משחקים לילדים WeGames שחקו 452

סודוקו להדפסה בכל מקום בכל שעה

כיום, בראשיתה של המאה העשרים ואחת אין מישהו שאינו מכיר את המושג סודוקו, מדוע הוא כה פופולארי בכל רחבי תבל, ומדוע רבים מחפשים מעת לעת דפי עבודה לילדים וכמובן פיתוח מחשבה עבור מבוגרים כמו סודוקו להדפסה והנאה. סודוקו הוא למעשה סוג של משחק חשיבה, משחק שניתן כיום לשחק בו און ליין ברשת, ובמגוון אתרי אינטרנט ניתן למצוא סודוקו להדפסה ומשחק בו "מחוץ לקופסא". המשחק סודוקו מזכיר מעט את התשבצים שכולם מכירים, ההבדל הוא שבמשחק סודוקו במקום אותיות ישנם מספרים. המשחק סודוקו להדפסה וכן סודוקו און ליין יכולים לספק למידה, פיתוח והנאה אצל קטנים כגדולים. במשחק ישנן רמות קושי שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את רמת הקושי שמתאימה לו.

סודוקו להדפסה וגם אונליין

מקור המשחק סודוקו הוא ביפן. כאמור, סודוקו הינו תשבץ מספרים. במשחק סודוקו און ליין וכן במשחק סודוקו להדפסה המטרה היא ליצור רצץ של מספרים מהספרה אחת עד לספרה תשע, רצף מספרים שיופיע בכל טור ובכל שורה בסופו של דבר. לוח המשחק מורכב מריבועים. 9X9 ישנן גרסאות למשחק זה ברמות קושי שונות כאמור, לכן אם תתקלו במשחק סודוקו להדפסה או סודוקו און ליין המורכבים מפחות ריבועים, הסיבה לכך היא רמת הקושי של המשחק. במקרה שכזה, כמובן שרצף המספרים יתבקש על פי מספר הריבועים בכל טור ובכל שורה לדוגמא 4X4, 6X6 וכן הלאה. גדלים אלו בדרך כלל יבואו לידי ביטוי במשחקי סודוקו להדפסה או און ליין עבור קטנטנים שרק לומדים את עולם המספרים.

צוות האתר הרכיב במיוחד עבור ילדים שאוהבים ללמוד ולשחק עם מספרים, חוברת של סודוקו להדפסה ולכם רק נותר לבחור, להקליק, להדפיס וליהנות. וכמובן כל זאת בחינם ובאהבה גדולה.

סודוקו להדפסה בעבודה, בנסיעה ובכל שעה

טרם יצאו לאוויר הרשת הווירטואלית משחקי סודוקו שניתן לשחק און ליין, ניתן היה לשחק במשחקי סודוקו בחוברות שנרכשו מחנויות הספרים. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה לא כך הדבר. כיום, ניתן למצוא מגוון משחקי סודוקו להדפסה בדיוק כפי שצוות האתר הכין לכם. משחקי סודוקו מתאימים לכל מקום, אם זה בעבודה שממתינים לפגישה, או שיש חלון זמנים ריק כמו הפסקה, אם זה בנסיעה ברכבת או עם חבר, אם זה בשעות הפנאי בערב בשקט בבית וכן הלאה. משחקי סודוקו להדפסה מציעים לנו את המשחק האהוב עם האפשרות של ניידות ממקום למקום. בוחרים משחק, מדפיסים, לוקחים ומשחקים מתי שרוצים!

צוות האתר הכין לכם משחקי סודוקו להדפסה בדרגות קושי שונות, בחרו את הדרגה שמתאימה לכם, הדפיסו ותהנו!

בטעינה