משחקים לילדים WeGames שחקו 260

משחק זומה לעומת משחק באבלס

למי שעדין לא שמע או לא מכיר את משחק באבלס או את משחק זומה מומלץ לו לקרוא מאמר זה ולאחר מכאן לתור ולהתנסות בהם. משחק באבלס וכן משחק זומה כבשו בסערה את הרשת והם זוכים לציונים הגבוהים ביותר בקרב גולשי הרשת. משחק זומה וכן משחק באבלס הם משחקי פלאש ברמה איכותית וניתן למצוא אותם לאחר חיפוש מהיר בגוגל, אתרי משחקים רבים מציעים אותם בחינם ללא צורך בהורדה למחשב. משחק זומה ואף משחק באבלס הינם משחקים מעוררי מחשבה ומאתגרים, אך למרות האתגר המחשבתי גולשים רבים מעידים כי הם מספקים כמה דקות של שקט מסערת היום, ומקנים להם עניין חדש ומרענן. חוקי המשחק מהירים להבנה והטכניקה פשוטה ומאתגרת כאחד. "זהירות" ההנאה ממשחקים אלו ממכרת.

ההצלחה הגדולה של משחק באבלס וכן משחק זומה
מציאת משחק באבלס או משחקי זומה ברשת נחשבת לאחת מהפעולות הפשוטות לחיפוש באינטרנט. בכדי למצוא את המשחקים הללו, עליך לרשום בגוגל (או בכל מנוע חיפוש אחר) את הביטוי משחק באבלס או משחק זומה. על המסך ייעלו מאות אתרים המציעים את שני המשחקים. כמעט בכל אתר משחקים מצליח, תוכל למצוא הן את משחק זומה והן את משחק באבלס. בנוסף לאתרי המשחקים תוכלו לגלות בתוצאות החיפוש פורומים רבים שהוקמו למען משחקי הזומה והבאבלס, בפורומים כותבים מעריצים נלהבים של משחק באבלס ומשחק זומה. בפורומים המעריצים תוכלו למצוא עצות, כיצד לייעל את המשחק ואף המלצות על אתרים בהם איכות ורמת המשחקים גבוהה. מומלץ לשחק באתרים החושפים טבלת שיאים, כך תוכלו להשוות את הישגיכם לאחרים.

זומה ההתפתחות של משחק באבלס
זומה הוא משחק המורכב מכמה מסכים בשונה ממראו של משחק באבלס. בכדי לעבור משלב לשלב עליכם לפוצץ כדורים צבעונים ברצף צבעים של שלושה או יותר כדורים נעים במסלול, ובעזרת פיצוץ הכדורים עליך למנוע מהם להגיע אל גולגולת הממוקמת בסוף המסלול. כאשר סיימת לפוצץ את כל הכדורים במסלול הינך עובר לשלב הבא. פיצוץ הכדורים נעשה באמצעות צפרדע הממוקמת באמצע המסך. בעקבות ההצלחה העצומה לה זכה זומה הפכה הצפרדע לאייקון ברשת. בפורומי מעריצים של המשחק קיימים דיונים רבים אודות הצפרדע שהפכה לסמל של מעריצי המשחק זומה. ראוי לציין כי משחק הזומה הינו התפתחות של משחק באבלס. זומה שנוצר בעקבות הצלחתו של משחק באבלס זכה להצלחה שווה לזו של באבלס.

משחק באבלס על מסך אחד זומה משחק שלבים
משחק באבלס הוא משחק שעל פניו ניראה פשוט ולא מסובך, אך לא כך הדבר. בדומה למשחק זומה גם כאן עליך לפוצץ כדורים ברצף של צבעים. אך בשונה ממשחק זומה, משחק באבלס מורכב ממסך אחד המכיל כדורים צבעונים היורדים בשורות מהחלק העליון של המסך לחלק התחתון. עליך לעצור את הכדורים מלרדת לתחתית המסך ולפוצץ את כולם. יש הטוענים כי דווקא העובדה כי משחק באבלס בנוי ממסך אחד להבדיל ממשחק זומה היא זאת המושכת אותם לשחק. המשחק אינו מצטייר כמסובך ומסורבל ומציג תחושה קלילה וכיפית. אך למרות פשטותו החיצונית משחק באבלס הוא משחק מאוד מאתגר, מחשבתי ומדרבן את המשחק בו לנסות שוב ושוב להצליח ולהשתפר בו.

משחק באבלס מול זומה לסיכום
כפי שכבר הבנתם משחק באבלס וכן משחק זומה הם מהפופלארים ברשת. גם אם הינכם נמנים עם מעריצי משחק באבלס וגם אם אתם דווקא מעדיפים את משחק זומה אין ספק שמצאתם דרך כיפית ומפרה להנעים את זמנכם הפנוי. המלצה שלנו – אם חפץ לבכם בדקות מועטות של נחת ושחרור, כנסו לשחק במשחק כמו משחק באבלס. באבלס מאפשר להתחיל משחק, לעצור באמצע ולשוב לשחק מהנקודה בה הפסקתם. המשחק אינו נימדד בזמן וניתן לשחקו ברוגע ובנחת. אם דווקא חפץ ליבכם בחוויה מהירה ומשתנה משחק זומה זו בחירה טובה. במשחק זה הזמן משחק תפקיד וכן תוכלו לעלות ולדלג ממסך למסך. הבטוח הוא ששני המשחקים ממכרים וכיפים כאחד. משחק זומה וכן משחק באבלס מומלצים לכל אחד. בהצלחה.

מה תרצו לשחק? משחק זומה או אולי משחק באבלס שניהם במגוון גרסאות מעבר לתמונה, הקליקו ושחקו!

בטעינה