה למציאות אלא המציאות עצמה. מי כמוהם יודעים לברוא לעצמם מציאות או להסתגל למציאות שבראו עבורם.

בובספוג

בטעינה