משחקים לילדים WeGames שחקו 198

משחקי בישול לומדים לבשל, מישחקי בישול מרחיבים אופקים

משחקי בישול הם טרנד נוסף וחדש יחסית של משחקים און ליין, אשר מיועדים לקהל הגולשים הקטנים שבינינו. מהם מישחקי בישול ואיך הם כל כך מצליחים ברשת האינטרנט? ראשית כל, משחקים בקטגוריה זו חדשים יחסית בהשוואה לקטגוריות משחקים אחרים, ומשחקים אלו מיוחדים ולא נראה שהיה שום תקדים להם בעבר. בעצם בתחילת המשחק נותנים לכם סיר ריק ומציעים הרבה רכיבים מהם אתם יכולים להכין ארוחה. למי מיועדים משחקי בישול אתם שואלים? מן הסתם הרוב יחשבו כי רק לבנות, שכן איזה ילד בהיותו נער יחשוב איך מכינים חמין לשבת? אך ניתן גם למצוא בנים המתעניינים במשחקים אלו. כמובן שמשחקים אלה הם נחלתם של הבנות הצעירות שעדיין מפחדות להיות לבד במטבח ללא עזרתה של אימא. משחקי בישול מפתחים את הפנטזיה של הטבחיות החדשות וכן גם מספקים להן רעיונות חדשים לבישול. ללא ספק מישחקי בישול אלו משחקים
שהורים יכולים להמליץ עליהם לילדים שלהם.

מדוע משחקי בישול ולמה מישחקי בישול טובים
מגוון רחב של משחקים קיים כיום ברשת האינטרנט, בקטגוריות שונות ועבור גילאים שונים. משחקי הלבשה, משחקי בישול, משחקי יריות ועוד ועוד. עם כניסתה של הרשת החברתית פייסבוק לרשת האינטרנט, הטירוף אחר משחקים און ליין בכלל וכן מישחקי בישול בפרט, התחיל לגבור ולהתרחב עוד יותר בכל רחבי תבל. ילדים כיום יכולים לשבת שעות על גבי שעות מול מסך המחשב כאילו אין להם דאגות אחרות בחיים. אמנם ייתכן ובאמת אין להם דאגות, אז למה שלא יצא ממשחק וירטואלי משהו חיוני? משחקי בישול הם אמצעי מצוין ויעיל בשביל לחנך את הילדים שלנו, כיצד לשחק במשחקים שיעזרו להם גם בחיים האמיתיים. משחקי בישול הם מקטגוריית המשחקים שתורמים למשחק, מעבר להעברת שעות הפנאי בכיף והנאה. מישחקי בישול יכולים לתרום רבות לילדים שלכם וכמובן לעתיד שלהם במטבח.

משחקי בישול לקטנים וגדולים מישחקי בישול וקשר עם חברים
ניתן למצוא משחקי בישול באתרי משחקים רבים ברשת האינטרנט. כל משחק המופיע כיום ברשת האינטרנט מוצע לציבור הגולשים בגרסה עבור ילדים קטנים ולעיתים קרובות גם בגרסה משודרגת עבו מבוגרים. מישחקי בישול הם לא נחלתם של ילדים בלבד, וניתן למצוא בכל קטגוריית משחקים, משחקים המתאים לגדולים ומשחקים המתאימים לקטנים. משחקי בישול עבור ילדים קטנים ונוער לעיתים משלבים אפשרות להתכתב עם חברים בזמן המשחק, אם בתגובות ואם בצ'אט. כיום זה בדיוק מה שילדים אוהבים לעשות, להתכתב באמצעות תוכנות מחשב כמו מסנג'ר או איי.סי.קיו במקום לצאת לפארק ולדבר שם. כמה שזה לא יהיה מוזר להורים, אין להם מה לעשות נגד תופעה זו, ולכן הפתרון היחיד הוא לנסות ולשלב את החיבה של ילדיהם לאינטרנט עם מישחקי בישול שמאוד יכולים לעזור להם בחיים. אתם יכולים לנסות ולחפש את משחקי בישול באתרים המציעים משחקים און ליין שונים או אפילו ברשת החברתית פייסבוק.

משחקי בישול אונליין לעומת מישחקי בישול במחשב
הטרנד החדש היום הוא לבנות משחקי מחשב שונים בתוך הדפדפן, דהיינו משחקים שניתן לשחק און ליין, כך שחווית הגלישה והמשחק תהיה נוחה, קלה, ונעימה יותר. משחקי בישול און ליין אינם דורשים הרבה משאבים מן המחשב, וכלל לא דורשים התקנה על הדיסק הקשיח שלכם. מישחקי בישול און ליין לעיתים נראים כי רמת הפיתוח שלהם נמוכה מבחינת הגרפיקה ומבחינות רבות אחרות, לעומת משחקי בישול אשר דורשים התקנה במחשב על הדיסק הקשיח. המשחקים אשר מותקנים על המחשב הם בעלי גרפיקה יותר איכותית וגם בעלי אופציות רבות שונות, אופציות שאין במשחקים אשר נמצאים באתרי משחקים, וניתן לשחק בהם דרך הדפדפן. בכל מקרה, שני סוגים אלו של מישחקי בישול נבדלים משאר המשחקים ברשת, בכך שהם מאוד אטרקטיביים ואף משכילים, נטולי כל אלימות לעומת משחקים אחרים ברשת האינטרנט.

היכן לחפש משחקי בישול ברשת והאם מישחקי בישול בארץ או בחו"ל
מישחקי בישול און ליין ניתן למצוא במגוון אתרי אינטרנט של פנאי ובידור, הן בישראל והן בחו"ל. בארץ ישנו מבחר אינסופי של אתרים העוסקים במשחקים, ומציעים לשחק און ליין במחשב או לעיתים ישנה האופציה להוריד משחקים למחשב הביתי. ניתן לראות כי משחקי בישול אין הרבה מהם מקוריים שפיתחו בישראל, אך כן ניתן לראות כי ישנו מגוון עצום של מישחקי בישול אשר תורגמו לעברית משפות זרות. משחקי בישול אלה הם אותם המשחקים, ובעלי אותן הפונקציות כמו אלה המקוריים רק בעברית. מעניין מאוד שאין הרבה משחקים בקטגוריה זו ישראליים ומקוריים, אך עדיין אפשר לנסות לחפש, ולמצוא מישחקי בישול בודדים ישראליים מקוריים. כמו כן, יש הרבה משחקים שכאלה ברשת החברתית פייסבוק, וחלקם הם משחקי בישול אשר כרוכים בתשלום. החשוב הוא שתבחרו את המשחק הנכון בשביל הילדים שלכם, ולתת להם הזדמנות לראות באינטרנט, לא רק מקום להתכתבות עם החברים, אלא גם מקום בו ניתן לשחק וללמוד דברים שיעזרו בחיים.

 

מגוון משחקי בישול מחכים רק לכם מעבר לתמונה! כנסו!

We Games – משחקים ונהנים!

בטעינה