משחקים לילדים WeGames שחקו 556

פצצתה או הקוף והבלונים לא חשוב איך תקראו למשחק הוא מאתגר כאחד

משחק האון ליין פצצתה הידוע גם בכינויו הקוף והבלונים סוחף אחריו גולשים רבים, אשר מעבירים את זמנם הפנוי ודקות מנוחתם היומית מול משחקי האון ליין ברשת. פצצתה הקוף והבלונים הוא משחק מאתגר וממכר. אם התחלת לשחק במשחק ספק אם תצליח להפסיק, קרוב לוודאי שהזמן בו תיכננת לשחק במחשב ישתנה ויעלה מעל המצופה (קח זאת בחשבון). מורכבות מבנה המשחק בליווי סאונד וגרפיקה צבעונית משאירים אותך דבוק למסך, ומקשים על הפסקת המשחק. פצצתה זכה להצלחה עצומה בקרב משחקי האון ליין וניתן למצוא אותו בפשטות ומהירות באתרי המשחקים השונים ברשת. בעקבות ההצלחה העצומה יצאו לרשת שבע גרסאות שונות ומגוונות של משחק פצצתה הקוף והבלונים.

מבנה המשחק של פצצה הקוף והבלונים
בהתבוננות במבנה המשחק של פצצתה הקוף והבלונים ניתן לחשוד כי זהו משחק פשוט ואינו מורכב במיוחד. אך ברגע שהתחלתם לשחק מתגלה מולכם מורכבות, הקונספט המשחקי של פצצתה הקוף והבלונים הן הדמויות הראשיות במשחק. תפקיד הקוף הוא לירות חצים בתנופה מדוייקת כך שיגיעו לבלונים. המשחק מורכב מכמה מסכים, בכדי לדלג ממסך למסך עליך לפוצץ כמות בלונים נידרשת בעזרת כמות חצים מוקצבת (מספר הבלונים הנדרשים לפיצוץ מצוי בתחתית המסך). כמות החצים ומספר הבלונים משתנים משלב לשלב. כל שלב מורכב מכמה דרגות קושי עולות ומשתנות לדוגמא :כמות חצים קטנה ביחס לכמות הבלונים, מחסומים המקשים על החצים להגיע אל הבלונים, מרחק הבלונים מהקוף וכדומה.

האתגר הגדול של פצצתה הקוף והבלונים
מורכבות מבנה המשחק של פצצתה הקוף והבלונים מציבה לשחקן במשחק אתגר גדול. דרגות הקושי במשחק עולות ומשתנות. ככל שדרגת הקושי במשחק עולה נוספים קשיים ומחסומים. השחקן צריך לחשב את כמות ה"יריות" ביחס למספר הבלונים שעליו לפוצץ בכדי להמשיך לשלב הבא. ובנוסף, עליו לבחון את עוצמת הירייה בכדי שיוכל להתגבר על המחסומים, ויגיע אל פיצוץ כמות הבלונים הנדרשת. השלבים הראשונים של משחק פצצתה הקוף והבלונים הינם פשוטים יחסית וניתן לסיימם על ידי פיתרונות מהירים. אך עם התקדמות המשחק דרגת הקושי עולה ונדרש זמן חשיבה גדול יותר. אם לא הצלחת לפוצץ את כמות הבלונים הנדרשת הינך נישאר באותו שלב עד שתצליח.

גרסאות שנות של פצצה הקוף הבלונים
עקב הפופלריות הגדולה של פצצתה הקוף והבלונים זכה המשחק למספר רב של גירסאות. למשחק קיימות לא פחות משבע גרסאות שונות. כל הגרסאות של פצצתה זכו אף הם להצלחה ולכמות צפיות גדולה. חשוב לציין כי דרגות הקושי של מסכי המשחק עולות מגירסה לגירסה, ולכן מומלץ להתחיל לשחק את המשחק בגירסתו הראשונה ולהמשיך ולהתקדם לפי סדר הגרסאות. בנוסף לדרגות הקושי העולות נוספו למשחק פצצתה הקוף והבלונים גרפיקות ורזולוציות צבעוניות יותר, וכן בלונים ומחסומים מורכבים יותר. לדוגמא בגירסה חמש ושש של המשחק נוספו בלונים צבעוניים ושונים בצורתם מהבלונים המוכרים, בגירסה שבע משתנה לחלוטין גרפיקת המשחק, הקוף המוכר נעלם מהמסך ונוספו אמצעי משחק חדשים.

התמכרות הגולשים למשחק פצצתה הקוף הבלונים
פצצתה הקוף והבלונים ידוע בקרב גולשי משחקי האון ליין כמשחק ממכר, גולשים רבים מציינים כי הם אינם מצליחים להפסיק לשחק במשחק והם מתעקשים להמשיך שוב ושוב לנסות ולהצליח לפוצץ את הבלונים ולהתקדם במסכים. העובדה כי ניתן להישאר באותו מסך עד להצלחתו משאירה את השחקן דבוק אל מסך המחשב כשהוא מנסה שוב ושוב לפתור את חידת הקוף והבלונים. כאשר מצליח השחקן לעבור את המסך הוא מרגיש סיפוק רב חרף השקעתו הרבה בפיתרון השלב. נוסף לכך רבים מעידים כי סאונד פיצוץ הבלונים ממכר ומוסיף לשחקן דחף נוסף לפוצץ עוד ועוד בלונים. פצצתה מדורג גבוה בטבלת הציונים של גולשי הרשת. מומלץ להכנס ולנסות.

 

מגוון משחקי פצצתה וגרסאות הקוף והבלונים מחכים לכם מעבר לתמונה, הקליקו ועברו לאתר!

בטעינה