משחקים לילדים WeGames שחקו 517

משחקי דורה קטנטנים משחקים ולומדים

דורה, דמות הטלוויזיה הפופולאריות שכבשה את ליבם של ילדים בכל רחבי העולם, היא כבר מזמן אינה רק תוכנית טלוויזיה. משחקי דורה באינטרנט נחשבים למצליחים ומאתגרים בהם קטנטנים משחקים נהנים ולומדים. דורה היא ילדה חמודה בת 6, חוקרת היוצאת למסעות ופוגשת בחברים בדרך, אשר יחדיו הם נתקלים במשימות ואתגרים. קבוצת הגילאים הנהנים מעולמה של דורה הם לרוב 6-10. משחקי דורה ממש כמו תוכנית הטלוויזיה מפתחים ומעשירים הידע הכללי של ילדינו. באמצעות דמותה של דורה קטנטנים משחקים לומדים משכילים ונהנים. אך בשונה מתוכנית הטלוויזיה משחקי המחשב מביאים את הקטנטנים להיות לפעילים יותר בעולמה של דורה, ובכך מפיקים חוויית למידה מהנה ואפקטיבית יותר.

קטנטנים משחקים במגוון משחקי דורה ברשת
בעקבות הפופולאריות העצומה של משחקי דורה יצאו אל רשת האינטרנט מבחר עצום של משחקי דורה. חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. עלי ידי חיפוש בגוגל תוכלו להיחשף אל עולם שלם של משחקי דורה בהם קטנטנים משחקים. כדאי שתבחנו בעצמכם את המשחק לפני שילדיכם ניגשים. סגנון המשחקים הוא רחב ומגוון הנאה בין חידונים, משחקי טריוויה, תרגול של אותיות, סרטונים משעשעים, קטעי אנימציה משחקי צביעה ועוד. חשוב לציין כי לא בכל המשחקים קטנטנים משחקים ולומדים ברמה שווה. חלק מהמשחקים מתוייגים כמלמדים יותר וחלק נמצאים בטווח החווייתי יותר. מומלץ לשלב את שני התחומים, כך יוכל הילד להנות מהחוויה הלימודית, ולהעשיר את הידע בצורה חוויתית.

קטנטנים משחקים – משחקי דורה ודייגו
כל ילד אשר מכיר את דורה מקרוב מכיר גם את דיאגו, בן דודה של דורה. דמותו של דיאגו הינה דמות משמעותית בסדרת משחקי דורה. המשחקים מציעים מגוון רחב של משחקים בהם דורה ודיאגו יוצאים יחדיו למסעות ופותרים בעיות ביחד . קטנטנים משחקים ונוגעים קרוב בעולמם המשפחתי והעשיר של דורה ודיאגו. הם מזדהים איתם ורוצים לעזור להם שוב ושוב לפתור את התעלומות הנקלעות בדרכם. לדורה חיית מחמד בשם בוץ שהוא קופיף, דורה דיאגו והקופיף נתקלים במשימות שונות אשר מעבירות את אותם קטנטנים משחקים תהליך של למידה. עקב הפופולאריות לה זכתה דמותו של דיאגו נוצרו לצד משחקי דורה משחקי דיאגו אשר זוכים אף הם להצלחה גדולה.

משחקי דורה לא רק קטנטנים משחקים
משחקי דורה שייכים לעולמם של קטנטנים משחקים אך לא רק. עקב ההצלחה העצומה של משחקי דורה נוצרה ברשת האינטרנט תחרות מאסיבית בין האתרים המציעים את משחקיה של דורה. התחרות הגדולה בין האתרים פיתחה ושיכללה את המשחקים. כעת עולם המשחקים של דורה הוא עולם גדול ומרשים, הן בויזואליות והן בתחום האתגרי חוויתי. חשוב לציין כי זהו עדיין עולמם של קטנטנים משחקים אך לא רק, מסתבר שילדים גדולים יותר אשר זמן רב לא זכו ליהנות מדמותה של דורה, זוכים כעת לחוות את דמותה הקסומה של דורה ,לשחק, לכייף וללמוד ממשחקיה . כמו כן, הורים רבים מוצאים עצמם מתיישבים לצד ילדיהם המשחקים ונמשכים גם הם אל המשחקים.

תרומתם הגדולה של משחקי דורה בהם קטנטנים משחקים
משחקי דורה הם צבעוניים, מאתגרים ומסבים הנאה עצומה. קטנטנים משחקים מזדהים ונהנים מדמותה הקסומה והמוכרת של דורה. מטרת העל של משחקי דורה היא ללמד ולהעשיר את אותם קטנטנים משחקים, והם אכן מצליחים לעשות זאת. רשת האינטרנט מלאה במשחקי לימוד אך המשחקים אינם זוכים לאותה פופולאריות כמו לזו של משחקי דורה. ההזדהות של הקטנטנים עם דמותה של דורה היא זו הגורמת להם לשוב ולשחק במשחקיה. הבעיות הניצבות בפני דורה הן מורכבות ומתאימות לרמת הלמידה של קטנטנים משחקים. הם מבחינתם שבים לשחק במטרה לעזור לדמותם האהובה להתגבר על מכשולים, אך מבלי שירגישו כל טרחה הם סופגים חוויה לימודית קסומה שתסייע להם בהמשך דרכם הלימודית.

 

קליק על התמונה יעביר אתכם לעולם קסום של משחקי דורה


בטעינה